Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2013

Α' ΤΑΞΗ



Πάντα δύσκολη η αρχή,
μανούλα δώσ’ μου μια ευχή,
πάω τώρα στο σχολείο,
θα διαβάζω το βιβλίο.

Η καρδούλα μου χτυπάει,
νιώθω λίγο να πονάει,
ένα αλλιώτικο σχολείο
από το Νηπιαγωγείο.

Τώρα θέλω να μου δείξεις
και στην πράξη ν’ αποδείξεις,
ότι θα ‘μαι στο μυαλό σου,
στην καρδιά και στ’ όνειρό σου!

Η δασκάλα πώς θα μ’ έχει,
θα μπορεί να με προσέχει,
θα θυμάται τ’ όνομά μου
και θα έρχεται κοντά μου.

Θα μπορέσω εγώ μανούλα
να χω τσάντα στην πλατούλα,
τα τετράδια και τα άλλα,
σαν βουνά θα ‘ναι μεγάλα.

Τώρα θέλω να μου δείξεις
και στην πράξη ν’ αποδείξεις,
ότι θα μαι στο μυαλό σου,
στην καρδιά και στ’ όνειρό σου!

ΣΤΙΧΟΙ/ΜΟΥΣΙΚH: ΣΠΥΡΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΣΠΥΡΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ

6 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΩΝΗ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!!!ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΑΡΙΣΤΕΥΣΟΥΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.....

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδιά πρέπει να ενθαρρύνονται σε κάθε νέο τους ξεκίνημα, όταν όλα φαντάζουν δύσκολα κι ακατόρθωτα στα μάτια τους. Έτσι, ενισχύεται η αυτοθεποίθησή τους και αποκτούν δύναμη και τόλμη για να αντιμετωπίσουν την κάθε δυσκολία. Ο ρόλος των γονιών είναι πολύ σημαντικός, όπως πολύ σωστά αναφέρεται στο παραπάνω τραγουδάκι! Μακάρι ο κόσμος των παιδιών μας να γίνει καλύτερος! Είναι επιθυμία και ευχή όλων μας! Καλό απόγευμα, Maria!
      Αντώνης

      Διαγραφή
  2. ωραιο ποιηματακι...ακριβως στα συναισθηματα των μικρων μαθητων..εμεις οι γονεις καλο ειναι να εχουμε και ενα μπραβο ακομα και οταν δεν τα εχουν καταφερει τοσο καλα..ομως η προσπαθεια αξιζει και αυτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, Ειρήνη! Η προσπάθεια είναι αυτή που μετράει, τόσο από την πλευρά των μαθητών, όσο και των γονιών! Οι γονείς πρέπει να ασχολούνται όσο το δυνατόν περισσότερο και να ενδιαφέρονται πραγματικά για την πρόοδο των παιδιών τους και ειδικότερα, εκείνων που πηγαίνουν για πρώτη φορά στο Δημοτικό. Μην ξεχνάμε ότι οι μικροί μας φίλοι έχουν μεγαλύτερη ανάγκη από καθοδήγηση, φροντίδα και στήριξη. Όλα γύρω τους είναι πρωτόγνωρα!

      Καλή αρχή στην κορούλα σου που πάει στην Α' τάξη φέτος! Θα χαρώ πολύ να μου τη φέρεις να τη γνωρίσω και να συζητήσουμε κάποιο πρωινό στο σχολείο μας!
      Αντώνης

      Διαγραφή
  3. Πρώτη πάει κι' η μικρή μου εγγονή φέτος.
    Ας της ευχηθώ κι' εγώ καλή αρχή.
    Και σε όλα τα παιδιά του κόσμου, ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ και καλή πρόοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή κι ευλογημένη σχολική χρονιά, αγαπημένη Φιλία, στην εγγονούλα σου! Εύχομαι να έχει φώτιση, υγεία και πρόοδο στο νέο της ξεκίνημα στο Δημοτικό Σχολείο!

      Σ' ευχαριστώ για το πέρασμά σου από τα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ" και για τις όμορφες ευχές σου! Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!