Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2012

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ


ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

Μεγάλωσα στα χέρια σου
στην αγκαλιά σου τη ζεστή,
γιαγιάκα μου, δεν σε ξεχνώ,
σε αγαπώ πολύ.

Με δίδαξες, μου έμαθες
να λέω τις αλήθειες,
να σκέφτομαι, να αγαπώ,
να έχω καλές συνήθειες.

Γιαγιάκα μου, η αγάπη σου
μου έμαθε πολλά,
γι’ αυτό κι εγώ σου στέλνω
πολλά γλυκά φιλιά.
 



ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΚΟΝΤΟΥΣ
(Ρένα Καρθαίου)

Θεέ μου, σε παρακαλώ
τον παππού μου να κοντύνεις,
και γιαγιά πολύ ψηλή
στα παιδιά μη δίνεις.

Εύκολα θέλω να φτάνω
τον παππού και τη γιαγιά,
να μπορώ να τους χαϊδεύω
τ άσπρα, κάτασπρα μαλλιά.

Ο παππούλης κι η γιαγιούλα
θέλω να
ναι πιο κοντά.
Όχι να
ναι αυτοί στα ύψη
κι εγώ τόσο χαμηλά.
 
Θέλω να μαστε ίσια-ίσια
και να παίζουμε μαζί.
Έτσι, πιο όμορφη 

θα νιώθω τη ζωή!

Γι’ αυτό άκουσέ με, Θεέ μου,
κάνε και τους δυο κοντούς.
Αυτό πάει να πει γιαγιούλα
και γλυκός γλυκός παππούς.

9 σχόλια:

  1. Πολύ όμαρφα Αντώνη!!! Συγχαρητήρια!! Πολύ γλυκά!! Καλό μήνα φίλε μου!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Δήμητρα! Λόγω της "Παγκόσμιας Ημέρας Ηλικιωμένων" δημοσίευσα αυτά τα ποιηματάκια, τα οποία αρέσουν πολύ! Τ' αφιερώνω με αγάπη σε όλες τις γιαγιάδες και τους παππούδες που συνεχίζουν να προσφέρουν στην ελληνική οικογένεια και λατρεύουν τα εγγονάκια τους.
      Καλό μήνα, με υγεία!
      Αντώνης

      Διαγραφή
    2. Το διαβασε η γιαγια μου και εκλεγε...

      Διαγραφή
  2. Αχ!! ειναι πολύ όμορφα και τρυφερα τα ποιήματακια για την γιαγιά και τον παππού και τυχερα τα παιδιά που γνωρισαν αυτήν την αγαπη... καλο μηνα να εχετε.... αγαπητοι μου Αντωνη και Πόπη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μας φίλη Ρούλα, "Καλό μήνα" και σε σένα! Είναι πολύ τυχερά τα παιδάκια που έζησαν ή ζουν κοντά στους παππούδες και τις γιαγιάδες τους! Οι αναμνήσεις θα είναι πολύ όμορφες για όλους! Να είσαι πάντα καλά κι εσύ ως γιαγιά, για να μπορείς να προσφέρεις στα εγγόνια σου και να εισπράττεις πολλή αγάπη από αυτά!
      Αντώνης-Πόπη

      Διαγραφή
  3. Ήδη
    Γιαγιά και Παππούς,
    από νωρίς... ΤΩΡΑ έχουμε την μεγαλύτερη Αγάπη του κόσμου!
    Σας φιλούμε,
    Υιώτα και Δημήτρης, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νωρίς γνωρίσατε αυτήν την ευλογία, αγαπημένοι μας φίλοι, Υιώτα και Δημήτρη! Και είναι μεγάλη η ευτυχία σας!!!
      Σας ευχόμαστε να είστε πάντοτε γεροί και δυνατοί και να χαιρόσαστε τον άγγελό σας! Έχει τόσα πολλά να μάθει από εσάς και η αγάπη σας θα αποτελέσει τη βάση για να χτίσει γερά θεμέλια!
      Αντώνης-Πόπη

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι άρτιο το αποτέλεσμα κι αισθητικά ωραίο και ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!