Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΤΑΞΗ, ΝΕΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ...

Αγαπημένοι μου μαθητές 

ImageChef Word Mosaic - ImageChef.com

και μαθήτριες

ImageChef Word Mosaic - ImageChef.com

Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεργαστούμε φέτος, στην πέμπτη τάξη του 152ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών. Όλοι μαζί ενωμένοι και με την καρδιά μας γεμάτη αγάπη, θα προσπαθήσουμε να μάθουμε πολλά και να περάσουμε μια όμορφη και αξέχαστη χρονιά!!!  

"Καλή Πρόοδο" να έχετε!!!

                                                      Με αγάπη 
                                                   Ο δάσκαλός σας


  

Ακολουθεί ένα όμορφο βίντεο, για να γνωριστούμε καλύτερα...

  video

19 σχόλια:

  1. καλη προοδο!!
    σας ευχομαι μια αξεχαστη,,
    ,δημιουργικη.
    .γεματη.χρονια..
    .οχι μονο..για το πνευμα...αλλα και την ψυχη!!
    να εισαστε ..ευλογημενοι!
    καλη δυναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Αντώνη είναι τέλειο!!!!! Ευχομαι σε εσάς και στους συμμαθητές μου να έχουμε μια όμορφη χρονιά. (σήμερα δεν έχω κάνει κοπάνα είμαι αρρώστουλα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το βίντεο είναι εντυπωσιακό. Ευχαριστώ κύριε Αντώνη!!! Φοίβος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 2 ΤΕΡΆΣΤΙΕΣ υπέροχες καρδιές που κλείνουν μέσα μια μεγάλη αόρατη και 25 πιο μικρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντώνη τί βλέπω; Πολλά γλυκά και όμορφα παιδιά που ακτινοβολούν κάτω από το αθώο διαπεραστικό βλεμματάκι τους.Για το τελευταίο ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΤΊ ΝΑ ΠΏ;Με το πέρασμα του χρόνου οι μαθητές του θα είναι οι καλύτεροι σχολιαστές του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΒΙΝΤΕΟ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΩΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή προοδο!
    Τι φατσούλες όμορφες είναι αυτές; Είκοσι πέντε μέτρησα; Τόσα είναι το μισο σχολείο μας εμάς.
    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από όσο φαίνεται ως τώρα η χρονιά μαζί σας θα είναι τέλεια
    Σας ευχαριστώ πολύ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι γλυκά, πανέμορφα προσωπάκια!!!
    Πανέξυπνα ματάκια, γεμάτα αθωότητα!!!

    Αντώνη, είσαι πολύ τυχερός, που έχεις στην τάξη σου αυτές τις ψυχές! Είμαι σίγουρη ότι όλα θα κυλήσουν αρμονικά και θα είσαι πολύ χαρούμενος για την επίδοσή τους.

    Καλή πρόοδο παιδιά, εύχομαι να έχετε φώτιση και όρεξη για μάθηση!!! Καλή αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αντώνη μου, καλέ μου φίλε καλησπέρα.
    Καλή χρονιά σου εύχομαι, καλή δύναμη και καλή πρόοδο σε όλα τα παιδάκια της τάξης σου.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πολύ όμορφο το βίντεο κύριε Αντώνη , να φτιάξετε και άλλα όμορφα βίντεο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλέ μου δάσκαλε... πολύ τα αγαπάτε τα παιδιά σας... τι όμορφα όλα αυτά που κάνατε.. και ακόμα δεν άρχισε η χρονιά!!!!... τέλεια!!! μπράβο Αντώνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΠΛΟΥΖΟΦΟΡΕΜΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΘΗΝΑ ΛΙΖΑΡΔΟΥΤρίτη, 02 Οκτωβρίου, 2012

    ΠΕΡΝΑΩ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΩΝΗ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΑΣ!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ , ΜΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΥΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μια γνωριμία με τους φετινούς μου μαθητές! 25 πανέξυπνα παιδιά (12 κορίτσια και 13 αγόρια), γεμάτα ζωή κι αγάπη για το σχολείο! Σας ευχαριστώ όλους και όλες για τις όμορφες ευχές σας! Εύχομαι η φετινή χρονιά να κυλήσει ευχάριστα και πολύ δημιουργικά!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι άρτιο το αποτέλεσμα κι αισθητικά ωραίο και ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!