Παρασκευή, 28 Οκτωβρίου 2011

ΜΙΚΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ


Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα,
που τα 'ντυσε με φύλλα η καρδιά
και τ' άφησε ν' ανθίζουν μες την πέτρα.

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
οι άνθρωποι που αγάπησα ήταν δάση,
οι φίλοι μου φεγγάρια ήταν νησιά
που δίψασε η καρδιά μου να τα ψάξει.

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας,
μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας.


Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα,
που τα 'ντυσε με φύλλα η καρδιά
και τ' άφησε ν' ανθίζουν μες την πέτρα.

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει,
σε όνειρα σ' αισθήματα υγρά
το μυστικό τον κόσμο ν' ανασάνει.

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας,
μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας.



Αφιερωμένο με αγάπη σε όλους/ες εσάς που λατρεύετε τη μικρή πατρίδα, την Ελλάδα μας και πονάτε με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας. Μακάρι να ξημερώσει ένα καλύτερο αύριο για όλους σ' αυτόν τον τόπο και ιδίως για τα παιδιά μας!!! 

Αντώνης Κρασάκης

7 σχόλια:

  1. Εύχομαι του χρόνου να είναι όλα καλύτερα...
    Σας ευχαριστώ πολύ!!!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντώνη μου!
    Πραγματικά βαθύγνωμο, γεμάτο "ΠΑΤΡΙΔΑ"
    κι αγάπη!
    Μα, πότε τα προφταίνεις όλα!
    Φίλησέ μου την Πόπη σου,
    Φιλιά απ' όλους μας,
    Υιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραία λόγια...
    όμορφη και παράξενη πατρίδα θα πω εγώ...(για να πω κάτι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετική μελωδία και στίχοι με βαθύ νόημα!
    Η φωνή των παιδιών χαρίζει το ομορφότερο αποτέλεσμα. Η πατρίδα μας είναι πανέμορφη και θα' πρεπε η ευαισθησία όλων να είναι μεγαλύτερη. Ας ευχηθούμε η ζωή μας εδώ να γίνει καλύτερη, πιο ανθρώπινη...
    Θα συμφωνήσω με το Lampro. Μια όμορφη και παράξενη πατρίδα είναι η Ελλάδα μας...
    Αγαπημένη μου φίλη Υιώτα, σ' ευχαριστώ για τα φιλιά κι ανταποδίδω. Ξέρω πόσο πολύ αγαπάς την Ελλάδα μας και πόσο σου λείπει...
    Την αγάπη μου σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντώνη,σε ευχαριστούμε πολύ για αυτή την υπέροχη αφιέρωση.Τι όμορφα
    λόγια!!!!!!!!!!
    Επίτρεψέ μου όμως να αφιερώσω με την σειρά μου και εγώ την στροφή αυτή που μου άρεσε περισσότερο,με μεταφορική ένοια φυσικά,στο Γιαννάκη μου.
    Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
    ταξίδεψε η καρδιά μου κι αυτ ο μου φτάνει
    σε όνειρα σε αισθήματα γλυκά
    το μυστικό τον κόσμο να ανασάνει
    Δεν αξίζει μόνο αυτή την αφέρωση.Αξίζει πολλά περισσότερα.Με
    συγχωρίς γι αυτή την παρεμβασούλα.Μου άρεσε τόσο πολύ
    γι αυτό θεώρισα σκόπιμο να κάνω αυτόν τον παραλληλισμό.Και πάλι
    σ΄ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!