Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Παιδιά, ήρθε η ώρα να γελάσουμε, 
διαβάζοντας τα παρακάτω ανέκδοτα:


Η ΕΚΘΕΣΗ
Η δασκάλα έβαλε στα παιδιά να γράψουν μια έκθεση που να τελειώνει με τη φράση: «Μάνα είναι μόνο μία». Όλα τα παιδιά έγραφαν: «H μαμά μου με αγαπάει, με φροντίζει...» και στο τέλος: «Μάνα είναι μόνο μία». Ο Τοτός έγραψε: Mια μέρα ήρθε στο σπίτι μια φίλη της μαμάς μου. Η μαμά μου τη ρώτησε τι θα ήθελε να πιει κι αυτή της απάντησε: "Kόκα-Kόλα". Τότε η μαμά μού είπε να φέρω δύο. Όταν πήγα στο ψυγείο είδα ότι υπήρχε μόνο μια κόκα-κόλα και τότε είπα στη μαμά μου: «Μάνα, είναι μόνο μία». 

ΤΟ ΜΩΡΟ
Ένας πελαργός πετάει κουρασμένος στον ουρανό... Μια πηγαίνει από 'δω, μια πηγαίνει από 'κει... Στο καλαθάκι που κουβαλάει δε βρίσκεται ένα μωρό, αλλά ένας παππούς, ο οποίος του λέει: 
- Πελαργέ, πάρ’ το απόφαση! Χαθήκαμε!

ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Ο Τοτός και ο Μπόμπος εξετάζονται από το δάσκαλό τους. Ο Μπόμπος βγαίνει από την αίθουσα και λέει στον Τοτό: 
- Η πρώτη απάντηση είναι «1821», η δεύτερη «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης» και η τρίτη «Δεν ξέρουμε, ερευνάται ακόμα». 
- Εντάξει, λέει ο Τοτός και μπαίνει στην αίθουσα. 
Τον ρωτάει ο δάσκαλός του: 
- Πότε γεννήθηκες παιδί μου; 
- Το 1821 απαντά ο Τοτός. 
- Πώς σε λένε; 
- Θεόδωρο Κολοκοτρώνη. 
- Μα καλά, τρελάθηκες, του λέει ο δάσκαλος. 
- Δεν ξέρουμε, ερευνάται ακόμα, του απαντά ο Τοτός. 

ΤΟ ΨΕΥΤΙΚΟ ΔΟΝΤΙ
Μια φορά ο Τοτός πήγε στον οδοντίατρο, για να του φτιάξει το δόντι.
- Το δόντι σου έσπασε, πρέπει να βάλουμε ένα ψεύτικο, είπε ο γιατρός και το αντικατέστησε. 
- Πόσο κοστίζει; ρώτησε στο τέλος ο Τοτός.
- 60 ευρώ, του απάντησε ο γιατρός.
Βλέποντας έκπληκτος τον Τοτό να τον πληρώνει με ψεύτικα λεφτά, του λέει:
- Γιατί μου δίνεις ψεύτικα χρήματα; 
- Επειδή κι εσύ μου έβαλες ψεύτικο δόντι, του απάντησε ο Τοτός.

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
Ένας μαθητής ρωτάει τον δάσκαλό του: 
- Κύριε, αφού η γη περιστρέφεται, πώς δεν πέφτουν οι άνθρωποι; 
- Τους κρατάει ο νόμος της βαρύτητας, εξηγεί εκείνος. 
- Καλά, και πριν ψηφιστεί ο νόμος ποιος τους κρατούσε;

ΤΟ ΜΟΝΑΧΟΠΑΙΔΙ
Ο Γιαννάκης επιστρέφει απ' το σχολείο στο σπίτι και λέει στη γιαγιά του:
- Γιαγιά, η δασκάλα με ρώτησε αν έχω άλλους αδελφούς ή αδελφές που πρόκειται να πάνε στο ίδιο σχολείο. 
- Πολύ ευγενικό το ενδιαφέρον της, λέει η γιαγιά. Και τι είπε, όταν της απάντησες ότι είσαι μοναχοπαίδι; 
- Δόξα σοι ο Θεός !

Η ΜΑΥΡΗ ΓΑΤΑ
- Είναι γρουσουζιά, αν δεις μια μαύρη γάτα; 
- Ναι, ειδικά αν είσαι ποντίκι...

ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Ο δάσκαλος σηκώνει τον Γιώργο να πει μάθημα. 
- Τι ήταν ο Κολοκοτρώνης, Γιώργο
-  Άγαλμα, κύριε. 
- Και ποιος ανακάλυψε την Αμερική;
Ο Γιώργος δεν απαντάει κι ο δάσκαλος χτυπάει την έδρα φωνάζοντας:
- Ο Χριστόφορος Κολόμβος!
Ο Γιώργος πηγαίνει και κάθεται στη θέση του. 
- Παιδί μου, ποιος σου είπε να κατέβεις; 
- Α, συγγνώμη κύριε. Νόμιζα ότι φωνάξατε άλλο μαθητή.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο δάσκαλος σηκώνει τον Τοτό για μάθημα.
- Για πες μου Τοτό, ποιος έχτισε την Ακρόπολη;
Ένας μαθητής ψιθυρίζει στον Τοτό: - Ο Ικτίνος κι ο Καλλικράτης! 
Απαντάει τότε ο Τοτός:
- Αυτό... το κτήνος, ο Καλλικράτης!

ΟΙ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ

Δύο καρφίτσες ανέβαιναν μια δύσκολη ανηφόρα αλαφιασμένες, όταν ξαφνικά τις προσπερνά ένας σκατζόχοιρος. 
Τότε, γυρίζει η μία και λέει στην άλλη: 
- Μα, γιατί δεν μου είπες ότι περνάει και λεωφορείο, για να μην κάνουμε τόσο ποδαρόδρομο;

Η ΝΥΦΗ

Ο Τοτός λέει στον μπαμπά του: 
- Μπαμπά, αποφάσισα να παντρευτώ. 
- Μπα, και ποια είναι η τυχερή, τον ρώτησε εκείνος.
- Θα παντρευτώ τη γιαγιά. 
- Τι, θα παντρευτείς τη μητέρα μου;
- Ναι, εσύ γιατί παντρεύτηκες τη δική μου;

 Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα ανέκδοτα,
πατώντας εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!