Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2011

ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ


  • Οκτώβρης και δεν έσπειρες, οκτώ σπυριά δεν κάνεις.
  • Αν δεν βρέξει, ας ψιχαλίσει, πάντα κάτι θα δροσίσει.
  • Τον Σεπτέμβρη τα σταφύλια, τον Οκτώβρη τα κουδούνια. 
  • Οκτώβρης-Οκτωβροχάκης το μικρό καλοκαιράκι. 
  • Αϊ-Δημητράκη μου, μικρό καλοκαιράκι μου. 
  • Τ’ Αϊ-Λια σπείρε τα κουκιά.
  • Οκτώβρης και δεν έσπειρες, σιτάρι λίγο θα χεις. 
  • Οκτώβρης και δεν έσπειρες, οκτώ σακιά δεν γέμισες.
  • Αν βρέξει ο Οκτώβρης και χορτάσει η γη, πούλησε το σιτάρι σου κι αγόρασε βόδια. 
  • Τον Οκτώβρη τα κουδούνια, τον Νοέμβρη παραμύθια.
  • Αν δεν χορτάσει ο Οκτώβρης τη γη, πούλησε τα βόδια σου κι αγόρασε σιτάρι.
  • Αν δεν βρέξει, πώς θα ξαστερώσει; 
  • Οκτώβρης βροχερός, Οκτώβρης καρπερός.
  • Ο καλός ο νοικοκύρης, ο λαγός και το περδίκι, όταν βρέχει χαίρονται. 
  • Μακριά βροντή, κοντά βροχή.
  • ΤΑϊ-Δημητριού, τι είσαι συ και τι είμαι εγώ, λέει το νιο κρασί στο παλιό. 
  • Οκτώβρης και δεν έσπειρες, λίγο ψωμί θα πάρεις.
  • Βαθιά ταυλάκια να φουντώσουνε τα στάχυα. 
  • Δεύτερο αλέτρι, δεύτερο δεμάτι.
  • Άσπορος μη μείνεις, άθερος δεν μένεις. 
  • Τα σταφύλια τρυγημένα και τα σκόρδα φυτεμένα.
  • Όποιος σπέρνει τον Οκτώβρη έχει οχτώ σειρές σταλώνι.
  • Οκτώβρης και δεν έσπειρες, οκτώ σωρούς δεν έκανες.
  • Οκτώβρης και δεν έσπειρες, τρία καλά δεν έκαμες. 
  • Οκτώβρης και δεν έσπειρες, καρπό πολύ δεν παίρνεις.

      8 σχόλια:

      1. Αθηνά Λιζάρδου!♥♥Σάββατο, 04 Οκτωβρίου, 2014

        Αχχ.. κύριε Κρασάκη πολύ ωραίες αυτές οι παροιμίες!!♥

        ΑπάντησηΔιαγραφή
        Απαντήσεις
        1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Αθηνά μου! Είναι πολύ καλό να θυμόμαστε τις ελληνικές παροιμίες!
          Ο δάσκαλός σου

          Διαγραφή
      2. Ανθή Ιωνά-τουΛιάθηΣάββατο, 04 Οκτωβρίου, 2014

        Πολυ καλο Αντωνη,πιστευω να τα μοιραζεσαι κ με τα παιδια στο σχολειο αυτα!

        Εστάλη στο facebook
        https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

        ΑπάντησηΔιαγραφή
        Απαντήσεις
        1. Όλες οι αναρτήσεις μου Ανθή έχουν ως βασικό αποδέκτη τα παιδιά! Στη συνέχεια, προβάλλονται μέσα από το ιστολόγιο για όλους τους αναγνώστες και στο f/b για τους φίλους μου, γονείς ή/και εκπαιδευτικούς. Ελπίζω να τις βρίσκουν χρήσιμες! Πιστεύω ότι η γνώση πρέπει να μεταδίδεται με κάθε μέσο! Καλό ξημέρωμα!
          Αντώνης

          Διαγραφή
      3. Συγχαρητήρια και Φιλιά, πανάξιε μου!

        Υιώτα, αστοριανή, ΝΥ

        ΑπάντησηΔιαγραφή
        Απαντήσεις
        1. Υιώτα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Στέλνω την αγάπη μου σε σένα και την οικογένειά σου στη μακρινή Ν.Υ.!

          Διαγραφή

      Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!