Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011

ΒΡΑΒΕΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΕ ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

Αγαπημένοι φίλοι και φίλες, 
λόγω των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς που πλησιάζουν, τα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ" χαρίζουν βραβεία αγάπης και προσφοράς για το παιδί και την οικογένεια, σε όλα τα φιλικά ιστολόγια που τα έχουν επισκεφθεί και έχουν δείξει όλη αυτήν την περίοδο την αγάπη, το ενδιαφέρον και τη στήριξή τους! Ιστολόγια εκπαιδευτικά, παιδικά, δημιουργικά, γεμάτα ιδέες, συνταγές και χειροποίητες κατασκευές, ποικίλης ύλης, ταξιδιωτικά, νοσταλγικά, κ.ά.

 
   
 


    Διαλέξτε όποιο βραβείο σάς αρέσει και ταιριάζει με τα χρώματα του δικού σας ιστολογίου και κρατήστε το με αγάπη, ως ενθύμιο φιλίας, στήριξης και καλής συνεργασίας!

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους και όλες και εύχομαι να περάσετε
    όμορφες και χαρούμενες γιορτές!
    Αντώνης

    72 σχόλια:

    1. ΑΝΤΩΝΗ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΘΑ ΣΟΥ
      ΠΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΓΝΏΜΗ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΒΑΖΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΦΙΛΙΑ.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Αγαπημένη μου Ευσταθία, δυστυχώς δεν διαθέτεις ιστολόγιο για να μπορέσεις να κρατήσεις ένα από τα βραβεία μας και να στολίσεις κάποια γωνιά του. Όμως αυτό που σου αρέσει, τα λουλούδια στο πράσινο βάζο, είναι δικό σου, αφού το αξίζεις!
      Όλο αυτό το διάστημα αποτελείς τον πιο τακτικό κι αγαπημένο φίλο κι επισκέπτη του ιστολογίου μου. Τα σχόλια σου είναι πάντα εύστοχα κι ευχάριστα σε όποιον τα διαβάζει! Ξέρεις ότι κυρίως μας παρακολουθούν παιδιά και πάντα φροντίζεις να τα επαινείς και να τα ενθαρρύνεις!
      Σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό!
      Αντώνης

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! θα Επιλέξω το τρίτο βραβείο!
      Καλές γιορτές να έχετε και να συνεχίσετε να μας ενημερώνετε με τον δικό σας μοναδικό τρόπο!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Τι όμορφη ιδέα! Ευχαριστώ, Αντώνη! Θα τα βάλω στα ιστολόγιά μου μόλις καταφέρω να διαλέξω· είναι πανέμορφα! :))

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Αγαπημένοι μου Αντώνη και Πόπη, με προλάβατε!!!
      Τι όμορφη και ευγενική η σκέψη σας αυτή. Ευχαριστούμε πάααρα πολύ. Εμένα με συγκινήσατε.
      Παίρνω το βραβείο μου και πάω να το στολίσω.
      Κι εσείς θα ήταν μεγάλη η χαρά μου, να πάρετε την καρτούλα που ετοίμασα για τους φίλους μου, και να στολίσετε το δικό σας "σπίτι".
      Σας εύχομαι να περάσετε όμορφα τις γιορτινές ημέρες!!!
      Με την αγάπη μου

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Αντώνη, τι όμορφο δώρο!!!
      Πολύ ευγενικό εκ μέρους σου!
      Ευχαριστώ θερμά!
      Έχω επιλέξει το τρίτο με τα τριαντάφυλλα και θα είναι επικεφαλής της επόμενης εορταστικής ανάρτησης μου, που θα γίνει μετά -3- μέρες.
      Θα χαιρόμουν αν έπαιρνες και εσύ από το blog μου και τα δύο Χριστουγεννιάτικα βιντεάκια μου!
      Μπορείς να τα κάνεις ότι θέλεις, να τα αναρτήσεις, να τα κρατήσεις να τα στείλεις όπου θέλεις.
      Πιστεύω ότι θα τα χαρούν πολύ τα παιδιά!
      Είναι μέρες αγάπης και προσφοράς, φιλίας και αλληλοεκτίμησης!
      Αυτό είναι το Πνεύμα των Χριστουγέννων! Αγάπη!
      Καλή εορταστική εβδομάδα
      Με φιλία και εκτίμηση
      Μάγδα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. Πολύ όμορφη η ιδέα σας και γεμάτη αγάπη. Σας εύχομαι καλές γιορτές και πάντα με υγεία!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    8. Αντώνη,
      Ευχαριστώ για το βραβείο (διάλεξα το χαμογελαστό, μια που προέρχεται από τα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ"!!!
      Είναι πολύ ευγενική αυτή σου η κίνηση και χαίρομαι που έχω έναν φίλο διαδικτύου τόσο ευγενικό!!!
      Ευχαριστώ και πάλι, και συγχαρητήρια σε όσους πήραν το βραβείο τους!!!
      Και σ' ανώτερα!!!
      Λάμπρος

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    9. Υπέροχη η έκπληξη που μας ετοίμασες Αντώνη!
      Ανταποδίδω με αυτή τη φωτογραφία , γεμάτη παιδικά χαμόγελα, όπως αυτά που χαρίζει το ιστολόγιό σας.
      Καλές γιορτές, γεμάτες αγάπη και χαμόγελα!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    10. Κι εγώ σας ευχαριστώ αγαπημένοι μου φίλοι Βάσω και Γιώργο! Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα και πιστεύω ότι η προσφορά σας στο παιδί και στην οικογένεια είναι πολύ σπουδαία!
      Αντώνης

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    11. Τελεια αναρτηση κυριε και επισης καλες γιορτες σε ολους!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    12. αγαπητε Αντωνη να εισαι καλα για τα τοσο ομορφα λουλουδια και τις ευχες σου
      και του χρονου

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    13. σευχαριστω πολυ που μου δεινεις και εμενα ενα απο τα τρυφερα και ομορφα βραβεια σου
      θα παρω το χαμογελαστο με τις ταπινες μαργαριτες
      να εισαι ΠΑΝΤΑ καλα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    14. Καλησπέρα Αντώνη!!!!! Πολύ γλυκιά η χειρονομία σου να μας χαρίσεις ένα βραβείο!!!!! Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω ποιο να διαλέξω, είναι όλα τόσο όμορφα...... Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    15. Γιωργος ΡαπουσηςΔευτέρα, 19 Δεκεμβρίου, 2011

      Κυριε τελεια τα λουλουδακια! Φανταζομαι ειναι πολυ μυρωδατα! Μπραβο σας κυριε Αντωνη!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    16. Αντώνη , σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Διαλέγω το κίτρινο, αφού είναι το αγαπημένο μου χρώμα!!!Καλές γιορτές στην οικογένειά σου και σε σένα, και ο καινούργιος χρόνος να σας φέρει ό,τι επιθυμείτε!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    17. Ευχαριστώ πάρα πολύ Αντώνη.Πραγματικά έχω συγκινηθεί με το δώρο σου.Σήμερα το είδα,διαλέγω το κόκκινο βάζο και θα το μοιραστώ με τα ξωτικά μου!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    18. Εκλεψα ένα λουλούδι κατακόκκινο σαν Παιδικό Χαμόγελο γεμάτο ΖΩΗ.......


      Φιλιά.... και Καλες Γιορτές....

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    19. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΤΩΝΗ!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ... ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!!!!!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    20. Φίλε Αντώνη ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, είναι μεγάλη μου τιμή!!! Δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω μου αρέσουν πολύ και τα τρία! Μμμμ.. Θα καταλήξω στο τρίτο νομίζω. Το παίρνω και το πάω στο σπιτάκι μου ευθύς αμέσως! Ευχαριστώ πολύ και πάλι! Σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα τις γιορτές πλαισιωμένος από αγαπημένα σου πρόσωπα! Να'σαι πάντα καλά! Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    21. ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΣΑΓΑΝΝΗΔευτέρα, 19 Δεκεμβρίου, 2011

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΟ!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    22. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!Πολύ όμορφη σκέψη! Επιλέγω το 2ο βραβείο και εύχομαι σε όλους σας με τη σειρά μου καλές γιορτές με υγειά , αγάπη και χαρά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    23. ΤΕΛΕΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΥΡΙΕ!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    24. Αντώνη μου,σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο κολακευτικά σου λόγια.
      Με έκανες να νιώσω πάρα πολύ όμορφα. Μπορεί να μην έχω πάρει
      βραβείο, με τα όμορφα λόγια σου ένιωσα ότι πήρα το πρώτο μου
      Χριστουγεννιάτικο δώρο. Επίσης
      πρέπει να σε ευχαριστήσω για το
      βάζο που μου χάρισες με τα τριαντάφυλλα όλων των χρωμάτων...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    25. Αντώνη πρέπει να σου πω,ότι στην ζωή μου δεν έτυχε να εργαστώ ποτέ με σκοπό τα λεφτά,εκτός από ένα χρόνο,περίπου στα 25 μου.Αυτό όμως δεν σημαίνει πως όλα αυτά τα χρόνια
      δεν έχω κάνει κάτι.Μόνο τον τελευταίο χρόνο σταμάτησα να ασχολούμαι με ότιδήποτε.Επειδή όμως
      δεν είχα συνηθίσει έτσι,άρχισα να ψάχνομαι.Από την στιγμή που γεννήθηκα,σαν μοναχικό άτομο που είμαι από την φύση μου,ψάχνομαι,ψάχνομαι,ψάχνομαι.
      Με τον υπολογιστή και γενικά με ότι έχει σχέση με την τεχνολογία
      όχι απλά δεν είχα ασχοληθεί ποτέ,
      αλλά δεν ήξερα ούτε πως ανοίγει.
      Αφού λοιπόν καθόμουν έπρεπε να αρχίσω να ψάχνομαι ξανά.Να βρω κάτι να με ευχαριστεί.Το μόνο
      που μου απέμεινε ήταν να ξεκινήσω να διαβάζω δια μέσω του υπολογιστή.
      Έτσι περνώ αρκετές ώρες,όταν βρίσκομαι στο σπίτι ψάχνοντας,μέχρι που ξαφνικά έπεσα στα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ".Τα βρήκα υπέροχα.Από διάφορα άλλα blogs
      που παρακολουθώ το ΔΙΚΟ ΜΑΣ είναι το καλύτερο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Βλέπεις το ΔΙΚΟ ΜΑΣ το τονίζω.Ξέρεις τί σημαίνει αυτό;
      Έγινα μόνη μου μέτοχος στην πνευματική ιδιοκτησία του ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ!!!!!!!!!!!!
      Τώρα πρέπει να σου απαντήσω γιατί
      είναι το καλύτερο.(Πάντως όχι γιατί η κουκουβάγια το παιδί της το βρίσκει ομορφότερο από όλα τα
      υπόλοιπα παιδιά,αλλά για τους εξής λόγους:΅
      1ον.Για την σοβαρότητά του.
      2ον.Για τα πλούσια θέματά του
      3ον.Οι αναγνώστες του μπορεί να
      είναι κάθε ηλικίας.Γιατί υπάρχουν θέματα που αφορούν όλες τις ηλικίες
      Κάθε φορά που το μυαλό χάνετε ψάχνοντας για ώρες μέσα στο internet,μου είναι αδύνατο να μην αφιαιρώσω κάποιο χρόνο στα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ".
      Πραγματικά ζηλεύω,πάντα με την καλή εννοια,αυτό το ανεξάντλητο μεράκι που διαθέτετε για αυτή υπέροχη πνευματική σας ιδιοκτησία
      ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΠΟΠΗ.
      Στο σχόλιό σου λες ότι τα σχόλιά μου ειναι εύστοχα,αυτό οι άλλοι μπορούν να το κρίνουν.Εγώ εκείνο που θα πω είναι πως μερικές φορές είναι άστοχα,παρά την θέλησή μου
      όμως και αυτό μπορεί να κάνει κακό. Αναφέρεις σε κάποιο σημείο,
      ενθαρρύνω τα παιδιά.Ξέρεις γιατί;Παθιάζομαι με τα παιδιά.
      Δεν ξέρω αν έχεις άνιψια,εκτός της Πόπης για να νοιώσεις την ευτυχία.Έχω 12 και 2 οι κόρες μου 14 ,από όλες τις ηλικίες.Είναι οι μεγάλες μου αγάπες.Τα λατρεύω!!!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    26. Noμίζω πως είμαι πολύ πλεονέκτρια, θα τα πάρω όλα, γιατί δυσκολεύομαι να διαλέξω.
      Αγαπητέ Αντώνη, εύχομαι σε σένα και την οικογενειά σου, καλές γιορτές με υγεία. Κι επειδή το ευτυχία είναι σχετικό, θα σου ευχηθώ ότι επιθυμείς να το χεις.
      Τα φιλιά μου

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    27. ηρθα να παρω το δωρακι μου!

      τα παραπανω σχολια φιλων... με καλυπτουν..

      σας ευχαριστώωωωωωω..

      καλες γιορτες..με υγεια και προοδο..

      σας φιλωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω..

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    28. Αγαπητέ Αντώνη, πολύ ευγενική και τρυφερή η προσφορά σου!!Ευχαριστώ πολύ για την τιμή !!Διαλέγω το πρώτο και ήδη το κρέμασα στο σπιτάκι μου!!!
      Εύχομαι σε σένα και στην Πόπη, Υγεία, ευτυχία και οικογενειακή γαλήνη!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    29. Αντώνη σε ευχαριστώ πολύ για το πρωτότυπο αυτό βραβείο!
      ..Και ποιο να πρωτοδιαλέξω! Το ένα είναι πιο όμορφο από το άλλο! Θα πάρω το χαμογελαστό ανθοδοχείο με τις όμορφες μαργαρίτες!!

      Τελειώνοντας να σου ευχηθώ να περάσεις καλές γιορτές με την οικογένεια σου και τα αγαπημένα σου πρόσωπα και κάθε καλό για την καινούργια χρονιά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    30. Γεια σας. Μπράβο σας, κύριε είναι όλα τα βραβεία πολύ όμορφα όπως και το μπλογκ σας. Χαίρομαι που το βρήκα, θα σας παρακολουθώ!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    31. Παίρνω το βραβείο με την φατσούλα επειδή μου άρεσε πολύ! Ευχαριστώ!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    32. ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ,ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ,ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ,ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    33. ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    34. Τι όμορφη ιδέα! Δώρο Χριστουγέννων! Διαλέγω το 2ο και πάω να το στολίσω! Ευχαριστούμε πολύ!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    35. ...πήγες, να δεις;;;;;;;;;
      πήγατε
      στο: Αστοριανή??????????

      Κόσμημα της σελίδας μου!!!!!!!!

      Πόπη και Αντώνη μου, Με τιμάτε!

      θα τα πούμε πάλι, Υιώτα
      "αστοριανή" ΝΥ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    36. ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΓΓΕΛΟΒΑΔευτέρα, 19 Δεκεμβρίου, 2011

      ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    37. καλημέραααα!!!
      μια υπεροχη προσφορά!!!ευχαριστουμε πολύ πολύ...
      ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ....
      με πολυ χαρα...
      θα διαλέξω..
      και θα πάρω...
      το ...δεύτερο...
      .το..χαμόγελο...
      μου θυμίζει φωτεινό .λαμπερ.ο....ΗΛΙΟ....
      οπως κάθε παιδική ψυχούλα....
      θα ειναι το γούρι μου...
      για την καινούργια χρονιά!!!!
      '......

      παδικά χαμόγελα....
      Κ.Αντώνη...
      Κ.Πόπη...

      τις ΠΙΟ ΘΕΡΜΕς ΕΥΧΕς ΜΟΥ!!
      ΚΑΛΕς..ΓΙΟΡΤΕς!!!!!!!!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    38. efraxisto for your nice wishes! and I wish you the same, health, happieness and blessings for the new year and a merry merry christmas!
      I have lived in Patras for 1 1/2 year and I really loved Greece and the warm hearts of the greek people.
      Many greetings from Germany!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    39. Μικρούλα μου Δήμητρα, σε καλωσορίζω στην παιδική γωνιά μου! Σ΄ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και χαίρομαι που θα τα λέμε...
      Φιλιά στην όμορφη Κομοτηνή κι εύχομαι όμορφες και χαρούμενες γιορτές σε όλα τα παιδιά!
      κ. Αντώνης

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    40. Κύριε Αντώνη!!! Τα συγχαρητήριά μου για όλη την άψογη δουλειά σας!!! Το blog σας στο σχολείο μας είναι μόνιμα ανοιχτό...!!! Σας ευχαριστώ για την ξεχωριστή τιμή που μου κάνατε και μου προσφέρατε Βραβείο!!! Τα ροζ τριαντάφυλλα είναι τα αγαπημένα μου,οπότε λέω φεύγοντας να τα πάρω μαζί μου!!! Καλά Χριστούγεννα σας εύχομαι και καλή δύναμη από τη νέα χρονιά!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    41. Dear friend shadownlight, welcome to the blog "KIDS SMILE!". Thank you for your good words and good wishes you great Christmas!
      Glad you like my small hometown, Greece!
      Be always good, Anthony

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    42. Υπέροχο ιστολόγιο!!!! Καλώς σας βρήκα και καλές γιορτές με αμέτρητα παιδικά χαμόγελα, σε κάθε γωνιά του κόσμου!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    43. Ένα μεγάλο Ευχαριστώ που στολίσατε το τσαντήρι μου με Αρωμα και Χρώμα Παιδικού Χαμόγελου...

      Σας παραθετω 2 blog από τα σχολεία στα οποία διδάσκω κι αν θελετε μπορούμε να διευρύνουμε την όμορφη επαφή μας.

      http://2gymgian.blogspot.com/

      http://mousikosxolgian.blogspot.com/


      Καλές Γιορτές με την ευχή ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ να είναι Γιορτή....

      Τα φιλιά μου...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    44. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΥΡΙΕ!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    45. Απίθανο blog κ. Αντώνη το Blog μου είναι emunusualcompany,blospot.com ρίξτε μια ματιά και στο δικό μου σπιτάκι!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    46. Αγαπητέ μου φίλε και συνέδελφε , Αντώνη !
      Ευχαριστώ πολύ για τη μεγάλη τιμή που μου κάνεις !
      Υπέροχη ιδέα ! Μήπως είσαι ο Άγιος Βασίλης ;
      Αλήθεια πιο να πρωτοδιαλέξω ; Όλα είναι φανταστικά !!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    47. Κύριε Αντώνη περάστε λίγο απ' το μπλογκ μου να δείτε κάτι...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    48. Κυριε πολυ καλη αναρτηση και Καλα Χριστουγεννα σε ολους!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    49. Συμφωνώ μαζί σου ΜΑΙΡΗ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    50. Αγαπημένοι κι εξαιρετικοί μου φίλοι, Ροδούλα, Μagda, Μania, Lampro, Maranda, Ειρήνη, Ναtasha, Φανή, Anna, Reflection, Fotolabida1, Marie, Βανέσσα, Μαίρη, Evi, Χρυσάνθη, Καρπαθάκι, Λία, Μαμά Κουκουβάγια Βέρα, Αστοριανή, Irida...
      σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για την ανταπόκρισή, την αγάπη σας, τις υπέροχες ευχές και τα καλά σας λόγια! Χαίρομαι πολύ για τη γνωριμία μας κι εύχομαι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε όσο μπορούμε και να δίνουμε χαρά στα παιδιά και στις οικογένειες τους...

      Να είστε πάντα καλά,
      Φιλικά, Αντώνης

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    51. Καλές μου συναδέλφισσες Κική και Ανθή, εγώ σας ευχαριστώ για την προσφορά σας στο χώρο της εκπαίδευσης! Πείτε πως πέρασε ο Άγιος Βασίλης απ' τα σπιτάκια σας και άφησε τα ταπεινά του δώρα! Μας παρακολουθούν και παιδιά και ξέρω ότι χαίρονται με κάτι τέτοια!
      Εύχομαι να περάσετε όμορφες και χαρούμενες γιορτές!
      Αντώνης

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    52. @ Onirikosmos και @ Έμμα, καλωσορίσατε καινούριες φίλες στον παιδικό μου χώρο. Είναι μικρός, μα χωράει όλους εσάς που με αγάπη κοντοσταθήκατε για να τον δείτε. Χαίρομαι που σας άρεσε και θα τα λέμε... Μην ξεχάσετε φεύγοντας να πάρετε το βάζο με τα λουλούδια που σας αρέσει... Είναι ένα δώρο από εμένα και τα παιδιά! Για να θυμίζει σε όλους, πόσο αναγκαίο είναι να δίνουμε χαρά και να σκορπίζουμε παιδικά χαμογελάκια!
      Αντώνης

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    53. Μικροί μου μαθητές, ξέρω πόσο πολύ με αγαπάτε και πόσο σας άρεσε η ιδέα να χαρίσουμε στους φίλους μας τα βραβεία μας, παραμονές των Χριστουγένννων και λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία!

      Μπορεί να ήταν μικρά, όμως ήταν πασπαλισμένα με πολύ αγάπη και δόθηκαν με χαρά σ' αυτούς που μας παρακολουθούν και μας διαβάζουν κάθε μέρα...

      Γιατί κι εκείνοι προσφέρουν μέσα απ' τα δικά τους ιστολόγια και τους αξίζει ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ για αυτό!!!

      Να περάσετε πολύ-πολύ όμορφα στις γιορτές και να ξεκουραστείτε...
      Με αγάπη,
      ο δάσκαλός σας

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    54. Σας ευχαριστώ από καρδιάς πολύ πολύ!!Είναι υπέροχα και τα 3.Διαλέγω το τρίτο που ταιριάζει χρωματικά στο blog μου.χιχιχιχι!!
      Εύχομαι στην οικογένειά σας και τους μαθητές σας καλές γιορτές με υγεία π'ανω από όλα και το άγιο πνεύμα των Χριστουγέννων να γεμίσει τις καρδιές μας,με ευτυχία,αγάπη ελπίδα και χαρά!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    55. Αγαπητέ συνάδελφε και φίλε Αντώνη, μου δίνεται γι' άλλη μια φορά να σου γράψω πόσο σημαντική δουλειά κάνεις με το ιστολόγιό σου. Θεωρώ πρώτα απ' όλους τυχερούς τους μαθητές σου, γιατί έρχονται σε άμεση επαφή όχι μόνο με γνώσεις αλλά και με το δάσκαλό τους και κυρίως γιατί "δημιουργούν και δημοσιεύουν". Χαίρομαι επειδή με τίμησες με το βραβείο σου και κυρίως με τη φιλία σας. Σ' ευχαριστώ βαθύτατα και εύχομαι να συνεχίζεις έτσι.
      Σας στέλνω σε σένα και στην Πόπη "ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ και ΕΥΧΕΣ"
      ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    56. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο μόλις μπείτε στην ιστοσελίδα μου (http://kostasst152.blogspot.com/) πάνω αριστεράθα το δείτε!!!!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    57. Aντώνη μου ...λίγο καθυστερημένη..(λόγω φόρτου εργασίας) θα σου ευχηθώ χρόνια πολλά και ευλογημένα...με υγεία...θα πάρω το δωράκι μου και θα σε ευχαριστήσω!!!1

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    58. Mara μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου! Εύχομαι να περάσεις μαζί με την οικογένειά σου Όμορφα Χριστούγεννα, με αγάπη και πολλά χαμόγελα :) :) :)
      Φιλιά στην Κρήτη
      Αντώνης

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    59. Αντώνη σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Σου εύχομαι ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2012, γεμάτο αγάπη, χαρά και υγεία.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    60. Αργησα αλλά πήρα κι εγώ το βραβείο μου και διαλέγω το πρώτο! Σας ευχαριστώ πολύ!!
      Καλή χρονιά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    61. Αγαπητέ Αντώνη,
      διαλέγουμε το πιο ... όμορφο, αυτό με το παιδικό Χαμόγελο :-), το κίτρινο!

      To στολίσαμε στο Χαμομηλάκι και σας ευχόμαστε Καλή Χρονιά, Χρόνια Πολλά και καλή Δϋναμη στο θαυμάσιο έργο σας :-)
      Μακάρι όλα τα παιδιά να είχαν τέτοιους δασκάλους.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    62. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη, τις ευχές και τα καλά σας λόγια αγαπημένοι μου φίλοι, Μεταξία, Κώστα, Μία, Δημήτρη, Νίκη και Χαμομηλάκι!
      Σας εύχομαι να είστε πάντα δημιουργικοί και να προσφέρετε απλόχερα την αγάπη σας σε όποιον την έχει ανάγκη!
      Μια όμορφη χρονιά ν' ανατείλει και σ' εσάς! Μπορεί να είναι φτωχή (σε χρήμα), ελπίζω όμως να είναι πλούσια σε συναίσθημα!
      Με την αγάπη μου
      Αντώνης

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    63. ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΗΡΘΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΜΟΥ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ:)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    64. Ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα βραβεία!Θα διαλέξουμε το δεύτερο.Να στε καλά και καλή χρονιά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    65. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά και σε σας φίλοι μου, Σκρουτζάκο και Παιδικές Αγγελίες. Να είστε πάντα καλά και με διάθεση προσφοράς και αγάπης!
      Αντώνης

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    66. Κύριε Α. Κρασάκη σας ευχαριστώ θερμά για την τιμή που μου κάνετε να μου απονείμετε ένα βραβείο αγάπης και προσφοράς για το ιστολόγιό μου! Πραγματικά, είναι άξια θαυμασμού αυτή σας η πρωτοβουλία κυρίως διότι προέρχεται από έναν συνάδελφο εκπαιδευτικό! Αν και είναι εξαιρετικά και τα τρία βραβεία σας, θα επιλέξω εκείνο με τη χαμογελαστή φατσούλα, διότι ένα χαμόγελο μπορεί να αποτελέσει πηγή χαράς, δημιουργίας, έμπνευσης και πάνω απ΄όλα αγάπης! Και πάλι σας ευχαριστώ!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    67. Αγαπητή συναδέλφισσα Μαρία, σε καλωσορίζω στα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ" και σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Θεωρώ ότι το βραβείο το αξίζεις πραγματικά, για όλη την προσπάθεια που κάνεις, να μεταφέρεις όμορφα κι απλά τις γνώσεις σου και να έχεις γύρω σου ευτυχισμένα παιδιά!

      Θα συμφωνήσω απόλυτα πως ένα χαμόγελο μπορεί να αποτελέσει πηγή χαράς, δημιουργίας, έμπνευσης και πάνω απ΄όλα αγάπης!
      Γι' αυτό παλεύουμε όλοι μας! Κι όταν εισπράττουμε την αγάπη και το χαμόγελο των παιδιών, τότε νιώθουμε ότι άξιζε πραγματικά όλη αυτή η προσπάθεια!
      Με εκτίμηση, Αντώνης

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    68. Aγαπητέ δάσκαλε, φίλε, Αντώνη,

      Πολύ χαίρομαι που ήρθε η σειρά μου να πάρω ένα από τα όμορφα βραβεία σας... (θα κάνω δοκιμή στο μπλογκ.. και θα κρατήσω το πιο ταιριαστό από τα 3... )

      Είμαι ευτυχής που σε γνώρισα, και γνώρισα τα όμορφα ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ σου...

      Ελπίζω και το δικό μου μπλογκ να μοιάσει στο δικό σου! (Ευγενής άμιλλα)

      Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε...

      Με φιλία,
      Παρασκευή

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    69. Αγαπημένη φίλη, Παρασκευή, με πολλή αγάπη σου προσφέρω το βραβείο σου! Κάθε όμορφη προσπάθεια πρέπει να επιβραβεύεται κι εσύ μέσα από το όμορφο ιστολόγιό σου φροντίζεις γι' αυτό!
      Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα κι εύχομαι καλή συνέχεια σέ ό,τι κάνεις!!!
      Αντώνης

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    70. Αντώνη χίλα ευχαριστώ που με σκέφτηκες και μένα και με κάλεσες σ αυτό το πανηγύριχαράς εύχομαι στο μπλόγκ σου να είναι έτσι όμορφο και γλυκό οπως ακριβώς είναι και ένα παιδικό χαμογελο σ ευχαριστώ και πάλι.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    71. Καλή μου φίλη, Νέλη! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Εύχομαι να συνεχίσεις να μας χαρίζεις τις πιο όμορφες συνταγές σου και να προσφέρεις μ' αυτόν τον τρόπο κι εσύ στο παιδί και σ' όλην την οικογένεια! Να είσαι πάντα καλά!
      Αντώνης

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!