Σάββατο, 13 Απριλίου 2013

ΤΙ ΝΑ ‘ΣΟΥΝ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;


Πριν να 'ρθεις σε μένα, τι να 'σουν, για πε μου;
Ένα άστρο χαμένο στου απείρου τα πλάτη;
Της νύχτας μι' αχτίδα, μια πνοούλα τ' ανέμου,
για τάχα αστραπούλα φευγάτη;
Τι να 'σουν παιδί μου;

Μην ήσουν λουλούδι μ' αλλόκοτο μύρο;
Αητόπουλο να 'σουν με μαύρες φτερούγες,
που ανήσυχα ζύγιαζαν πέρα του απείρου
τις άφθαστες ρούγες;
Τι να 'σουν παιδί μου;

Ελάφι μην ήσουν κρυμμένο στα δάση;
Μιας άγριας αγέλης το μαύρο πουλάρι,
που θέλει η στοργή μου, κρυφά να δαμάσει
στα χέρια ως σε πάρει;
Τι να 'σουν παιδί μου;

Μην τάχα ένας γλάρος, που λαίμαργα γλείφει
της θάλασσας πάντα την άσωστη αρμύρα;
Μικρούλι διαμάντι στης γης τ' άγρια βάθη
θαμμένο απ' τη μοίρα;
Τι να 'σουν παιδί μου;

Μα τώρα σε πήρα, και σ' έχω δικό μου,
Το μύρο, τη λάμψη, για μένα σκορπίζεις! 
Γλυκέ θησαυρέ μου, καινούργιο όνειρό μου,
δροσιά μου χαρίζεις,
παιδί μου... παιδί μου...

ΛΙΛΑ ΚΑΡΑΚΑΛΟΥ-ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ

4 σχόλια:

  1. Υπέροχο !!
    Γεμάτο εικόνες και συναίσθημα !!
    Ευχαριστούμε για όσα μοιράζεστε μαζί μας !!
    Πολλά χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε, αγαπημένη μας φίλη!
      Στέλνουμε την αγάπη μας σε σένα και το όμορφο νησί σου, τη Σάμο!
      Αντώνης-Πόπη

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφο ποίημα, γεμάτο συναίσθημα, γεμάτο τρυφερότητα κι αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο τρυφερό αυτό το ποίημα, που πάντα συγκινούμαι όταν το διαβάζω! Η δύναμη της ποίησης! Χαίρομαι που σου άρεσε καλή μου φίλη, από την υπέροχη Λήμνο! Καλώς όρισες στα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ"!

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!