Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2012

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΙΑ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ…


Στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»
στείλτε μια μαντινάδα,
για να τηνε διαβάσουνε
σε όλη την Ελλάδα!


Όσοι/ες από εσάς έχετε τη διάθεση να φτιάξετε τη δική σας μαντινάδα και να μας τη στείλετε, μη χάνετε χρόνο… Δοκιμάστε το ταλέντο σας, τώρα… Αν πάλι δεν τα καταφέρετε, μην στεναχωρηθείτε... Θυμηθείτε κάποια αγαπημένη σας μαντινάδα και γράψτε την ως σχόλιο πιο κάτω. Τα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ» θα τη δημοσιεύσουν σύντομα -με τη μορφή λευκώματος- σε ξεχωριστό θέμα.

40 σχόλια:

  1. Νάχα το άστρο του Χριστού,
    να μ οδηγούσε φως μου,
    στσ αγκαλες σου θα ήμουνα,
    ο ευτυχής του κόσμου...

    Γύρισε Αγιε Βασίλη μου,
    τσι πόρτας το κερκέλι,
    και καρτερώ το δώρο σου,
    σαν το μικιό κοπελι...

    Πατούλιες έχουν τσι χαρές
    άλλοι και τσι γλεντούνε,
    και στα δαχτύλια ενός χεριού,
    άλλοι τσις εμετρούνε...

    Ξυμέρωσε και όρθιο
    η αυγή με βρίσκει πάλι
    η έγνοια σου δεν έκλεισε,
    τα μάτια ένα ψιχάλι...

    Ονομα αλάζω στον καυμό,
    και τον βαφτίζω ελπίδα,
    και το σκοτίδι τση καρδιάς,
    θέ να το πώ ηλιαχτίδα....!!

    Αυτές τις λίγες μαντιναδες μου σας στέλνω
    με πολύ αγάπη... δεν μπορούσα να μην απαντήσω στο καλεσμά σας...αφου η μαντινάδα ειναι μια απο τις αγαπημένες μου προσπάθειες....με πολύ αγαπη...σας ευχωμαι καλή εβδομαδα...



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ

    Καινούργιε χρόνε που θα μπεις εύχομαι να μπορέσεις
    τον κυρ Αντώνη που αγαπώ να μην στεναχωρέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μες στα ΧΑΜΟΓΕΛΑ τα ΠΑΙΔΙΚΑ
    γεννήθηκε μία φιλία πολύ γλυκειά
    που ελπίζω να κρατήσει
    όσο ζω σ'αυτήν την ζήση!

    Λαμπρινή Τ.
    αφιερωμένο στα ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μάτια σου αλλάζουνε
    της φύσης τον κανόνα
    και φέρνουνε την άνοιξη
    στη μέση του χειμώνα.

    Πολύ όμορφη η ιδέα σας!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ δεν έχω την καρδιά
    για να μου δίνει αίμα,
    την εχω για να αγαπώ
    τους φίλους σαν ΕΣΕΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...άκουσε, Φίλε Δάσκαλε,/ που τα παιδιά μαθαίνεις /
    την αλφα-βήτα να κεντούν/ στα βάθη του μυαλού τους,/
    και τσ΄αριθμούς να τους μετρούν / στις άκρες του χεριού τους.../
    μέσα τους έχουν μια καρδιά. /Μ΄αγάπη να την ραίνεις /
    κι έτσι μαζί με τα παιδιά /την ζήση ν΄ανασταίνεις /

    Φίλη σας, Υιώτα, Αστοριανή, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΑ
    ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΑ ΑΣΤΡΑ
    ΚΑΙ ΜΟΥ 'ΡΘΕ ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΑ
    ΜΙΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ ΓΛΑΣΤΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβερή!!! Εγώ και οι γονείς μου σκάσαμε στα γέλια!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Νεφελάκι!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το υπέροχο ιστολόγιό σας κ. Κρασάκη. Σας στέλνω μια μαντινάδα που αγαπώ πολύ και συγκινούμαι πάντοτε όταν τη λέω ή την ακούω. Θα περιμένω με χαρά τη δημοσίευση των μαντινάδων σας!

    "Μη κλαις για ένα όνειρο, που το θωρείς να σβήνει,
    ίσως δεν άξιζε ποτέ αληθινό να γίνει!"

    Χρυσούλα Κ.
    μια φίλη σας από τη Θεσσαλονίκη που σας παρακολουθεί ανελλιπώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύπρος και Κρήτη δίδυμες η μία με την άλλη
    κι άμα πονά η μια απ' τις δυο, πονάει και η άλλη.

    Μια φιλία έκαμα και ήταν η δικιά σου,
    αγάπη μου σε αγαπώ κι ας μην είμαι κοντά σου.

    Με συννεφιά ο ουρανός, μα δε στεναχωριέμαι
    παρέα με φίλους κολλητούς θα κάνω, να ξεχνιέμαι.

    Ποτέ σου μην του το χαλάς του φίλου το χατήρι
    οι φίλοι κι η καλή καρδιά, πραγματικό στολίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουααααααααααα τελειο

      Διαγραφή
    2. MΠΡΑΒΟ!!! ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ !!!

      Διαγραφή
    3. Συγχαρητήρια!!! Τέλειες μαντινάδες!!!

      Διαγραφή
  10. Αχ κι έχω θεια μια Κρητικιά,
    που από τα αμπελοστάφυλλα της
    κρασί μου έστειλε γλυκό
    και πίνω στην υγειά της!!!!!

    Και στην υγειά σας,Να 'σται καλά!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1 Θα'θελα να μουν αητος να'νοιγα τα φτερα μου
    την Κρητη να καμαρωνα σε καθε πεταγμα μου !!αφιερωμενη στην Ποπη μας 2 Αντωνη αφιερωμενη ¨ Σαν ειν’ ο άντρας μερακλής κι έχει νοημοσύνη
    δε δίνει το δικαίωμα κανείς να τονε κρίνει.
    Ντρέτα σαλεύει στη ζωή κανένα δεν πειράζει
    το όνομα ντου σέβεται άνθρωπο δε ντροπιάζει.
    Γίνεται σύντροφος πιστός, πατέρας με αξία
    και δίνει και στα τέκνα του μια σοβαρή παιδεία. 3 ηθελα δεντρο να μουνα μα να μαι στολισμενο,να μεχετε στο σπιτι σας μερες τω Χριστουγεννω!!!!!!! Αντωνη-Ποπη-Μαριλενα καλα Χριστουγεννα να εχουμε, με υγεια!!!! πολλα φιλια :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1.Της Κρήτης την παράδοση με ευλάβεια στηρίζω κι όπου σταθώ κι όπου βρεθώ μια Κρήτη ζωγραφίζω!!!!!!!!!!!!!
    Παιδιά αυτή η μαντινάδα που ακολουθεί είναι αποκλειστικά για σας με πολύ αγάπη.
    2. Ανθρώπους γνώρισα πολλούς κι τσι έκαμα δικούς μου μα λίγους εξεχώρισα για φίλους μπιστικούς μου.
    2. Την μαντινάδα δυο φορές ποτέ μου δεν την λέω γιατί θωρούν οι γύρω μου πως άλλες δεν κατέω.
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ. ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νέστορας ΖωγόπουλοςΣάββατο, 15 Δεκεμβρίου, 2012

    Όταν Χριστούγεννα γενούν στην Κρήτη και στη Μάνη
    όλοι γλεντάνε και γελούν σε κάθε τους λιμάνι!

    Έθιμο το 'χα από παλιά στην Κρήτη να βρεθούμε,
    όλοι μαζί να παίζουμε και κάλαντα να πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια εβδομάδα από τη ζωή πέρασα ευτυχισμένη,
    γιατί μες την αγκάλη σου ήμουν εγώ κλεισμένη!

    Άμα λουστεί και χτενιστεί κι άμα ντυθεί με τ' άσπρα,
    αξίζει γη με τα βουνά και ουρανό με τ' άστρα!

    Όλα τα χρέη που 'χουμε σε όλη την Ευρώπη
    να' ναι οι χαρές του 13 με μπόλικο σιρόπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θεέ μου, κάνε τις ευχές όλου του κόσμου πράξη
    και η ζωή του καθενός προς το καλό ν' αλλάξει!

    Ο νέος χρόνος που 'φτασε, τόσα να σου χαρίσει,
    όσα δεν πρόλαβε ο παλιός εκείνος να σ' αφήσει!

    Εύχομαι για το χρόνο αυτό, μόνο χαρές να ζήσεις,
    τόσες πολλές, που να μπορείς και σ' άλλους να χαρίσεις!

    "Χρόνια Πολλά" δε θα σου πω, γιατί τα λένε όλοι,
    μα θα σου πω χαρές πολλές να 'ναι η ζωή σου όλη!

    Μην κάνεις μόνο όνειρα και ήσυχος κοιμάσαι,
    στο νέο έτος ξυπνητός έμπα και μη φοβάσαι!

    Με του Χριστού τη γέννηση κάνω ευχές για σένα,
    να 'ναι τα χρόνια σου πολλά, καλά κι ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στέλιος ΚάσδαγληςΣάββατο, 15 Δεκεμβρίου, 2012

    Χρόνια περίμενα να 'ρθεις, μα εδά που ήρθες μείνε,
    μείνε χωρίς να φοβηθείς, μελαχρινέ μου κρίνε!

    Μου αρέσει μία κοπελιά, που δεν την πολυξέρω
    και θέλω μια ζεστή αγκαλιά και όχι να υποφέρω!

    Στα μαύρα τα μεσάνυχτα όλοι μαζί να πάμε,
    με κέφι ν' ανταμώσουμε, με σέβας να γλεντάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νεφέλη ΚωστοπούλουΣάββατο, 15 Δεκεμβρίου, 2012

    Το τριαντάφυλλο που θα σου δώσω είναι χαρά,
    πολλές αγκαλιές, τόσα φιλιά μα και "Χρόνια Πολλά"!

    Το δεντράκι θα στολίσω με μπάλες χρωματιστές,
    το αστεράκι του μας δίνει αγκαλιές και ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όπου κι'αν πάω θα κρατώ
    χώμα του Ψηλορείτη
    να το σκορπίζω να γενεί
    όλος ο κόσμος Κρήτη.

    Όλα του κόσμου τα βουνά,
    Κρήτη να γίνουν ένα.
    Θα τα περνάει το βουνό
    τσ'αγάπης μου για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χριστίνα ΚωστοπούλουΚυριακή, 16 Δεκεμβρίου, 2012

    Όσοι στο νου σας έχετε μονάχα τη φιλία,
    να ξέρετε πως μόνο αυτή ευφραίνει την καρδία.

    Θα 'θελα να 'μουνα σταυρός επάνω στο λαιμό σου,
    να με φιλάς κάθε φορά που μ' έχεις στο μυαλό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βελισσαρία ΚαλτσήΚυριακή, 16 Δεκεμβρίου, 2012

    Ποτέ σου μην του το χαλάς του φίλου το χατήρι,
    για κάθε που θα το χαλάς, θα θέλει να σε δείρει.

    Να 'μουνα και τι να 'μουνα τον Αύγουστο μουλάρι,
    όλο το χρόνο πετεινός και γάτος το Γενάρι!

    Πες μου το πως δε μ' αγαπάς, να σκάσω από τα γέλια,
    να φύγω για να πάω να 'βρω αγάπη με θεμέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αλέξανδρος ΜπογντάνιΚυριακή, 16 Δεκεμβρίου, 2012

    Δέντρο χριστουγεννιάτικο θα κάνω την καρδιά μου
    χίλια γραμμένα σ' αγαπώ να γράψω στα κλαδιά μου!

    Χρόνε που φεύγεις και περνάς, πάρε καημούς και πόνο
    κι άσε μου μόνο τη χαρά για τον καινούριο χρόνο!

    Του Άι Βασίλη έγραψα σ' όλης της γης τα μέρη,
    το γράμμα σίγουρα να βρει, ευχές για να σου φέρει!

    Άι Βασίλης θα ντυθώ να μπω στ' αρχοντικό σου
    κι αντί για δώρο, την καρδιά θ' αφήσω στο δεντρό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΙΣΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΥ, ΣΑΝ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΙΑ,
    ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ Σ' ΑΓΑΠΩ, ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας αρέσει???

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και μας αρέσει, Αθηνά, όπως και όλες οι μαντινάδες που έστειλαν οι φίλοι/ες μας!!! Μπράβο!!!

      Διαγραφή
    3. ΤΟ ΞΕΡΩ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!

      Διαγραφή
  23. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΑΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΚΙ ΟΙ ΠΟΝΟΙ ΟΛΟΙ ΜΑΚΡΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ !

    ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΝΩ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΠΑΩ ΠΑΡΑΠΕΡΑ, ΜΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣ ΤΗ ΜΕΡΑ!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ!

    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΜΟΡΦΙΑ, ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ, ΚΑΡΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗ ΧΑΝΕΙ.

    ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΛΑΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΟ ΧΑΤΙΡΙ, ΓΙΑΤΙ Ο ΦΙΛΟΣ Ο ΚΑΛΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΙΡΑΧΤΙΡΗ.

    ΦΙΛΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΤΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕ ΜΑΤΙΑ ΔΑΚΡΥΣΜΕΝΑ!

    ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΣΕ ΒΡΕΙ, ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΗΜΕΡΙΣΕΙ, ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όταν τα άστρα εγώ κοιτώ,
    νιώθω ότι πετάω,
    κι όταν εγώ πετώ,
    λέω γεια σε όσους αγαπάω!

    Τον Άι Βασίλη χαιρετώ
    με μάτια βουρκωμένα
    Τι έχουν τα ματάκια σου
    τα δυσαρεστημένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φοίβος ΖαχαρίουΤρίτη, 18 Δεκεμβρίου, 2012

    Το αστέρι των γιορτών
    τη γη μας να φωτίζει,
    υγεία και χαρά
    πάντα να μας χαρίζει!

    Σας εύχομαι με το καλό
    να 'ρθει ο νέος χρόνος,
    να 'ρχονται μόνο οι χαρές
    και να μας λείπει ο πόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άγιος Βασίλης έφτασε και φέτος κουρασμένος,
    χώρες πολλές επέρασε με δώρα φορτωμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βαλάντη ΛακούτσηΚυριακή, 20 Ιανουαρίου, 2013

    Βιόλες δεξά βιόλες ζερβά ο Θεέ μου πόσες βιόλες
    μια βιόλα λείπει απ΄' τον μπαξέ τσε μαραθήκαν όλες!!!!!!!!
    Αντώνη καλημέρα!!!!!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μόνο μία ξέρω από την Καρπαθιά κουμπάρα μου: Τα μάτια είναι να θωρούν μα κάνουν κι άλλη χρήση, μιλούν εκεί που δε μπορεί το στόμα να μιλήσει!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μανώλης ΜυλωνάκηςΚυριακή, 20 Ιανουαρίου, 2013

    -Πέμπω τα χαιρετίσματα,…. με Κρητικό αγέρα,…… στα παιδικά χαμόγελα,….. να κάνουνε παρέα!!!

    -Ένα απ’ τα σπουδαιότερα,….. όργανα τση ζωής μας,….. είναι τα δύο μάτια μας,…… καθρέπτης τση ψυχής μας!!!

    -Πάντα με το χαμόγελο,…. την μέρα ξεκινάω ,…… γιατί ‘χω μέσα στο μυαλό,…. τσι τσούπρες π ‘αγαπάω!!!!!

    -Λίγα να θέλεις στην ζωή,…. για να ‘σαι ευτυχισμένος,…. γιατ’ όποιος μπλέκει με πολλά,… είναι δυστυχισμένος!!!

    -Άχου και γιάντα άλλαξε,… ετουτοσές ο τόπος,…. που είναι ο παλιός καιρός,….που ‘χε καλούς ανθρωπούς!!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευχαριστούμε φίλοι μας
    που ήρθατε κοντά μας,
    μ’ αυτές τις μαντινάδες σας
    γράψατε στην καρδιά μας!

    Μικρά στιχάκια, όμορφα,
    με νόημα μεγάλο,
    δείξατε την αγάπη σας,
    το λέμε δίχως άλλο!

    Κάθε καλή προσπάθεια
    έχει επιτυχία!
    Κι εσείς, τα καταφέρατε!
    Αυτό έχει σημασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!