Σάββατο, 24 Δεκεμβρίου 2011

ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΦΑΤΝΗ


Μπροστά στη φάτνη Σου σταθήκαν οι σοφοί,
μπροστά στη φάτνη Σου σταθήκαν οι αιώνες,
τρόμαξαν τα σκοτάδια,
χαθήκαν οι σκιές,
αναταράχθηκαν του μίσους οι χειμώνες.

Σκύψαν οι ουρανοί μπροστά στη φάτνη Σου,
τόνισ' η πλάση το καινούργιο της τραγούδι,
ήρθαν οι άγγελοι στη γη,
μ' ανθρώπους μίλησαν,
άνθισε της αγάπης το λουλούδι.

Μπροστά στη φάτνη Σου γονάτισα κι εγώ,
Κύριε, κάποια νύχτα του χειμώνα
τα σύννεφα ήταν βαριά,
δεν εύρισκα μια ξαστεριά,
δεν άνθιζε μπροστά μου μια ανεμώνα.

Μόνο σκοτάδια, θλίψη και καημός,
κι ήρθε τ' Αστέρι Σου και στάλαξε εντός μου
όλο το φως του,
κι έγινα πυρσός
και μέσα μου άλλαξε η μορφή του κόσμου.

Τώρα κάτω απ' τ' αστεριού Σου το δαυλό
οι λύπες μου όλες γίνονται τραγούδια
είσαι κοντά μου,
απ' το χέρι Σε κρατώ,
δρέπω από Σένα της ειρήνης τα λουλούδια.

ΡΕΑ ΣΥΛΒΙΑ 

3 σχόλια:

  1. Να υποψιαστώ Αντώνη μου ότι το έγραψες εσύ; Είναι ΥΠΕΡΟΧΟ με συγκίνησε. Μακάρι να βάλουμε όλοι μέσα μας το φως του Χριστού μας, και να έχουμε πάντα χαρά πνευματική, για να αντιμετωπίζουμε τις όποιες αντιξοότητες που έρχονται στο δρόμο μας.
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ!
    Υ.Γ. Σαν αντάλλαγμα, περάστε από το μπλογκ μου, κάτι έχω να σας πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένες μου φίλες Δήμητρα και Ροδούλα, χαίρομαι πολύ για την επίσκεψή σας αυτή τη μέρα, παραμονή των Χριστουγέννων. Το υπέροχο αυτό ποίημα της Ρέας Συλβία με συγκίνησε πολύ όταν το διάβασα. Περιέχει όλα τα μηνύματα της γέννησης του Χριστού μας και μας γεμίζει με δύναμη για να μπορούμε να ξεπερνάμε τα προβλήματα της ζωής!!!
    Καλά Χριστούγεννα και σε σας!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!