Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012

ΠΩΣ ΗΘΕΛΑ...


Πώς ήθελα γατί και εγώ
αχ, να 'μουν γεννημένο,
με το φεγγάρι να γυρνώ,
στα δέντρα να ανεβαίνω!

Δε θα 'χανα χρυσόν καιρό
κάθε στιγμή να αλλάζω
ή να παγαίνω στο σκολειό
ή σπίτι να διαβάζω.

Αν ήθελα ποτές δουλειά,
το τόπι θα κυλούσα
και ποντικάκια ή και πουλιά
θα τσάκωνα αν πεινούσα.

Αν είχα πάλι ακαμωσιά,
να! θα κουλουριαζόμουν
και δίχως έννοιες στη φωτιά
κοντά θα ζεσταινόμουν.

Μα ξέχασα... για δες εκεί!...
Αν ήμουνα γατάκι,
θα 'μουν της μάνας μου παιδί;
Για σκέψου αυτό λιγάκι!

  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΛΛΗΣ

7 σχόλια:

  1. πολυ γλυκο!!
    Κ.ΠΟΠΗ...Κ.ΑΝΤΩΝΗ...τις ευχες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μας φίλη, Irida! Μας έλειψες...
      Χαιρόμαστε πάντα όταν μας επισκέπτεσαι και αφήνεις τα σχόλιά σου!
      Να είσαι πάντοτε καλά!
      Αντώνης-Πόπη

      Διαγραφή
  2. σας συγχαιρω και παλι για το τοσο ομορφο μπλοκ σας τις τοσο ωραιες αναρτησεις που κανετε σας ευχαριστω πολυ περναω την ωρα μου ξεχναω τις στενοχωριες μου με αυτα τα ωραια που γραφετε σας ευχαριστω και παλι μια φιλη απο την βροχερη κομοτηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησαν ιδιαίτερα τα τρυφερά σου λόγια σου, Frida! Χαίρομαι που επισκέπτεσαι την παιδική γωνιά μας, απολαμβάνεις τη συντροφιά μας και περνάς όμορφα μαζί μας, ξεχνώντας καθετί άσχημο και στενάχωρο! Σου στέλνω πολλά χαμόγελα και μια μεγάλη αγκαλιά από εμένα και τους μαθητές μου!
      Αντώνης

      Διαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΟ!! Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΓΑΤΑΚΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραίο ποίημα συγχαρητήρια στον συγγραφέα!
    Τι γλυκό γατάκι με πανέμορφα ματάκια!!!;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!