Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

ΤΟ "ΜΟΥΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ" ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ



Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ
και μυρσίνη εσύ δοξαστική,
μη παρακαλώ σας, μη
λησμονάτε τη χώρα μου!

Αετόμορφα τα έχει τα ψηλά βουνά
στα ηφαίστεια κλήματα σειρά,
και τα σπίτια πιο λευκά
στου γλαυκού το γειτόνεμα!

Τα πικρά μου χέρια με τον κεραυνό
τα γυρίζω πίσω απ’ τον καιρό,
τους παλιούς μου φίλους καλώ
με φοβέρες και μ’ αίματα!

ΜΟΥΣΙΚΗ: ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
ΣΤΙΧΟΙ: ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ/"ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ"
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΥΠΑΛΔΟΥ

6 σχόλια:

  1. γειά σου, μουσικόφιλε, φίλε μου,
    με φιλικούς χαιρετισμους,
    σε φιλώ φιλικά
    ο φίλος σου
    Λ.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου και σένα, Λάμπρο. Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι αυτό, με τη χορωδία του Τυπάλδου. Επίκαιρο φυσικά, λόγω Πολυτεχνείου. Θα ακολουθήσει βέβαια και ειδικό αφιέρωμα, σε λίγες ημέρες...
    Καλή εβδομάδα, φίλε μου!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο αυτό το τραγούδι
    του Μίκη Θεοδωράκη. Για μένα ο Θεοδωράκης είναι ο κορυφαίος
    Ελληνας μουσικοσυνθέτης και δεν νομίζω πως θα υπάρξει δεύτερος. Οσο για το τραγούδι αυτό είναι η κορυφή όλου του έργου του. Είναι πάρα πολλές οι φορές που το βάζω στο youtube όταν είμαι μόνη μου και το απολαμβάνω. Σε ευχαριστώ
    που μου έδωσες την ευκαιρία να το απολαύσω για άλλη μια φορά από την τόσο όμορφη παιδική χορωδία!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ
    ΠΟΛΛΑ-ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο τραγουδι, εξαιρειτικός στίχος!!!
    Να είσαι καλά Αντώνη μου, με συγκίνησες!
    Τα φιλιά μου στην αγαπημένη μου Πόπη. Να έχετε ένα όμορφο απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένες φίλες Ευσταθία και Ροδούλα. Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Το τραγούδι αυτό το έχω ξεχωρίσει! Αυτές τις μέρες το ακούω πάντα με συγκίνηση!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιωργος ΡαπουσηςΠέμπτη, 08 Δεκεμβρίου, 2011

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!