Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

ΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ...

Τα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ» δημοσιεύουν το θέμα που μας έστειλε ο μαθητής της τάξης μας Διονύσης Φραγκογιάννης, το οποίο διάβασε στο διαδίκτυο και του άρεσε πολύ! Ελπίζουμε να αρέσει και σε σας! Μπράβο σου Διονύση, σ' ευχαριστούμε πολύ!

«Αγαπημένε μου πατέρα,

Δεν ξέρω πώς να στο πω... Σίγουρα, πιστεύεις ότι το κάνεις για το καλό μου, αλλά δεν μπορώ να μην αισθάνομαι άσχημα, να μην αισθάνομαι παράξενα...

Μου έκανες δώρο μια μπάλα, ενώ καλά καλά δεν είχα αρχίσει να περπατάω. Ακόμα δεν είχα ξεκινήσει το σχολείο και με έγραψες στην ομάδα. Μου αρέσει να προπονούμαι μέσα στην εβδομάδα, να κάνω πλάκες με τους φίλους μου και να παίζω τις Κυριακές, όπως κάνουν οι μεγάλοι ποδοσφαιριστές.

Αλλά, όταν έρχεσαι στο γήπεδο δεν ξέρω... δεν είναι όπως πρώτα. Πλέον, δε με χειροκροτείς όταν τελειώνει ο αγώνας, ούτε μου παίρνεις έναν χυμό και ένα σάντουιτς.

Πηγαίνεις στην κερκίδα και σκέφτεσαι ότι όλοι είναι εχθροί, βρίζεις τους διαιτητές, τους προπονητές, τους ποδοσφαιριστές, τους γονείς…

Γιατί άλλαξες; Νομίζω ότι υποφέρεις και δεν καταλαβαίνω το λόγο.

Μου επαναλαμβάνεις ότι είμαι ο καλύτερος, ότι οι υπόλοιποι δεν αξίζουν τίποτα μπροστά μου, και όποιος έχει αντίθετη γνώμη κάνει λάθος, και ότι το πιο σημαντικό πράγμα είναι η νίκη.

Αυτός ο προπονητής που λες ότι είναι ανίκανος, είναι φίλος μου, είναι αυτός που μου μαθαίνει να διασκεδάζω παίζοντας.

Το παιδί που μπήκε την περασμένη εβδομάδα στη θέση μου, θυμάσαι; Ναι, αυτός που κριτίκαρες σε όλο το παιχνίδι, γιατί όπως λες, δεν κάνει ούτε για να μου κουβαλάει την τσάντα. Αυτό το παιδί είναι στην τάξη μου. Όταν τον είδα τη Δευτέρα ντράπηκα. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω. Κάποιες φορές πιστεύω ότι δεν έχω την ποιότητα που χρειάζεται για να γίνω επαγγελματίας και να κερδίσω εκατομμύρια, όπως ονειρεύεσαι.

Με καταπιέζεις!

Έχω σκεφτεί ακόμα και να τα παρατήσω. Αλλά, μου αρέσει τόσο το ποδόσφαιρο!!!

Μπαμπά σε παρακαλώ, μη με αναγκάσεις να σου πω, ότι δε θέλω να έρχεσαι να με βλέπεις να παίζω ποδόσφαιρο».

12 σχόλια:

  1. αυτή η κατάσταση... δεν είναι καθόλου τυχαία... συμβαίνουν πολύ συχνά αυτά!!!... πρέπει να βρεθεί λύση... γιατί το παιδί φανατίζεται πρώτον... και μετά ... ΑΝ καταλάβει αυτά που λέει το γράμμα... αν τα καταλάβει και τα πει στον πατέρα του...

    Πολύ ωραία ανάρτηση...μπράβο στον Διονύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσες φορές άραγε έχει ξανασυμβει αυτό? ξέρω άτομο απο το φιλικο περιβαλλον που θα έλεγε τα ίδια στον πατέρα του,καλά θα κανουν οι γονείς να κάνουν μόνο ότι πρέπει για τα παιδιά τους αλλά να σκεφτονται ότι έχουν και δική τους προσωπικοτητα,καλό βράδυ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φιλε Αντωνη τι ''ομορφο'' γραμμα αληθεια???
    μημπως πρεπει να το διαβασουμε ολοι εμεις οι γονεις που εχουμε εναποθεσει τα ονειρα μας στην ζωη των παιδιων μας ,που τα καταπιεζουμε να γινουν αυτο που εμεις δεν μπορεσαμε???
    μπραβο Διονυση που το διαλεξες
    νασαι καλα παιδι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη ανάρτηση Αντώνη. Συγκινήθηκα. Δεν ξέρω τι φταίει και άλλαξαν τόσο οι άνθρωποι. Λες και αυτά να είναι αποτελέσματα τις κρίσης που διανύουμε; ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΣΟΧΗ.
    Έχω πιάσει και εγώ τον εαυτό μου να είμαι καχύποπτη με άτομα και όχι μόνο με αυτούς που πρόδωσαν την εμπιστοσύνη και την φιλία μου αλλά και με αυτούς που ανήκουν στο κοινό φιλικό περιβάλλον μας. Οι άνθρωποι πάντως δεν είναι όπως παλιά..... :(
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις φίλε μου!! Χαιρετίσματα στην Πόπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αντωνη υπαρχουν εκει εξω τοσα πολλα παιδια που αισθανονται ετσι!
    Ας μην πνιγουμε τα παιδια μας με τα δικα μας θελω!
    εχω μεινει αναυδη απο το γραψιμο αυτου του παιδιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυστυχώς αυτός είναι ο τρόπος που σκέφτονται οι περισσότεροι γονείς για τα παιδιά τους και δεν είναι λόγω των καιρών που ζούμε αλλά η νοοτροπία των περισσοτέρων και όχι της μειονότητας.
    Θέλει πολύ θάρρος για να θίξεις αυτό το θέμα,μπράβο σου που το έκανες,μπράβο και στο Διονύση!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο Αντώνη και Πόπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο Διονύση!!!Πάρα πολύ ωραίο θέμα, ειδικά για τους γονείς αλλά και για μας τα παιδιά, για να εκτιμάμε τους δικούς μας γονείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΙΟΝΥΣΗ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!!:-)
    ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ,ΚΑΙ ΠΗΡΑΜΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.


    Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΘΑΝΑΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Διονύση, για το πολύ όμορφο θέμα που διάλεξες να μας στείλεις! Είχε μεγάλη απήχηση στους φίλους/ες που μας παρακολουθούν και μ' ενδιαφέρον διαβάσαμε τα σχόλια τους!
    Ο δάσκαλός σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικα,μακαρι να καταλαβαιναμε ,τουλαχιστον εγω, καποιες συγκεκριμενες μαγικες στιγμες που το παιδι σου,σου ανοιγεται σαν βιβλιο και μπορεις να δημιουργησεις εκεινη τη στιγμη και να καταλαβεις και ενδεχομενα λαθη.

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. kaneis den genhthike gonios alla an mathoume na akoume na aisthanomaste na dinoume poiotiko xrono ola mporoun na pane kala!!! h korh mou den mila kai einai 6 xronwn omws me exei mathei na thn akouw na thn aisthanomai na thn katalavainw kamia fora to vlema to synaisthima einai poly pio shmantiko apo tis lekseis .... thelw na pisteyw oti oloi paleyoume gia to xamogelo twn paidiwn mas gia na mporoume kai meis na xamogelame pragmatika!!! isws etsi kanoume ton kosmo mas kalytero!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ πολύ όλους/ες και με πολλή χαρά θα περιμένω να μου στείλετε ανάλογα θέματα προς ανάρτηση!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!