Δευτέρα, 25 Απριλίου 2011

ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Παιδιά, ήρθε η ώρα να γελάσουμε, 
διαβάζοντας τα παρακάτω ανέκδοτα:


ΤΑ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ...
Στο τέλος της σχολικής χρονιάς, ένας μαθητής πλησιάζει τον καθηγητή του και του λέει:
- Αν με αφήσετε στην ίδια τάξη, κύριε καθηγητά, θα πέσω στη θάλασσα να πνιγώ...
- Μη φοβάσαι, Γιωργάκη... Τα κούτσουρα επιπλέουν! 

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
 - Μαμά, μαμά!
- Τι θέλεις, χρυσό μου;
- Μαμά, έλα γρήγορα. Η Ελενίτσα τρώει την εφημερίδα.
- Τι είπες; Δε σε άκουσα.
- Άσε μαμά... Μην ανησυχείς... Η εφημερίδα είναι χθεσινή.

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΟΥ
- Στη ζωή, παιδί μου, πρέπει να κάνουμε το καθήκον μας και να μη δίνουμε   σημασία σε ό,τι κι αν γίνει!
- Εντάξει, μπαμπά! Έκανα το καθήκον μου στη χημεία και τώρα δε δίνω καμιά σημασία στο "μηδέν" που μου έβαλε ο δάσκαλος.

Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Ο μικρός Τοτός κάθεται γονατιστός μπροστά στο κρεβάτι του και προσεύχεται δυνατά.
- Θεέ μου, κάνε να γίνει η Θεσσαλονίκη η πρωτεύουσα της Ελλάδας!
- Γιατί, χρυσό μου; τον ρωτά η μαμά του.
- Γιατί... έτσι έγραψα στο διαγώνισμα της Γεωγραφίας!


Η ΕΚΘΕΣΗ
- Δεν ντρέπεσαι; Τι έκθεση είναι αυτή; Σύνθεση κακή, κείμενο γεμάτο λάθη, γράψιμο ελεεινό. Θα τη δείξω στον μπαμπά σου...
- Καλά θα του κάνετε, γιατί εκείνος την έγραψε... Δεν μπορώ να τα ακούω εγώ μια ζωή!
 
Η ΑΠΙΘΑΝΗ ΚΟΡΗ
- Αννούλα, άλλαξες το νερό της γυάλας με τα χρυσόψαρα;
- Όχι μαμά, δεν το έχουν πιει ακόμα όλο! 

Η ΒΟΛΤΑ
Κάποτε ο Τοτός θα πήγαινε βόλτα με τον πατέρα του. Ο πατέρας του, πριν τη βόλτα, του είπε να γυαλίσει τα παπούτσια του.
Ο Τοτός του λέει:
- Έλα βρε μπαμπά, αφού θα πάμε βόλτα και θα ξαναλερωθούν.
Μετά τη βόλτα, λέει ο Τοτός:

- Μπαμπά, μπαμπά...  πεινάω...
Κι ο μπαμπάς: 

- Έλα βρε Τοτό, αφού θα ξαναπεινάσεις!

Η ΒΡΟΧΗ
- Τοτό, τι προκαλεί τη βροχή;
Τοτός: - Όταν συγκρούονται δύο σύννεφα, πονάνε και κλαίνε....

Η ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

Μια μέρα, ρωτάει τη Μυρτώ ο δάσκαλος στο σχολείο:
- Μυρτώ, για πες μας ένα παράδειγμα, που να δείχνει την εξυπνάδα των ζώων;
- Οι κότες, κύριε... που κάνουν τ' αυγά τους στο ίδιο μέγεθος που είναι φτιαγμένες οι αυγοθήκες.

ΥΠΟΚΟΡΙΣΤΙΚΑ

Λέει ο δάσκαλος στον Τοτό, που μιλούσε συνέχεια με υποκοριστικά:
- Τοτό, τώρα πια μεγάλωσες, δεν μπορείς να μιλάς συνέχεια με υποκοριστικά. Από εδώ και πέρα το παιδάκι θα το λες παιδί, το μηλαράκι μήλο, το τετραδιάκι τετράδιο κ.λπ.
Σχολάει λοιπόν, ο Τοτός πάει σπίτι, κάθεται στο τραπέζι και λέει:
- Μαμά, μου βάζεις, σε παρακαλώ, λίγο σπανί
;

ΨΙΘΥΡΙΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Χτυπάει το τηλέφωνο στο σπίτι και το σηκώνει ο μικρός Τοτός.
- Ορίστε, λέει ψιθυριστά.
- Δώσε μου τον πατέρα σου, λέει ένας κύριος.
- Δεν μπορώ τώρα, απαντά ξανά ψιθυριστά ο Τοτός.
- Γιατί, αγόρι μου, λέει ο κύριος.
- Είναι απασχολημένος, ψιθυρίζει ο Τοτός.
- Καλά παιδί μου, δώσε μου τη μητέρα σου, λέει ο κύριος.
- Δεν μπορώ, είναι και αυτή απασχολημένη, ψιθυρίζει ο Τοτός.
- Δεν πειράζει, δώσε μου τον παππού σου, ξαναλέει ο κύριος.
- Δεν μπορώ, ούτε αυτόν, κύριε... Είναι απασχολημένος, ψιθυρίζει ο Τοτός.
- Εντάξει, δώσε μου τότε τη γιαγιά σου, λέει ενοχλημένος ο κύριος.
- Δεν μπορώ, είναι απασχολημένη κι αυτή, ψιθυρίζει ο Τοτός.
- Καλά παιδί μου όλοι απασχολημένοι είναι; Τι κάνουν επιτέλους; λέει ο κύριος.
- Ψάχνουν να με βρουν κύριε, ψιθυρίζει ο Τοτός.


ΒΙΑΖΟΤΑΝ...

Ο μικρός Κωστάκης γυρνάει την πρώτη μέρα από το σχολείο.
- Σας έμαθαν τίποτα παιδί μου, σήμερα; τον ρωτάει η μητέρα του.
- Τίποτα. Αφού, να φανταστείς, πρέπει να πάω κι αύριο!

ΒΡΕΦΙΚΗ... ΟΡΘΟΦΩΝΙΑ!

Ο μπέμπης λέει στον μεγαλύτερο αδερφό:
- Αποστόλη, θα μου δώσεις τλία παγωτίνια;
- Δεν σου δίνω τίποτα!
- Γιατιιιιί;
- Αν δεν πεις "τρία", αντί για "τλία", παγωτίνια δεν παίρνεις...
- Καλά, τότε... Δώσε μου πέντε!

ΑΡΙΘΜΗΣΗ

Η μαμά λέι στον γιο της:
- Μέτρα Λάκη μου, να δει ο θείος μέχρι πού ξέρεις να μετράς...
- Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε...
- Μπράβο αγοράκι μου, συνέχισε...
- Έξι, εφτά, οχτώ, εννιά..
- Παρακάτω...
- Δέκα, βαλές, ντάμα, ρήγας...

ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΝ ΕΝΟΧΟ...

Στην τάξη γίνεται μεγάλη φασαρία και ο δάσκαλος, αγανακτισμένος, φωνάζει:
- Θα σταματήσετε ή θα τιμωρήσω κανέναν;
- Όχι, λέει κάποιο παιδί.
- Ποιος είπε το όχι; ρωτά έξαλλος ο δάσκαλος.
- Ο Μεταξάς!

 Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα ανέκδοτα,
πατώντας εδώ!

1 σχόλιο:

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!