Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ


ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ

Καλοκαίρι μου μυρίζει
η ντομάτα με το ρύζι.

Τα τζιτζίκια θα 'ρθουν πάλι
να μου πάρουν το κεφάλι.
Τζι-τζι-τζι!
Τζι-τζι-τζι!
Τζι-τζι-τζι-τζι-τζι-τζι-τζι!

Τζι το ένα, τζι το άλλο,

τζι-τζι-τζι το πιο μεγάλο.
Τζι το τέταρτο τζιτζίκι
και ορμάει στο τζατζίκι.


Καλοκαίρι μου μυρίζει
  η ντομάτα με το ρύζι.

Τα τριζόνια θα 'ρθουν πάλι

να μου πάρουν το κεφάλι.
Τρι-τρι-τρι!
Τρι-τρι-τρι!
Τρι-τρι-τρι-τρι-τρι-τρι-τρι!

Τρι το ένα, τρι το άλλο,

τρι-τρι-τρι το πιο μεγάλο.
Τρι το τέταρτο τριζόνι
και ορμάει στο πεπόνι.


 

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ


Καλοκαίρι... Πώς μ' αρέσει
η χρυσή η εποχή!
Φρούτα άφθονα και υγεία,
στην ωραία εξοχή.

Τρέχουμε, χοροπηδούμε
στο λιβάδι, στο βουνό,
στην πηγούλα για να πιούμε
κρύο, δροσερό νερό.


Πώς μ' αρέσει να θαυμάζω
του Θεού τις ομορφιές,
τη μοσχοβολιά του πεύκου,
το θυμάρι, τις ελιές.

Και στο θρόισμα των φύλλων
στου ανέμου την πνοή,
σιγοψέλνουνε τα χείλη
μυστικά μια προσευχή.

1 σχόλιο:

ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΓΓΕΛΟΒΑ είπε...

ΚΥΡΙΕ ΩΡΑΙΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Δημοσίευση σχολίου

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!