Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

ΕΝΑ ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ


Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή
για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολλή.

Θέλει νεκροί χιλιάδες να ναι στους τροχούς
θέλει κι οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους.

Θεέ μου Πρωτομάστορα, μ έχτισες μέσα στα βουνά,
Θεέ μου Πρωτομάστορα, μ
έκλεισες μες στη θάλασσα!

Πάρθηκεν από μάγους το σώμα του Μαγιού
το χουνε θάψει σ ένα μνήμα του πέλαγου.

Σ ένα βαθύ πηγάδι το χουνε κλειστό
μύρισε το σκοτάδι κι όλη η άβυσσος.


Θεέ μου Πρωτομάστορα, μέσα στις πασχαλιές και Συ,
Θεέ μου Πρωτομάστορα, μύρισες την Ανάσταση!

ΜΟΥΣΙΚΗ: ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
ΣΤΙΧΟΙ: ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ/"ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ"
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΥΠΑΛΔΟΥ

5 σχόλια:

  1. Πανέμορφο Αντώνη, καθώς και όλο το blog!!Καλή συνέχεια στο όμορφο έργο σου! Να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μου Φανή, σ' ευχαριστώ για τα όμορφα, όπως πάντα, λόγια σου. Να περνάς κι εσύ όμορφα, μαζί με την οικογένειά σου!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυριε πολυ ωραιο τραγουδι! Το εχουμε κανει στην ωρα της μουσικης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυριε συμφωνω με την κυρια Φανη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυριε πολυ ωραιο το τραγουδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!