Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011

ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Παιδιά, ήρθε η ώρα να γελάσουμε,
διαβάζοντας τα παρακάτω ανέκδοτα:


Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ
Στην τάξη, ο δάσκαλος προσπαθεί να εξηγήσει στους μαθητές την κυκλοφορία του αίματος:
- Για να καταλάβετε, αν εγώ σταθώ με τα πόδια ψηλά και το κεφάλι κάτω, το αίμα θα μαζευτεί στο κεφάλι μου και το πρόσωπό μου θα κοκκινίσει.
- Ναι, αλλά τότε γιατί δεν κοκκινίζουνε τα πόδια μου όταν στέκομαι όρθιος; ρωτάει ένας μαθητής.
Και πετάγεται ο Μπόμπος:
- Γιατί, τα πόδια σου δεν είναι άδεια!
 
ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚO...
Δάσκαλος: - Κώστα, ποια ζώα λέγονται μικροσκοπικά;
Κώστας: - Εκείνα που δεν φαίνονται, κύριε.
Δάσκαλος: - Για πες μου ένα...
Κώστας: - Το λιοντάρι.
Δάσκαλος: - Δε φαίνεται το λιοντάρι;
Κώστας: - Μα, εγώ ποτέ μου δεν έχω δει.

ΑΤΣΙΔΑΣ
Καθηγητής: - Γιατί Σπύρο δεν μπορούν τα ψάρια να μιλήσουν;
Σπύρος: - Mα ποιος μπορεί να μιλήσει στη θάλασσα, με τόσο νερό στο στόμα;

ΑΚΟΥΣ, ΙΔΙΟΤΡΟΠΙΑ...
Ο Μπόμπος επισκέπτεται για πρώτη φορά το ζωολογικό κήπο και πλησιάζει πολύ κοντά στο κλουβί μιας αρκούδας.
- Μη! Μην πλησιάζεις τόσο, του φωνάζει ο φύλακας.
Και ο Μπόμπος θυμωμένος:
- Τι άνθρωπος! Φοβάται μην του φάω την αρκούδα του!


Η ΕΡΥΘΡΑ ΘΑΛΑΣΣΑ 
Η μαμά ρώτησε τον Γιαννάκη τι μάθανε στα θρησκευτικά σήμερα.
- Α, η δασκάλα μάς είπε για τον Μωυσή, είπε ο Γιαννάκης. Για το πώς τον έστειλε ο Θεός σε μία μυστική αποστολή, για να βοηθήσει τους Ισραηλίτες να ξεφύγουν από τους Αιγύπτιους. Ο Μωυσής οδηγούσε τους Ισραηλίτες, όταν έφτασαν στην Ερυθρά Θάλασσα. Αμέσως έβαλε τους μηχανικούς του να κατασκευάσουν μία γέφυρα και πέρασε όλος ο λαός. Μετά ζήτησε ενισχύσεις με το walkie-talkie του και ήρθαν οι πυροτεχνουργοί. Αυτοί ανατίναξαν την γέφυρα και έτσι οι εχθροί δεν μπόρεσαν να τους ακολουθήσουν. Κι έτσι, σώθηκαν οι Ισραηλίτες!!!
- Έλα τώρα, Γιαννάκη, λέει η μαμά. Παραδέξου ότι η δασκάλα δεν σας είπε τίποτε τέτοιο!
- Εντάξει, λέει ο Γιαννάκης, αλλά αν στα έλεγα, όπως μας τα είπε, αποκλείεται να τα πίστευες...

ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΕΦΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ;
- Αλήθεια Τοτό, ξέρεις πότε ένας μαθητής πέφτει με τα μούτρα στο βιβλίο;
- Μα, νομίζω... όταν τον παίρνει ο ύπνος!!!

ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ 
Ο μικρός Γιαννάκης δεν έπαιρνε καλούς βαθμούς στο σχολείο. Μια μέρα, ενώ ήταν στην τάξη, χτύπησε κάνα-δυο φορές τη δασκάλα στην πλάτη και με προστατευτικό ύφος της είπε:
- Δεν θέλω να σας τρομάξω κυρία, αλλά ο μπαμπάς μου είπε ότι, αν δεν πάρω και σήμερα καλό βαθμό, κάποιος θα φάει ένα ξύλο!

ΤΟ ΓΟΡΓΟΝ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Η μητέρα συμβουλεύει τον Κωστάκη:
- Μην αναβάλλεις για αύριο, ότι καλό μπορείς να κάνεις σήμερα.
Κι ο μικρός: 

- Tότε μαμά, θα μου δώσεις να φάω σήμερα και τις υπόλοιπες σοκολάτες;

ΠΟΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΑΠΟΚΤΑΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙA Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ;
Ο δάσκαλος ρωτάει τον Τοτό:
- Ποια δόντια παιδί μου αποκτάει τελευταία ο άνθρωπος;
- Τα ψεύτικα κύριε!

ΤΟ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟ
Ο Μπόμπος ήταν στην αυλή και γέμιζε με χώμα μια τρύπα που είχε σκάψει. Τον παίρνει χαμπάρι ένας γείτονας και τον ρωτάει:
- Τι κάνεις εκεί, Μπόμπο;
Χωρίς να σηκώσει το κεφάλι, ο Μπόμπος τού απαντά:
- Το χρυσόψαρό μου πέθανε και το θάβω.

Ο γείτονας λίγο ειρωνικά του λέει:
- Βρε Μπόμπο, δε νομίζεις πως ήταν πολύ μεγάλη η τρύπα, για ένα τόσο δα μικρό ψαράκι;
Ρίχνοντας και την τελευταία φτυαριά, ο Μπόμπος τού απαντά:
- Την έκανα μεγάλη, γιατί το ψαράκι μου βρισκότανε μέσα στη γάτα σου...


ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ
- Η συμπεριφορά σου είναι απαράδεκτη. Θα σε μάθω εγώ, να πετάς πέτρες στα τζάμια!
- Ω! Ευχαριστώ, κύριε! Ποτέ δεν ήμουν καλός στο σημάδι!

Ο ΜΠΟΜΠΟΣ ΚΑΙ Η ΕΚΘΕΣΗ
Ο δάσκαλος βάζει έκθεση στην τάξη, με θέμα: "Αν ήμουν πλούσιος". 
Όλοι αρχίζουν να γράφουν, εκτός από τον Μπόμπο.
- Μπόμπο, εσύ γιατί δεν γράφεις έκθεση; ρωτάει ο δάσκαλος.
- Περιμένω τη γραμματέα μου, κύριε!

Ο ΤΟΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ
Ξέρεις Τοτό, γιατί τα πουλάκια βγαίνουν από τ' αυγά τους;
- Ξέρω, κυρία!
- Γιατί, παιδί μου;
- Γιατί, φοβούνται μήπως τα βράσουνε οι άνθρωποι...


 Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα ανέκδοτα,
πατώντας εδώ!

7 σχόλια:

  1. O Μπόμπος πλούσιος... πολύ πλάκα..., θα μας χρειαστεί το γέλιο για την εβδομάδα που άρχισε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα, χα, χα!!! Τα ανέκδοτα αρέσουν σε μικρούς και μεγάλους Lampro μου. Καλή εβδομάδα, με πολύ γέλιο!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΙΚΟΣ ΑΡΓΥΡΑΚΗΣΤετάρτη, 30 Νοεμβρίου, 2011

    ΚΥΡΙΕ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΣΤΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θοδωρής ΚαραντάνοςΤετάρτη, 30 Νοεμβρίου, 2011

    Κύριε παρά πολύ αστεία ανέκδοτα δεν μπορούσα να σταματήσω το γέλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΥΡΙΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΤΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία και αστεία ήταν τα ανεκδοτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ αστεια τα ανεκδοτα κυριε να βαζετε περισσοτερα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!