Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥ NATIONAL GEOGRAPHIC ΓΙΑ ΤΟ 2011 (Μέρος 2)

10 σχόλια:

  1. !!!!!! η επιλογή της μουσικής, και εδώ και στο πρώτο... πολύ καλή, ειδικά στο πρώτο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καθε εικόνα και μια ματιά στον υπέροχο κόσμο μας! Κι εμεις να έχουμε τα μάτια κλειστά και να τον πληγώνουμε... Δεν είναι κρίμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχο και το 1....και το 2....
    οπως και η μουσική τους......

    καλημέρα...
    ....irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα φίλε μου Αντώνη και καλή βδομάδα.
    Πολύ ενδιαφέρουσες οι αναρτήσεις σου σχετικά με το National Grographic. Είναι γνωστό το πόσο αξιόλογο περιοδικό είναι παγκοσμίως.
    Νάσαι πάντα καλά φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ;
    ΕΔΩ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΤΩΝΗ ΠΟΠΗ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή εβδομάδα αγαπημένοι μου φίλοι. Ένα ταξίδι στον όμορφο κόσμο μας μέσω του National Geographic είναι υπέροχο, πριν μας αποχαιρετήσει το 2011. Σας το αφιερώνω λοιπόν, με πολλή αγάπη!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΟ Αντώνη μου, απλά ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!
    Μουσική υπόκρουση και εικόνα ΤΕΛΕΙΑ!!
    Να είσαι πάντα καλά Αντώνη μου, να μας κάνεις τέτοιες εξαιρετικές αναρτήσεις.
    Πολλά φιλάκια στην Πόπη μου.
    Καλή εβδομάδα να έχετε!
    Υ.Γ.
    Μου άρεσε πολύ το χριστουγεννιάτικο ντεκόρ του "σπιτιού" σας. Για μένα είναι ακατόρθωτο αυτό χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπορω να πω μονο δυο πραγματα σχετικα με αυτο που ειδα. Το ενα ειναι οτι υπαρχουν πολυ καλοι φωτογραφοι και το δευτερο ειναι ότι υπαρχουν πολλα θαυματα στη γη. Εγω εντυπωσιαστηκα μονο απο λιγες εικονες, ενω αμα δω τα αληθινα τοπια θα μεινω χωρις λογια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κυριε τελειο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι όμορφο και ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!!!