Σάββατο, 8 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


Κάθε μέρα στο σχολείο
τις ημέρες μου περνώ,
στα μαθήματα προσέχω
και δεν χάνω τον καιρό.

Μου αρέσει να μαθαίνω
ποιήματα και ιστορίες
και σε χώρες που δεν είδα
να πηγαίνω με σελίδες. 
 
Αγαπώ το δάσκαλό μου
και τον έχω οδηγό,
μες της γνώσης το ποτάμι
για να μην, ποτέ, χαθώ.

Τα βιβλία μου διαβάζω
και ποτέ δεν αμελώ,
να κοιτώ το πρόγραμμά μου
και να είμαι τακτικό. 

Είναι ο δρόμος μου μεγάλος,
δύσκολος, κουραστικός,
μα το κέρδος για το πνεύμα
είναι θείος θησαυρός.

Γιατί όποιος μελετάει
ξέρει πάντα πιο πολλά
και μες τη ζωή βαδίζει
σίγουρα και σταθερά.

ΒΑΣΩ ΗΛΙΑΔΗ

5 σχόλια:

  1. Καλή αρχή σε όλα τα παιδάκια την Τρίτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σχολική χρονιά σ΄ όλα τα παιδάκια και με πιο πολλά παιδικά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες οι ευχές σας για τους μικρούς μαθητές και μαθήτριες! Αγαπημένες φίλες Wild Rose, Sheena, Konstantina και Αγκάθι, σας ευχαριστώ θερμά, να είστε πάντοτε καλά!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!