Κυριακή, 3 Απριλίου 2011

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ


Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ
(Στέλιος Σπεράντσας)

Αφήστε τα παιδιά να 'ρθουν σε μένα,
φτωχών αθώα παιδιά και ταπεινών.
Αφήστε τα να παίξουνε σιμά μου,
γι' αυτά είν΄η βασιλεία των ουρανών.


  Τα χέρια μου ως απλώνω να ευλογήσω,
τα ολόσγουρα ας χαϊδέψουν τους μαλλιά.
Χαρά μου είν΄ η χαρά τους. Κι ας μου γίνει
μικρή πάλι η ζωή μου μια σταλιά.

Παιδάκια γεωργών, φτωχών ψαράδων.
Τι ξέρετε όμως, τάχα, έναν καιρό
για με, για την αλήθεια, αν δεν φορέσουν
στεφάνι μαρτυρίου αγκαθερό;

Αφήστε τα να 'ρθουν όλα σε μένα
με την αθώα, την άδολη καρδιά,
τους πόθους τους να πουν, να μου ιστορήσουν.
Αφήστε να ευλογήσω τα παιδιά.


ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ
(Στέλιος Σπεράντσας)

Νύχτα μυρωμένη
μ' Απριλιού δροσούλα.
Το φτωχό εκκλησάκι
λάμπει στην κορφούλα.

Μέσα ο Επιτάφιος
του Χριστού και πλάι,
ο παππάς σκυμμένος
ψαλμωδίες σκορπάει.

Λουλουδιών ολούθε
μυρωδιά χυμένη.
Κι η μικρή καμπάνα
θλιβερά σημαίνει.

Ήσυχος ο κάμπος
κι όλη γύρω η φύση
καρτεράει, το ξόδι
λες να προσκυνήσει.

Μα το θείο το ξόδι
να, προβαίνει τώρα.
Από τα κεράκια
λάμπει η κατηφόρα.

Και γλυκιές παιδούλες
ψέλνουνε τριγύρα:
«Έρραναν τον τάφο
Μυροφόρες μύρα».



Η ΛΑΜΠΡΗ 
(Στέλιος Σπεράντσας)

Νάτην η Λαμπρή με τα λουλούδια.
κόψετε παιδιά την πασχαλιά
κι όλα με χαρές και με τραγούδια
τρέξετε ν᾿ αλλάξωμε φιλιά.


Σήμαντρα γλυκά βαρούν ακόμα
και μοσχοβολούν οι εκκλησιές,
μόσχος τα φιλιά στο κάθε στόμα,
τα φιλιά της άνοιξης δροσιές.


Πάμε να στρωθούμε στο χορτάρι
και τ᾿ αρνί μας ψήνεται σιγά.
Και με της Ανάστασης τη χάρη
φέρτε να τσουγκρίσουμε τ᾿ αυγά.

 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ 
(Στέλιος Σπεράντσας) 

Ορχήστρα εστήσανε γλυκές
καμπάνες μακρινές.
Θεού χαρά τέτοια γιορτή.
Μα κι όπως θέλεις πες τη.

Τις πασχαλιές φορέσετε
φραγές μου ταπεινές.
Άσπρη η ψυχή μου σαν και σας 
με το «Χριστός Ανέστη»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι άρτιο το αποτέλεσμα κι αισθητικά ωραίο και ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!