Κυριακή, 27 Μαΐου 2012

ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΚΟΧΥΛΙ


Σε περιβόλι φύτεψα... θαλασσινό κοχύλι
κι εκείνο μου ψιθύρισε κρυφά μέσα στ’ αυτί
θέλω να βάλεις δίπλα μου μια ροδαριά τ’ Απρίλη,
να μου κρατάει συντροφιά... σαν έρθει η αυγή.

Να της μιλώ για πέλαγα και κύματα αφρισμένα,
για τρεχαντήρια ολόλευκα που μοιάζαν με πουλιά.
Και κείνη να μου τραγουδά με πέταλα ανοιγμένα,
μην νοσταλγείς τη θάλασσα… σου δίνω μια αγκαλιά.

Για τη δική σου αγκαλιά της θάλασσας τη χάρη
δεν την ξεχνάω ροδαριά, ό,τι και να μου πεις.
Μες στην καρδιά μου ακουμπά θαλασσινό δοξάρι
και αν αγγίξεις τις χορδές, στο λέω, θα κοπείς!!!

ΣΤΙΧΟΙ: ΡΟΥΛΑ ΣΜΑΡΑΓΔΑΚΗ
ΜΕΛΟΠΟΙΗΣΗ: ΡΟΔΟΥΛΑ ΣΕΡΔΑΡΗ-ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
ΕΚΤΕΛΕΣΗ: ΡΟΔΟΥΛΑ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ 




Ένα πανέμορφο «θαλασσινό κοχύλι» στολίζει τα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ», θυμίζοντας στους μικρούς και μεγάλους φίλους και φίλες, πως το καλοκαίρι πλησιάζει...

Υπέροχοι στίχοι, γεμάτοι εικόνες και ήχους θαλασσινούς, μας ταξιδεύουν στα νησιά μας! Εξαιρετική μελωδία και εκτέλεση, από δύο σπουδαίες φωνές! Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συντελεστές! Αγαπημένοι μας φίλοι, Ρούλα, Ροδούλα και Γιάννη, να είστε πάντα δημιουργικοί και να χαρίζετε σε όλους μας όμορφες μουσικές στιγμές!

4 σχόλια:

  1. ¸.•°`♥✿⊱╮
    Passei para uma visitinha.
    Muito doce essa poesia.
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Minas.
    ♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θαυμάσιο το ταξείδι...
    Το απόλαυσα...

    Ευχαριστω γι'αυτό την αγαπητή Ροδούλα που με την ωραία φωνή της μας ταξείδεψε...
    τον Γιάννη για την θαυμάσια του συνοδεία!!!
    Και την Ρούλα, με την έμπνευσή της!!!

    Παιδικά Χαμόγελά μου.. συγκεντρώνετε πολλά ταλέντα στις αναρτήσεις σας!!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητοι μου φιλοι..Αντωνη και Ποπη... πόσα ευχαριστώ να πω;;;;; όσες φορές και να το ακούσω..παντα θα το λέω ότι η μουσική της Ροδούλας και του Γιαννη....ήταν το τελειο δέσιμο με τον στίχο ...να τους εχει ο Θεός καλα ..και εσας φίλοι μου που μας κάνατε την τιμή να το βάλετε στο μπλοκ σας....σας ευχαριστώ παρα πολύ..... το βελακι ήρθε και εδεσε μαε το κοχύλι έ;;;;; καλο βραδυ να έχετε.....με αγάπη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένοι μας Αντώνη και Πόπη σας ευχαριστούμε πολύ. Εγώ μελοποιώντας αυτό το πολύ όμορφο ποίημα, στόχο είχα να κάνω τη Ρούλα να χαρεί. Το απόλαυσα όμως κιόλας, γιατί ο στίχος με ταξίδεψε.
    Καλή εβδομάδα να έχετε φίλοι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!