Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

ΣΤΕΙΛΤΕ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ...

Οι μέρες των Χριστουγέννων πλησιάζουν, όπως και η παραμονή Πρωτοχρονιάς… Καθημερινά, ο Άγιος Βασίλης δέχεται γράμματα απ’ τους μικρούς μας φίλους και προετοιμάζεται για το μακρινό ταξίδι του στα σπίτια των παιδιών όλου του κόσμου, για να μοιράσει τα δώρα του...


Εσείς παιδιά, στείλατε το γράμμα σας στον αγαπημένο σας Άγιο; Το περιμένει με μεγάλη ανυπομονησία! Φροντίστε να το γράψετε όσο το δυνατόν συντομότερα. Στη συνέχεια, μπορείτε να το στείλετε και στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ» και θα το δείτε δημοσιευμένο. Ζητήστε τη βοήθεια του μπαμπά και της μαμάς και στείλτε mail στη διεύθυνση: akrasakis@gmail.com

18 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΟΜΟΠΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ αγαπημένε μου φίλε! Είμαι σίγουρος ότι το κάλεσμα αυτό θα έχει άμεση ανταπόκριση στα παιδιά. Άλλωστε μην ξεχνάμε πως ο Άγιος Βασίλης είναι ο αγαπημένος των παιδιών, αλλά... και των μεγάλων! Όλο και κάτι θέλουμε όλοι να μας χαρίσει...
    Καλή εβδομάδα και σε σένα Skroytzako!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΣΑΓΑΝΝΗΚυριακή, 11 Δεκεμβρίου, 2011

    ΚΥΡΙΕ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KYΡΙE EINAI EΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυριε τελεια ιδεα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΥΡΙΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βασίλης ΒασιλείουΤρίτη, 13 Δεκεμβρίου, 2011

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΚΥΡΙΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΥΡΙΕ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΥΡΙΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!ΕΓΩ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΩΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΑΒΑΝΤΙΝΟΣΤρίτη, 13 Δεκεμβρίου, 2011

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΗΛΑΔΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΑΙ-ΒΑΣΙΛΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥΤετάρτη, 14 Δεκεμβρίου, 2011

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΙ-ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΤΣΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΑΚΙ.ΟΜΩΣ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΜΕ.ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΘΥΜΗΣΑΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΤετάρτη, 14 Δεκεμβρίου, 2011

    ΚΥΡΙΕ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΓΓΕΛΟΒΑΤετάρτη, 14 Δεκεμβρίου, 2011

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΛΕΙΑ Η ΙΔΕΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια σας πολλά Αντώνη και Πόπη, μια νέα ευτυχισμένη χρονιά για την οικογένειά σας να ανατείλει!!!χαίρομαι που ενθουσιάστηκαν οι μαθητές σας για το γράμμα του Άϊ-Βασίλη!!πραγματικά απίθανη ιδέα!!! και είναι ωραίο και ανάγκη πλέον, να πιστεύουμε στον Άϊ-βασίλη και σε ένα θαύμα!!μπράβο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αντώνη μου συγχαρητήρια για την ιδέα. Η συμμετοχή των παιδίών, δείχνει πόσο πετυχεμένη είναι!!!
    Παιδιά έχετε έναν από τους καλύτερους δασκάλους.
    Καλή πρωτοχρονιά αγαπημένοι μου Αντώνη και Πόπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να ήμουν και παλι παιδι..

    να πίστευε στα Θαυματα με Αθωότητα Γνησιας Προσμονης...

    και θα ζητουσα ΔΙΚΑΙΩΣΗ για καθε στιγμη της ΖΩΗΣ.....


    Χρόνια σας Πολλά και Υπεροχα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι άρτιο το αποτέλεσμα κι αισθητικά ωραίο και ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!