Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΛΑΜΠΟΚΙ: ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Το καλαμπόκι είναι ένα αμυλούχο λαχανικό, το οποίο περιέχει αρκετά θρεπτικά συστατικά. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β1 (βοηθάει τη λειτουργία της μνήμης, στη διατήρηση της υγείας των νεύρων), Β2 (βοηθάει στη διατήρηση της υγείας των νεύρων), Β5, βιταμίνη C (ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και είναι αντιοξειδωτική βιταμίνη), βήτα-καροτίνη (απαραίτητη για την καλή όραση και υγεία του δέρματος), βιταμίνη Ε (αντιοξειδωτική βιταμίνη απαραίτητη για τη σωστή και υγιή ανάπτυξη). 


Επίσης, είναι καλή πηγή φυλλικού οξέος (προλαμβάνει την αναιμία), φυτικών ινών (βοηθούν στη διόγκωση των τροφών και την αποφυγή της δυσκοιλιότητας, καθαρίζουν το έντερο, χαμηλώνουν τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα), υδατανθράκων (παρέχουν ενέργεια στον οργανισμό), πολυακόρεστων (λινολεικό οξύ, βοηθάει στην καλή επιδερμίδα) και μονοακόρεστων λιπαρών οξέων (βοηθούν την καρδιά, χαμηλώνουν τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα). 

Στο καλαμπόκι περιέχονται και ανόργανα συστατικά όπως ο φώσφορος, το μαγνήσιο, το μαγγάνιο, ο ψευδάργυρος, ο σίδηρος και ο χαλκός και ιχνοστοιχεία, όπως το σελήνιο. Το καλαμπόκι τρώγεται ψητό, βραστό ή στον ατμό, μόνο του ή σαν συνοδευτικό σε διάφορα πιάτα.

 

 ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 
  • Μπορείτε να γεμίσετε μια αραβική πίτα με γαλοπούλα βραστή, τυρί χαμηλό σε λιπαρά και να προσθέσετε καλαμπόκι. Είναι ένα πεντανόστιμο και εύκολο σνακ για το σχολείο.
  • Μπορείτε να προσθέσετε καλαμπόκι σε ένα τοστ (γαλοπούλα βραστή, τυρί χαμηλό σε λιπαρά) και έτσι να γίνει πιο γευστικό.
  • Μπορείτε να προσθέσετε καλαμπόκι στο ρύζι και έτσι να γίνει πιο γευστικό.
  • Μπορείτε να προσθέσετε καλαμπόκι σε μια ψαρόσουπα ή σούπα λαχανικών.
  • Μπορείτε να φτιάξετε μια σπιτική πίτσα με σάλτσα ντομάτας, κοτόπουλο ή γαλοπούλα, τυρί χαμηλό σε λιπαρά και να τη στολίσετε με διάφορα λαχανικά, μεταξύ των οποίων και καλαμπόκι.
  • Μπορείτε να βάλετε καλαμπόκι σε μια σαλάτα. Ταιριάζει πολύ με μαρούλι, ρόκα, αγγούρι και τόνο.
  • Μπορείτε να βάλετε μισό ή ένα ολόκληρο καλαμπόκι στα πιάτο του παιδιού σας, σαν συνοδευτικό, αντί κάποιου άλλου αμυλούχου συνοδευτικού, όπως το ρύζι ή τα μακαρόνια.
  • Μπορείτε να δώσετε στο παιδί σας να φάει μισό καλαμπόκι, σαν απογευματινό σνακ ή ένα ολόκληρο καλαμπόκι. σαν βραδινό σνακ. 
ΠΗΓΗ: IATRONET.GR 

    4 σχόλια:

    1. Φέτος θα εστιάσουμε στην τοποκεντρική μάθηση και θα ασχοληθούμε τώρα το Οκτώβρη με το καλαμπόκι και την εισφορά του στην οικονομία του τόπου. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες από την ανάρτησή σας.Καλή σχολική χρονιά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Κι εγώ σ' ευχαριστώ αγαπητό καστοράκι για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που η ανάρτηση, σχετικά με τη χρησιμότητα του καλαμποκιού και τους τρόπους κατανάλωσής του από τα παιδιά, θα σε βοηθήσει στην έρευνά σου! Θα χαρούμε να μας ξαναεπισκεφθείς σύντομα!
        Αντώνης

        Διαγραφή
    2. Ομαδική εργασία για το καλαμπόκι. Αντώνη ευχαριστούμε για τη φωτο και τις πληροφορίες σχετικά με τα πολύτιμα οφέλη του!

      Εστάλη στο facebook
      https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Sophia καλησπέρα! Χαίρομαι πολύ που σας βοήθησε η ανάρτηση στην ομαδική σας εργασία και μάθατε μέσα από αυτήν τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά του καλαμποκιού και τους τρόπους κατανάλωσής του. Ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σας!

        Διαγραφή

    Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!