Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2011

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ


Ο ΠΑΠΠΟΥΣ

Στην καρέκλα την παλιά
με κατάσπρα τα μαλλιά,
ο γερο-παππούς κοιμάται
μη μιλάτε, μη μιλάτε...

Μουρμουρίζει σιγανά
μες στον ύπνο και γελά,
μη μιλάτε και ξυπνήσει
γιατί το όνειρο θα σβήσει.

Κι είναι το όνειρο γλυκό
κι είναι τόσο μαγικό,
ο παππούς βλέπει λιγάκι
πως ξανάγινε παιδάκι.

Τι χαρά του! που και που
βλέπει ακόμα έναν παππού,
που τονε κρατά στα στήθια
και του λέει παραμύθια.


Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΑΣ


Η γιαγιά μας η καλή,
έχει κότες στην αυλή
κότες και κοτόπουλα,
χήνες και χηνόπουλα.

Άσπρη πάπια με παπιά,
γάιδαρο με τόσα αυτιά
γαλοπούλες κι ένα γάλο,
φουσκωμένο και μεγάλο.

Και τον πρώτο πετεινό,
μέσα σ’ όλο το χωριό
που λαλεί κάθε πρωί,
στης γιαγιά μας την αυλή.

Η γιαγιά μας η καλή,
έχει ραπτομηχανή
και γαζώνει και μπαλώνει,
του παππού το παντελόνι.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Παρατηρήστε προσεκτικά την εικόνα. Πρόκειται για οφθαλμαπάτη! Εστιάστε στα πρόσωπα του παππού και της γιαγιάς και θα δείτε κι άλλες μορφές...

5 σχόλια:

  1. Θα παραξενευόμουνα αν δεν συμπίπταν οι αναρτήσεις μας σήμερα Αντώνη μου χαχαχα.
    Να τους χαιρόμαστε τους παππούδες και τις γιαγιάδες όλου του κόσμου. Εμένα μου έχει μείνει η γιαγιά μου, τους άλλους τους κουβαλώ μαζί μου συνέχεια.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχετε αγαπημένοι μου Πόπη και Αντώνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Δάσκαλε!!!Τα σέβη μου για τη σελίδα σου!!! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ροδούλα: Aπό παλιότερη ανάρτησή μου, είχα διαπιστώσει την αγάπη σου για τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας. Πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε όλοι μας. Άλλωστε κάποια μέρα θα φτάσουμε στη θέση τους και δεν θα θέλουμε να νιώθουμε μόνοι και ξεχασμένοι...
    Καλό μήνα κι από μας, με αγάπη!
    Αντώνης-Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Κική: Σ' ευχαριστώ πολύ, καλό μήνα και σε σένα!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θοδωρής ΚαραντάνοςΠαρασκευή, 21 Οκτωβρίου, 2011

    Κύριε πολύ ωραίο ποίημα αλλά αυτό βασίζεται στους παππούδες και στους γιαγιάδες. Για αυτό όλοι οι παππούδες και οι γιαγιάδες να είναι υγιείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι άρτιο το αποτέλεσμα κι αισθητικά ωραίο και ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!