Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012

ΑΠΡΙΛΗ ΜΟΥ

 

Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ 
και Μάη μυρωδάτε, καρδιά μου πώς αντέ- 
καρδιά μου πώς, καρδιά μου πώς αντέχεις,  
μέσα στην τόση αγάπη 
και στις τόσες ομορφιές!
 
Γιομίζ η γειτονιά τραγούδια και φιλιά.  
Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ,  
την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ,  
την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ, 
 μα το χω μυστικό!

 Αστέρι μου, αστέρι μου χλωμό  
του φεγγαριού αχτίδα στο γαϊτανόφρυδο.  
Στο γαϊτανο- στο γαϊτανόφρυδό σου,  
κρεμάστηκε η καρδιά μου 
σαν το πουλάκι στο ξόβεργο!

Γιομίζ η γειτονιά τραγούδια και φιλιά.  
Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ,  
την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ, 
την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ, 
 μα το χω μυστικό!

Λουλούδι μου, λουλούδι μυριστό 
  και ρόδο μυρωδάτο, στη μάνα σου θα ρθω.  
Στη μάνα σου, στη μάνα σου θα ρθω,  
να πάρω την ευχή της 
και το ταίρι που αγαπώ!

Γιομίζ η γειτονιά τραγούδια και φιλιά. 
Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ,
την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ,

την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ, 
 μα το χω μυστικό!

ΣΤΙΧΟΙ/ΜΟΥΣΙΚΗ: ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
EΡΜΗΝΕΙΑ: ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1962)

11 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μας Ευσταθία, σου αφιερώνουμε το αγαπημένο σου τραγούδι, με τη φωνή του αλησμόνητου Γρηγόρη Μπιθικώτση.

    Σου ευχόμαστε έναν όμορφο Απρίλη, γεμάτο με τις ευωδιές της Άνοιξης!
    Με την αγάπη μας και τα φιλιά μας,
    Αντώνης-Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφο τραγούδι!
    Να έχετε καλό μήνα φίλοι μου, ανθισμένο και χαρούμενο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόπη μου και Αντώνη μου, πραγματικά έμεινα κατάπληκτη από αυτή την υπέροχη έκπληξη που μου ετοιμάσατε. Ομολογώ ότι είναι κάτι που δεν το περίμενα. Αυτό είναι ένα υπέροχο δώρο, γιατί είναι δώρο ψυχής και τα δώρα ψυχής είναι ανεκτίμητης αξίας, στολίζουν την ψυχή, δεν εξαγοράζονται
    με τίποτε. Όσο για τα υπόλοιπα δώρα είναι σκέτη ύλη. Στολίζουν το σώμα για λίγο και αυτό είναι όλο. Τελειώνει η αξία τους και τα πετάμε.
    ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΠΑΣΧΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ Ι-Σ-Κ-Χ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένη μας Νίκη, ευχαριστούμε για τις όμορφες, ανοιξιάτικες ευχές σου κι ανταποδίδουμε!
    Πολλά φιλιά,
    Αντώνης-Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.Τετάρτη, 09 Απριλίου, 2014

    ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΑΞΕΧΑΣΤΟΥ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ!!! ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανθούλα ΜάνθουΤρίτη, 12 Απριλίου, 2016

    Τι υπέροχη μουσική...τι υπέροχο τραγούδι!!!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαμάντια-στίχοι! Ουράνια η μελωδία! Καλημέρα, Αντώνη μου!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπέροχο.........

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. H γλυκιά μορφή της Άνοιξης αλλάζει τη διάθεση και την ψυχολογία! Στίχοι χαρούμενοι!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα υπέροχο τραγούδι! Μας φέρνει πιο κοντά στην άνοιξη που τόσο λαχταράμε! Ανθούλα, Ρούλα, Maria, Tzeni, Sosana-Anna σας εύχομαι έναν όμορφο Απρίλη, γεμάτο με τις ευωδιές της άνοιξης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, Αντώνη μου! Και να ... αντέχει η καρδιά τις ομορφιές και να τις χαίρεται!

      Εστάλη στο facebook
      https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!