Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012

ΤΥΜΦΡΗΣΤΟΣ: ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ

Τα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ» σας παρουσιάζουν τον Τυμφρηστό, ένα πανέμορφο χωριό του Νομού Φθιώτιδας, μέσα από υπέροχες χειμωνιάτικες φωτογραφίες κι ένα τρυφερό κείμενο που μας έστειλε γι' αυτόν η μικρή μας φίλη Μαρία, από την Αθήνα. Απολαύστε τον…





Φέτος τα Χριστούγεννα, όπως και κάθε χρόνο, τα πέρασα στο χωριό μου τον Τυμφρηστό! Ο Τυμφρηστός είναι ένα μικρό, αλλά πολύ όμορφο χωριό, το οποίο βρίσκεται στο Νομό Φθιώτιδας, λίγο πριν από το Καρπενήσι. Κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα έχει πολύ χιόνι! Φέτος όμως, χιόνισε για τα καλά.... Πέρασα τέλεια!!!! Έπαιξα με τις ξαδέλφες μου χιονοπόλεμο στην πλατεία, με την ωραία φάτνη και τον υπέροχο στολισμό της! Ελπίζω μια μέρα να επισκεφτείτε το πανέμορφο χωριό μου!

ΜΑΡΙΑ ΥΦΑΝΤΗ 





Αν θέλετε να δημοσιευθούν στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ» φωτογραφίες και κείμενα και του δικού σας χωριού, στείλτε τα με e-mail στη διεύθυνση: akrasakis@gmail.com. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να το γνωρίσουμε, για να φροντίσουμε να το επισκεφθούμε με την οικογένεια ή τους φίλους μας, στην πρώτη μας ευκαιρία για εξόρμηση από την πόλη. Σας περιμένουμε…

21 σχόλια:

  1. Μαράκι μου, πόσο όμορφο χωριό έχεις!!! σαν Πίνακας ζωγραφικής!!! να το χαίρεσαι γλυκούλα μου!!φιλάκια αστεράκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΡΑΝΤΑΝΟΣΤετάρτη, 18 Ιανουαρίου, 2012

    Μαρια παρα πολυ ωραιο χωριο και με χιονι και χωρις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tι Λωζάνη, τι Κοζάνη,...τι Τυμφρηστός!!!
    πραγματικά πανέμορφο χωριό... με πολύ ωραία φάτνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανή μου συμφωνώ μαζί σου.Πριν 20 μέρες κάνοντας την διαδρομή προς Καρπενήσι,πέρασα από αυτό το πανέμορφο χιονοσκέπαστο χωριό.Έτσι είχα την ευκαιρία να αποολαύσω αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες.Όταν τις παρακολουθείς
    μέσα από την ανάρτηση,είναι φανταστικές.Όταν τις ζεις από κοντά είναι μαγευτικές!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου!!!!!!!!
    Εδώ, στη Νέα Υόρκη, έπρεπε να έχουμε αυτά τα χιόνια... ειδικά για τα Χριστούγεννα!

    ...ξέρεις, ο συμπέθερός μας είναι από το Καρπενήσι,...
    ευχαριστώ
    για την ξενάγηση...
    και
    αν βρεις καιρό, να πάτε και την... ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ
    εκεί, με τους φονείς σου,
    θα διαβάσετε μια κωμωδία μου,
    Η ΘΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Ο... ΤΡΟΓΑΔΟΥΡΟς...
    Χαιρετισμούς στον Δάσκαλό σας κ. Αντώνη,
    ηλιανθάκι μου...
    Πάντα με αγάπη και σεβασμό σε όλους,
    Υιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαράκι μου,το χωριό σου είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φρειδερίκη ΠαπανικολάουΤετάρτη, 18 Ιανουαρίου, 2012

    Μαρία μία λέξη έχω να σου πω απίστευτο.Τι καλά που θα ήταν να έβλεπα κι εγώ τόσο χιόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΥΡΙΑ ΦΑΝΗ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα χιονισμένα, ορεινά τοπία , πανέμορφο πράγματι το ντυμένο στα λευκά χωριουδάκι σου, υπέροχες φωτο!!
    Και το πιο καλό κι ευχάριστο είναι που πέρασες τέλεια παίζοντας με τα ξαδελφάκια σου χιονοπόλεμο !!
    Να σαι καλά Μαράκι , να περνάς πάντα τέτοιες όμορφες οικογενειακές γιορτινές μέρες με χαμόγελα !!
    Τους Σαμιώτικους χαιρετισμούς μου (πολύ όμορφη η ιδέα σας να δίνετε στα παιδιά την ευκαιρία να αναδεικνύουν τον τόπο τους )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΑΡΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΖΟΥΣΑ ΕΚΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΙΚΟΣ ΑΡΓΥΡΑΚΗΣΠέμπτη, 19 Ιανουαρίου, 2012

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΤΥΜΦΡΗΣΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aγαπητή μου Μαρία.
    Την καλησπέρα μου από τη Νέα Υόρκη.
    Να σου πω ότι από το χωριό σου έχω περάσει πριν από πολλά χρόνια. Μετά πήγαμε Καρπενήσι, Φουρνά, Μικρό και Μεγάλο χωρίο, Παναγιά Προυσιώτισσα. Πραγματικά ονειρεμένα μέρη.
    Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες και μπράβο σου. Όσο για το κείμενο όμορφο, χαριτωμένο, κι΄αυτό γεμάτο ζωγραφιές.
    Νάσαι καλά μικρή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιωργος ΡαπουσηςΠέμπτη, 19 Ιανουαρίου, 2012

    Μαρακι εχεις ενα απιστευτο χωριο γεματο χιονι αφρατο αφρατο. Μακαρι να μας φιλοξενησεις στο χωριο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραιο χωριο Μαρια! Εισαι παρα πολυ τυχερη που εχεις τετοιο χωριο! Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΣΑΓΑΝΝΗΠέμπτη, 19 Ιανουαρίου, 2012

    ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ,ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολυαγαπημένη μου Μαρία, άφησα πρώτα να γράψουν οι φίλοι μας τις εντυπώσεις τους και μετά να σχολιάσω κι εγώ το χωριό σου.

    Είναι πανέμορφο, με έντονη βλάστηση και μέσα από τις υπέροχες, χιονισμένες φωτογραφίες που μας έστειλες, δείχνει σαν πίνακας ζωγραφικής. Το επισήμανε άλλωστε και η πλέον ειδική, η φίλη μας Φανή, που είναι καταπληκτική ζωγράφος και γνωρίζει καλύτερα!

    Φαντάζομαι πως τα Χριστούγεννα σου θα ήταν εκπληκτικά! Χαίρομαι πολύ που η Ελλάδα μας έχει τόσες ομορφιές! Ελπίζω να καταφέρω κάποτε να επισκεφτώ το χωριό σου, τον πανέμορφο Τυμφρηστό! Θα είναι μαγεία!!!

    Να το αγαπάς, να κουβαλάς πάντα μέσα σου το τοπίο και τους ανθρώπους του, όπου κι αν βρεθείς! Γιατί ο τόπος μας, οι ρίζες μας είναι κομμάτι του εαυτού μας! Το πιο όμορφο μέρος του κόσμου!!!
    Με αγάπη, ο δάσκαλός σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαράκι μου, έχεις πράγματι ένα πανέμορφο χωριό, γεμάτο ομορφιές, τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι! Να το χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρια πολυ ωραιο το χωριο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΑΡΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρια το χωριο σου ειναι τελειο! Επισης και οι φωτογραφιες του. Εδωσες μια καταπληκτικη περιγραφη για το φοβερο χωριο σου. Θα ηθελα να το επισκεφθω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ!!!!!!ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!