Κυριακή, 7 Απριλίου 2013

ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ


Αν χωρούσα κι εγώ
στο μικρό σου πλανήτη,
αν ζητούσες να ‘ρθω
να μην σ’ έχει η λύπη...

Τον παλιό μου εαυτό
θα τον άφηνα πίσω,
τον κρυμμένο ουρανό
της καρδιάς σου να ζήσω!

Στο μακρινό σου το αστέρι
να μου κρατάς σφιχτά το χέρι,
μικρέ μου πρίγκιπα, κοιμήσου
κι εγώ θα μείνω εδώ, μαζί σου!

Αν ζητούσες να ρθω 
στο μικρό σου τ αστέρι,
αν μπορούσα να δω
της ψυχής σου τα μέρη...

Θα νικούσα το εγώ
που εδώ με κρατάει,
έναν κόσμο να βρω
και τους δυο να χωράει!

Στο μακρινό σου το αστέρι
να μου κρατάς σφιχτά το χέρι,
μικρέ μου πρίγκιπα, κοιμήσου
κι εγώ θα μείνω εδώ, μαζί σου!

ΣΤΙΧΟΙ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΚΑΡΑΣΟΥΛΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ/ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΜΑΡΙΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

5 σχόλια:

  1. Αγγελική φωνή σε ένα υπέροχο τραγούδι!
    Καλή εβδομάδα παιδιά, στέλνουμε την αγάπη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πιο όμορφο και τρυφερό τραγούδι που έχω ακούσει, με την εκπληκτική φωνή του Μάριου Φραγκούλη!!! Όλοι έχουμε έναν πρίγκιπα για να το αφιερώσουμε, με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 'ενας μικρός πρίγκηπας... τόσο ευαίσθητος...
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικοί στίχοι και μοναδική ερμηνεία! Αφιερωμένο σε όλους τους μικρούς ήρωες, που ομορφαίνουν τη ζωή σας! Με την ευχή να είστε πάντα δίπλα τους, να τους στηρίζετε και να τους αγαπάτε!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΕΧΩ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ!!ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!