Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012

ΑΡΗ ΜΟΥ, ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ!

Τα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ» δημοσιεύουν με πολλή συγκίνηση την παρακάτω τρυφερή και γεμάτη συναισθήματα επιστολή, που μας έστειλε ο αγαπημένος μαθητής της τάξης μας Γιάννης και αφορά στο πανέμορφο σκυλάκι του, τον Άρη. Ο Άρης «έφυγε» από κοντά του, πριν από δύο ημέρες. Είμαστε σίγουροι, πως θα συγκινηθείτε διαβάζοντάς την, όπως κι εμείς…



Άρη μου, καλό ταξίδι! Ελπίζω να είσαι καλά και να με βλέπεις από εκεί πάνω. Περάσαμε πολύ καλά μαζί, παίζαμε, τρέχαμε, γελάγαμε και δεν με ένοιαζε που κάποιες φορές με δάγκωνες, αν σε νευρίαζα πολύ. Άρη μου, μακάρι να ήσουν μαζί μου τώρα, για να διασκεδάζουμε και πάλι, όπως παλιά... Ίσως, κάποια μέρα Άρη να συναντηθούμε, αλλά θα πρέπει να περιμένεις πολύ γι' αυτό... Αν με ακούς τώρα, θα καταλαβαίνεις πόσο μου λείπεις... Κάποιες φορές που σε σκέφτομαι, λέω:  «Άραγε ο Άρης να περνάει καλά, χωρίς εμένα;» 

             Άρη μου, θα μου λείψεις πολύ, γιατί σε αγάπησα, όπως κανένας άλλος...

                                                                           Ο αγαπημένος σου φίλος και αφεντικό

                                                                                                            Γιάννης
Θωμαΐδης

 



Αγαπημένε μου μαθητή, Γιάννη,

λυπήθηκα πάρα πολύ για τον ξαφνικό χαμό του υπέροχου σκύλου σου, όπως και όλοι οι συμμαθητές σου. Πριν από λίγους μήνες, μας είχες περιγράψει την ιστορία του και τον είχαμε γνωρίσει μέσα από τα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ". Είναι αλήθεια, ότι η ζωή δεν είναι πάντα χαρούμενη, μας επιφυλάσσει δυστυχώς και άσχημες εκπλήξεις. Μια από αυτές ήταν και το ξαφνικό «φευγιό» του Άρη σου… Στο μικρό διάστημα που μείνατε μαζί, καταφέρατε να δεθείτε, να γίνει φίλος σου πιστός κι εσύ, ένα άριστο αφεντικό γι' αυτόν, που τον φρόντιζες και τον αγαπούσες.

Φύλαξε, λοιπόν, όλες εκείνες τις όμορφες στιγμές που πέρασες μαζί του και κράτησέ τον για πάντα στην καρδιά και στο μυαλό σου! Μέσα από τη φροντίδα του αγαπημένου σου σκύλου, έμαθες να μοιράζεσαι, να συνεργάζεσαι, να είσαι χρήσιμος, να αγαπάς και να αγαπιέσαι… Έμαθες την έννοια της προσφοράς και έγινες σίγουρα ένας καλύτερος κι ευαίσθητος άνθρωπος. Μην το ξεχάσεις ποτέ αυτό!

                                                                                                                  Σε αγαπώ πολύ!
                                                                                                                 Ο δάσκαλός σου
 

8 σχόλια:

  1. Γιάννη μου, λυπάμαι πολύ για την τόσο σημαντική απώλειά σου.
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα, γιατί σε λίγο πιο μικρή ηλικία από εσένα -οχτώ χρονών-, έχασα κι εγώ τη δική μου σκυλίτσα, τη Βιολέτα μου.
    Όμως, αργότερα κατάλαβα ότι ήμουν πολύ τυχερή που έζησα μαζί της όσο διάστημα έζησα, και μου χάρισε τόσο όμορφες στιγμές για να θυμάμαι. Μέσα μου, κουβαλώ κάθε στιγμή που πέρασα μαζί της σαν θησαυρό, και όποτε τις φέρνω στη μνήμη μου, νιώθω πολύ όμορφα μέσα μου.
    Αυτό να σκέφτεσαι κι εσύ Γιάννη μου. Ότι είσαι πολύ τυχερός που έζησες τόσο όμορφα με το δικό σου σκυλάκι, και έχεις πια στο ενεργητικό σου όλες αυτές τις ωραίες αναμνήσεις, που θα σε συνοδεύουν σε όλη σου τη ζωή.
    Καλό ταξίδι στον Άρη σου. Ήταν πολύ τυχερός που είχε εσένα για φίλο και αφεντικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΟΜΟΡΦΟΥ ΑΡΗ.....ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΚΟΛΛΕΥ.
    ΝΑΞΕΡΕΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ , ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΖΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ;
    Η ΜΠΛΑΝΚΑ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ....ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΛΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΩΝ. ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΑ ΦΥΓΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο λυπήθηκα Γιάννη μου μ' αυτήν την είδηση! Μου άρεσε πάρα πολύ ο σκύλος σου ο Άρης, όπως επίσης και το δυνατό δέσιμο φιλίας που είχατε δημιουργήσει!

    Ξέρω πως τώρα σε πονάει πολύ η απουσία του, όμως αργότερα, οι αναμνήσεις όσων περάσατε μαζί, θα γλυκάνουν και θα μαλακώσουν την πληγωμένη καρδούλα σου! Μαζί του ένιωσες χαρά και πίστη. Βίωσες έντονα τα συναισθήματα της φιλίας και της αγάπης κι αυτά είναι τα σημαντικότερα οφέλη που σου πρόσφερε ο αγαπημένος σου σκύλος ! Έγινες πιο υπεύθυνος και πιο ώριμος! Ένα σπουδαίο παιδί!

    "Καλό ταξίδι" στον Άρη σου κι εύχομαι να στέκει πάντα δίπλα σου, φύλακας πιστός! Να σε προσέχει, όπως και τότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιάννη μου λυπάμαι πολύ που έχασες το σκυλάκι σου!!Να θυμάσαι πάντα τις όμορφες στιγμές που περάσατε μαζί και να τις φυλάς στο ντουλαπάκι των αναμνήσεών σου με πολλή αγάπη!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!
    Υ.Γ.Καλώς σας βρήκα στο υπέροχο μπλογκ σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΓΓΕΛΟΒΑΤετάρτη, 06 Ιουνίου, 2012

    ΓΙΑΝΝΗ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΣΟΥ :(
    ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΠΟΛΥ Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΗ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΑΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΟΦΙΑ ΚΟΥΤΣΙΑΠέμπτη, 07 Ιουνίου, 2012

    Είναι τόσο γλυκό και συγκινητικό το κείμενο που έγραψες!Πραγματικά συγκινήθηκα και δάκρυσα!Λυπάμαι πάρα πολύ γιατί σε καταλαβαίνω απόλυτα!Σε καταλαβαίνω γιατί με τίποτα δεν θα ήθελα να συμβεί το ίδιο με την Κούκι..!Σου εύχομαι να το ξεπεράσεις γρήγορα.!

    Με αγάπη,
    η φίλη σου
    Σοφία Κουτσιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιάννη λυπάμαι πολύ για τον Άρη
    ο συναθλητής σου στο Judo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΙΑΝΝΗ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!