Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ


  • Δεκέμβριος, Χριστού γέννηση και καλός μας χρόνος. 
  • Το τραγούδι με τον τρύγο, τον Δεκέμβρη παραμύθι. 
  • Χιόνι του Δεκεμβρίου, χρυσάφι του καλοκαιριού. 
  • Να ναι Χριστούγεννα στεγνά, τα Φώτα χιονισμένα
    και τα Λαμπρά βρεχούμενα, αμπάρια γιομισμένα.
  • Να ναι Χριστούγεννα στεγνά, τα Φώτα χιονισμένα
    χαρά σ
    εκείνον το γεωργό, που χει πολλά σπαρμένα.
  • Αγία Βαρβάρα μίλησε κι ο Σάββας απεκρίθη: 
    Μαζέψτε ξύλα κι άχυρα και σύρτε και στο μύλο, 
    γιατί Αϊ-Νικόλας έρχεται στα χιόνια φορτωμένος.
  • Χειμωνιάτικη γέννα, καλοκαιρινή χαρά. 
  • Απ’ τα Νικολοβάρβαρα αρχίζει ο χειμώνας. 
  • Γύρω γύρω του Χριστού, η κορφή του χειμωνιού.
  • Αγία Βαρβάρα γέννησε και ο Σάββας το εδέχθη
    και ο Αϊ-Νικόλας έτρεξε να πάει να το βαφτίσει. 
  • Τον Νοέμβρη και Δεκέμβρη φύτευε καταβολάδες.
  • Η Αγία Βαρβάρα βαρβαρώνει, ο Αϊ-Σάββας σαβανώνει
    κι ο Αϊ-Νικόλας παραχώνει.
  • ΤΑγιονικολοβάρβαρα ή βρέχει ή χιονίζει. 
  • Τα Νικολοβάρβαρα κι οι τοίχοι βράζουν.
  • Αν πρώιμα η αμυγδαλιά ανθίσει τον Δεκέμβρη,
    βαρύς χειμώνας κι όψιμος θε να
    ρθει να μας εύρει.

8 σχόλια:

  1. Aυτόν τον μήνα γιορτάζουν οι δικοί μου... Χρόνια τους πολλά,
    εγώ είμαι παιδί της Λαμπρής... οι υπόλοιποι των Χριστουγέννων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Lampro μου, να χαίρεσαι όλους τους δικούς σου ανθρώπους, να 'ναι γεροί και χαρούμενοι. Την αγάπη μου, Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eυχαριστώ... αν και ο πατέρας δεν είναι πια μαζί μας... μ' αρέσει να τον υπολογίζω στις γιορτές όπως έκανα παληά...
    Και συ, Αντώνη, να χαίρεσαι τους δικούς σου ... όποτε γιορτάζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λυπάμαι φίλε μου! Όμως καλά κάνεις, να υπολογίζεις και να σκέφτεσαι τον πατέρα σου. Άλλωστε, οι δικοί μας άνθρωποι... φεύγουν οριστικά από κοντά μας, τότε μόνον, όταν πάψουμε να τους σκεφτόμαστε πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό Χριστουγεννιάτικο Μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ' ευχαριστώ πολύ, Ρένα!
    Να έχεις υγεία και να σκορπίζεις χαρά και χαμόγελα στους γύρω σου!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ασχετα αν δεν σχολιάζω το μπλόκ σου είναι πάντα μέσα στην καρδιά μου και από τα πολύ πρώτα που παρακολουθώ, κάθε τι είναι τόσο προσεγμένο και πάντα θαυμάζω τον όμορφο απλό, λιτό και μεστό τρόπο που κάνεις αναρτήσεις σου και φυσικά τις εξαιρετικές εικόνες !!!Καλό μήνα χαρούμενο και κεφάτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένη μου Έφη, σ' ευχαριστώ πολύ για τα γεμάτα αγάπη λόγια σου! Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή που είσαι φίλη δική μου και του ιστολογίου μου! Αν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μου βρίσκει ανταπόκριση, στους μικρούς αλλά και στους μεγάλους μου φίλους, η χαρά μου είναι διπλή.

    Σου εύχομαι από καρδιάς ο Δεκέμβρης να χαρίσει σε σένα και τους ανθρώπους που αγαπάς υγεία και πολλά χαμόγελα!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!