Τρίτη, 1 Ιανουαρίου 2013

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ...


Τα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»
δημοσιεύουν τα τρυφερά γράμματα
που έστειλαν οι φίλοι και οι φίλες μας
στον αγαπημένο τους Άγιο Βασίλη!

Ας τα διαβάσουμε ένα ένα κι ας νιώσουμε
την αγάπη και την ευαισθησία τους!!!



Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
είμαι η Λυδία Τσιλιμπάρη ή αλλιώς «ΜΠΙΣΚΟΤΙΤΣΑ». Φέτος ήμουν καλό παιδάκι και θα ήθελα να σου ζητήσω να μου φέρεις μια MONSTER HIGH και πολλά αυτοκόλλητα για το άλμπουμ μου. Επίσης, θα ήθελα να φέρεις δώρα και στα παιδάκια όλου του κόσμου. Υπόσχομαι και του χρόνου να είμαι πάλι καλό παιδί!!!

Με πολλή αγάπη
   η μικρή «ΜΠΙΣΚΟΤΙΤΣΑ»





Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
είμαι η Μαριτίνα Τσιλιμπάρη. Ο χρόνος που θα φύγει ήταν αρκετά δύσκολος. Είχα πολλά μαθήματα, αλλά νομίζω ότι ήμουν αρκετά καλό παιδί. Θα ήθελα να σου ζητήσω, πρώτα από όλα, να δώσεις σε όλα τα παιδάκια του κόσμου ΕΙΡΗΝΗ-ΦΑΓΗΤΟ-ΝΕΡΟ-ΑΓΑΠΗ. Νομίζω πως εκείνα το έχουν περισσότερη ανάγκη. Για μένα, θα ήθελα μόνο ένα επιτραπέζιο, γιατί πλέον έχω μεγαλώσει. Σε ευχαριστώ και σε περιμένω! «Καλή Χρόνια» σε όλους!!!
 
Με πολλή αγάπη
Μαριτίνα Τσιλιμπάρη


Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, γεια σου!
Είμαι η Νεφέλη και είμαι μόλις 1 χρόνου. Αυτή τη χρονιά ήμουν πολύ καλό και υπάκουο παιδάκι και μαζί με την οικογένειά μου -που με λατρεύει- θα περάσω και φέτος μια ευχάριστη Πρωτοχρονιά !!! Θα ήθελα να μου φέρεις κάτι κατάλληλο για την ηλικία μου, γι' αυτό επέλεξα την ΤΣΑΓΙΕΡΑ FISHER PRICE. Άγιε Βασίλη, σε αγαπώ πολύ και σε περιμένω με ανυπομονησία! Θα σου αφήσω και τα αγαπημένα σου μπισκοτάκια, που τα έφτιαξαν οι αδελφούλες μου μαζί με τη θεία μου, ειδικά για σένα και φυσικά δε θα ξεχάσω και το αγαπημένο σου γάλα. Μην ξεχάσεις και τα άλλα παιδάκια και να φέρεις και σε αυτά το δώρο που σου ζήτησαν, γιατί σίγουρα το έχουν περισσότερη ανάγκη από μένα. 

Με πολλή αγάπη
Νεφέλη Νεονάκη



Αγαπημένε μας Αϊ-Βασίλη, 
χαιρόμαστε πάρα πολύ που πέρασε ένας χρόνος και έχουμε ξανά Χριστούγεννα!!! Είναι η αγαπημένη μας γιορτή για πολλούς λόγους, αλλά ο σπουδαιότερος λόγος είναι ότι θα έρθεις εσύ με τα δώρα σου!!! Σ' ευχαριστούμε πολύ που δεν μας ξέχασες πέρυσι κι ελπίζουμε να μας θυμηθείς και φέτος!!! Είμαστε 4 αδελφάκια. Εμένα με λένε Αντώνη και σου γράφω εκ μέρους των μικρότερων, μια κι εκείνα δεν πάνε σχολείο και δεν ξέρουν ακόμη να γράφουν. Εγώ σε λίγες μέρες θα κλείσω τα 9 και πηγαίνω στην  Γ΄ Δημοτικού

Ο αδελφός μου ο Στέλιος είναι 5 χρονών, ο Αλέξανδρος 3,5 χρονών και το μωράκι μας ο Άγγελος -που φέτος είναι τα πρώτα του Χριστούγεννα- σχεδόν 6 μηνών. Άγιε Βασίλη, εγώ θα σου ζητήσω το PES 2013, για να το παίζω στο PLAYSTATION που συνδέεται στην τηλεόραση. Ο Στέλιος σε παρακαλεί να του φέρεις ενα PSP για να παίζει τα αγαπημένα του παιχνίδια. Ο Αλέξανδρος θέλει ένα μεγάλο αυτοκίνητο και το μωράκι, επειδή είναι πολύ μικρό και δε μιλάει, νομίζουμε ότι θα του άρεσε ένα μικρό, πολύχρωμο παιχνιδάκι, με ωραία μουσική! Μένουμε στο όμορφο Ρέθυμνο της Κρήτης και θα σε περιμένουμε με μεγάλη αγωνία και χαρά! Όπως πάντα, σου έχουμε φτιάξει τα αγαπημένα σου μπισκοτάκια, μαζί με γάλα και θα τα έχουμε αφήσει στη «Γωνιά του Αϊ-Βασίλη». Αυτή τη φορά βοήθησαν και οι ξαδελφούλες μας, Μαρία και Ελένη. 

Με πολλή αγάπη
Αντώνης-Στέλιος-Αλέξανδρος-Άγγελος Μαρκίδης

Υ.Γ. Άγιε Βασίλη, σε παρακαλούμε να περάσεις απ' όλα τα παιδάκια του κόσμου, γιατί όλα σ' αγαπάνε και σε περιμένουν!!!



Αγαπημένε Άγιε Βασίλη, είμαι η Μαριάννα, 9 χρονών, από τους Δουκάδες της Κέρκυρας. Φέτος ήμουν πολύ καλό κορίτσι και πολύ καλή μαθήτρια. Γι' αυτό, θα ήθελα να μου φέρεις για δώρο το βιβλίο «Η σαλεμένη Σούλα τρώει φρίκες» και το επιτραπέζιο παιχνίδι “TWISTER. Θέλω να φέρεις σε όλα τα παιδιά, ακόμη και σε αυτά που δεν μπόρεσαν να σου γράψουν γράμμα, ένα δώρο, έτσι ώστε όλα να χαμογελάσουν και να είναι χαρούμενα. Στην καλύτερη μου φίλη Μαριτίνα και την αδελφή της Λυδία φέρε ένα σκυλάκι, για να έχουν και αυτές σαν εμένα, σκύλο! Σε όλο όμως τον κόσμο, μην ξεχάσεις να φέρεις το χαμόγελο στα χείλη τους, που το έχουν χάσει! «Καλή Πρωτοχρονιά» και «Ευτυχισμένος ο Νέος Χρόνος!!!» Τα λέμε του χρόνου, Άγιε Βασίλη!!!

Μαριάννα Κουρτελέση-Νίνου

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




Αγαπητέ Άγιε, 
είσαι απο τους καλύτερους αγίους, γιατί στέλνεις δώρα στα παιδιά... Θα ήθελα κι εγώ ένα όμορφο δώρο! Να δώσεις την Ειρήνη στα παιδιά που δεν την έχουν... Θα τους χρειαστεί... για να μεγαλώσουν!

Με αγάπη
Παρασκευή Μαλούχου







Αγαπητέ Άγιε Βασίλη, γεια σου!
Οι φίλοι μου λένε πως δεν υπάρχεις, όμως εγώ πιστεύω σε σένα. Να ξέρεις ότι σ' αγαπώ πολύ! Φέτος θέλω να δώσεις σ' όλο τον κόσμο χαρά, υγεία, ευτυχία. Αν μπορείς, θα ήθελα να μου φέρεις το Ζορρό και μια μπάλα ποδοσφαίρου να παίζω με τους φίλους μου. Σε χαιρετώ, Άγιε Βασίλη!!!

Με αγάπη
Νίκος Χαρούλης 




Καλέ μου, Άγιε Βασίλη,
θέλω να σου πω πως σε πιστεύω και σ' αγαπώ πολύ! Είμαι ένα μικρό κοριτσάκι από τη Φλώρινα και πηγαίνω στην Α' Δημοτικού. Κάθε χρόνο με θυμάσαι και μου φέρνεις ό,τι σου ζητώ... Δεν με ξεχνάς ποτέ... Φέτος λοιπόν, θα ήθελα να μου φέρεις την πιο όμορφη “BARBIE” που θα βρεις και... να προσέχεις! Έχουμε πολύ κρύο και χιόνι εδώ! Σε λατρεύω, καλέ μου Άγιε Βασίλη!!!

Με αγάπη
  Κλαίρη Γρηγοροπούλου





Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
θα 'θελα να μου φέρεις ένα χαμόγελο για να το φοράω τις λυπητερές μέρες μου (που εύχομαι να μην υπάρχουν λυπητερές) και να είναι μεταδοτικό και επίσης, όλη τη σειρά βιβλίων, με τίτλο: «Tο ημερολόγιο ενός σπασίκλα».


Με αγάπη
 Κέιση Άγκο


2 σχόλια:

  1. όμορφη ανάρτηση... πανέμορφη ιδέα...
    ελπίζω να φέρει ο Άη Βασιλης τα καλύτερα για όλους...

    καλή χρονιά αγαπητά μου ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ... καλά να τα περνάτε!!! και παντα γελαστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα και τρυφερά ήταν τα γράμματα των παιδιών και φέτος στον Αϊ-Βασίλη, αγαπημένη μας φίλη! Κάποια παιδιά έλαβαν ήδη τα δώρα τους, κάποια άλλα όχι... Ας ευχηθούμε πως μέσα σ' αυτή τη χρονιά που μόλις ήρθε, θα εκπληρωθούν τα όνειρα και οι επιθυμίες τους! Γιατί, τα παιδιά δεν χρειάζονται μόνο παιχνίδια... Η τροφή, η στέγη, η ζεστασιά, η μόρφωση, η υγεία, η αγάπη, η αγκαλιά, η ενθάρρυνση, η στήριξη είναι μερικά μόνο από τα αναγκαία στοιχεία, που έχουν περισσότερο ανάγκη κάθε μέρα!!!

      Παρασκευή, σ' ευχαριστούμε για την αγάπη σου! Και του χρόνου καλύτερα εύχομαι, με έναν απολογισμό πιο ενθαρρυντικό από φέτος!
      Αντώνης

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!