Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ


Φεγγαράκι αληθινό
βγαίνει πίσω απ’ το βουνό.
Μια φωνή τραγουδιστή
στα σοκάκια κελαηδεί·
κάποιο αγόρι περπατεί,
κάποιο αφρόντιστο παιδί:
– Φεγγαράκι μου λαμπρό,
φέγγε μου, να περπατώ.

Φεγγαράκι μου καλό,
φέγγε, σε παρακαλώ,
φέγγε σ’ όλη την αυλή,
στον ασβέστη, στα σκαλιά,
στου αντρέ μας το γυαλί,
στου παππού τ’ άσπρα μαλλιά,
φεγγαράκι μου λαμπρό,
χαρωπό, λυπητερό.

Φεγγαράκι ταπεινό,
στέκεσαι στον ουρανό…
Το τραγούδι το γλυκό
χάνεται από τη γωνιά·
το παιδί, περαστικό,
πήγε σ’ άλλη γειτονιά.
Της Ακρόπολης φεγγάρι,
της Αθήνας το καμάρι!

Mες στον κόρφο μου βαλμένα
να ’χα, για καρδιά μου, εσένα! 

ΤΕΛΛΟΣ ΑΓΡΑΣ

7 σχόλια:

  1. Κυριε καταπληκτικο το ποιημα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. º°❤
    º° ✿

    Super lindo!!!
    Amei o poema!!!

    Bom dia!
    Beijinhos.
    Brasil
    º° ✿ ✿⊱╮
    °❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΥΡΙΕ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παύλο και Μαρία, χαίρομαι που σας άρεσε το ποίημα του Τ. Άγρα. Κι εμένα είναι από τα αγαπημένα μου!
    Ο δάσκαλός σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Querido amigo Magia da Ines. Fico feliz que voce gostou deste poema!Obrigado por sua visita
    Beijos da Grecia
    Anthony

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dear Shadownlight, thank you for visiting! Have a beautiful week!
    Antonis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!