Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013

"Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"

Όταν χτύπησε το ξυπνητήρι, ήμουν ήδη ξύπνιος, καθισμένος στο κρεβάτι μου. Για δέκατη φορά βεβαιώθηκα πως δεν έλειπε τίποτα από την καινούρια μου τσάντα. Η κασετίνα, τα μολύβια, η σβήστρα, το πρόχειρο τετράδιο. Σηκώθηκα κρυφά. Πήγα γρήγορα και βρήκα το μικρό γούνινο αρκουδάκι μου, το έχωσα μέσα στην τσάντα και γύρισα στο κρεβάτι μου. Έκλεισα σφιχτά τα μάτια μου για να δει η μαμά πόσο καλά είχα κοιμηθεί, εγώ, που στριφογύριζα σα σβούρα όλη τη νύχτα. Ο μπαμπάς άνοιξε την πόρτα.


— Το πρωινό είναι έτοιμο, Αργύρη! Εμπρός, όρθιος μεγάλε!

Έκανα ότι δεν άκουσα τίποτα. Η μαμά ήρθε να με φιλήσει. Την κοίταξα με μεγάλα έκπληκτα μάτια τάχα, σαν μπούφος. Αλλά ο μπούφος, εκείνο το πρωί δεν πεινούσε. Το στομάχι του έκανε περίεργους θορύβους κι έτσι το γάλα και η φέτα με το βούτυρο έμειναν πάνω στο τραπέζι. Η μαμά επέμενε:

— Μα είσαι μεγάλος πια, μικρούλη μου! Το σκέφτεσαι; σε μισή ώρα θα βρίσκεσαι στο μεγάλο σχολείο!

Μου είχαν κοπεί τα πόδια. Κρύωνα κιόλας. Αλλά οι μεγάλοι είναι θαρραλέοι. Κατάφερα να φορέσω τα καινούργια μου ρούχα. Όλα ήταν καινούργια, εκτός από το φόβο που είχε αρχίσει από τις διακοπές κιόλας. Στο δρόμο, αφού ήμουν πια μεγάλος, άφησα το χέρι της μαμάς. Δεν ήμουν εγώ σαν όλα αυτά τα πιτσιρίκια που περπατούσαν μπροστά μου. Μόλις όμως αντίκρισα το σχολείο, ξανάπιασα γρήγορα-γρήγορα το χέρι της μαμάς. Μου το έσφιξε δυνατά. Έπειτα μ΄ αγκάλιασε και δεν ήθελε να μ΄ αφήσει. Χρειάστηκε να βάλω όλη τη δύναμη για να της ξεφύγω. Ήμουν μεγάλος πια εγώ. 

Μπήκα στο μεγάλο σχολείο χωρίς να γυρίσω πίσω. Σκούπισα τα μάτια μου. Έκανα τάχα πως μπήκε σκόνη στο μάτι μου. Οι μεγάλοι δεν κλαίνε. Μήπως και στα μάτια της μαμάς είχε μπει σκόνη; Θάρρος. Το μεσημέρι όταν θα έρθει να με πάρει, θα ξέρω να διαβάζω. Σίγουρα. Και να γράφω και να λογαριάζω. Όλα θα τα ξέρω. Θα ακούω προσεκτικά τη δασκάλα, θα είμαι ευγενικός με τους συμμαθητές μου, δε θα λέω κακά λόγια, θα μπω ήσυχα-ήσυχα στη σειρά μου και δε θα λερώσω τα ωραία μου καινούργια ρούχα.


Η δασκάλα μας ήταν η κυρία Μεταξά. Ήθελε να τη φωνάζουμε Γεωργία και κυρίως όχι «δασκάλα». Ο Κυριάκος που καθόταν δίπλα μου, είπε:

— Δασκάλα, μπορώ...

Σταμάτησε. Η δασκάλα μας χαμογέλασε. Μετά είπαμε όλοι τα ονόματά μας. Φανή, Γιάννης, Ιουλία, Αναστασία... Η δασκάλα μας κυρία Γεωργία τα έγραψε στον πίνακα. Κοιταζόμασταν όλοι μεταξύ μας με κάτι χαζά χαμόγελα. Με τι θέλετε να αρχίσουμε; ρώτησε η κυρία μας.

Ο Κωστής σήκωσε το χέρι.

— Με την τουαλέτα κυρία. 

ΚΛΟΝΤ ΓΚΟΥΤΜΑΝ

32 σχόλια:

  1. Καλη ,χαμογελαστη Σχολική χρονιά στα παιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφες ευχές, Νέλη!!!
      Να είσαι πάντα καλά!
      Αντώνης

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΩΡΑΙΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΓΥΡΙΣΕΣ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΑΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΑΝΤΩΝΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ Η ΦΙΛΗ ΦΡΙΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου φίλη, Frida, οι όμορφες στιγμές από τα σχολικά χρόνια των παιδιών μας δεν ξεχνιούνται ποτέ... Θα τις αναπολούμε πάντα με αγάπη! Είμαστε στ' αλήθεια τυχεροί όσοι τις ζήσαμε...
      Αντώνης

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!ΚΥΡΙΕ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα μου, καλή σχολική χρονιά και σε σένα! Να έχεις υγεία και καλή πρόοδο! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστοριούλα μας!!! Είναι πολύ τρυφερή!!!
      Ο δάσκαλός

      Διαγραφή
  4. Καλη σχολικη χρονια λοιπον!!!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, κ. Diplarakou!!! Καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο στον Δημήτρη!!! Αντώνης

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστω πολυ ,αμην!!!Καλη προοδο και στον Γιαννακη μου, θα παει στο νηπιαγωγειο,θα τον γνωρισετε και αυτον!!!!Μορφη!!!

      Εστάλη στο facebook
      https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

      Διαγραφή
    3. Καλή χρονιά και στον Γιαννάκη σας, κ. Elena!!! Μεγάλωσε κι αυτός... Αντώνης

      Διαγραφή
  5. Μαρια ΙστερνιωτισσαΤετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου, 2013

    Καλή σχολική χρονιά με υγεία, δύναμη και δημιουργικότητα!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχες οι ευχές σου, Μαρια! Σου εύχομαι πολύ σύντομα να βρεθείς σε μια σχολική αίθουσα και να διδάξεις! Ένα λειτούργημα που τόσο αγαπάς!!! Αντώνης

      Διαγραφή
  6. Πολύ πολύ ωραίο... Εκεί που δάκρυσα, γέλασα.... Αύριο ο γιος μου πάει στην πρώτη... Νομίζω πως θα μπει σκόνη στα μάτια μου ια λίγο.... Μακάρι να βρει κι αυτός μια κυρία Γεωργία....

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σχολική χρονιά στον γιο σου, Γεωργία!!! Συγκινητικές οι στιγμές για τους γονείς και τα μικρά τους όταν φτάνουν στο κατώφλι της πρώτης τάξης!!! Εύχομαι να βρει μια ζεστή αγκαλιά σαν τη δική σου, να την εμπιστευθεί και να πάρει τη μόρφωση που του αξίζει!!! Αντώνης

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, Ματίνα! Αντώνης

      Διαγραφή
  8. καλη σχολικη χρονια Αντωνη,με υγεια και δυναμη!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nektaria μου, σ' ευχαριστώ πολύ!!! Καλή σχολική χρονιά στα πιτσιρίκια σου! Φιλιά, Αντώνης

      Διαγραφή
  9. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΤΕ...ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΚΛΑΙΩ ΑΠΟ ΧΑΡΑ...ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ....ΑΠΟ ΑΓΩΝΙΑ..ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ....ΑΠΟ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ....ΑΠΟ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ....ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ.....

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο το σχόλιό σου, Vana!!! Με συγκίνησες πραγματικά... Να χαίρεσαι τα παιδιά σου και να τα καμαρώσεις όπως επιθυμείς!!!
      Αντώνης

      Διαγραφή
  10. Από τις αγάπημενες μου ιστορίες. Καλή σχολική χρονιά κύριε Αντώνη.

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Fani μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Είναι πολύ συγκινητικό για έναν δάσκαλο να βλέπει τους μαθητές του να προοδεύουν... Κι εσύ είσαι χαρακτηριστικό παράδειγμα!!!
      Σ' ευχαριστώ που με θυμάσαι πάντα!
      Ο δάσκαλός σου

      Διαγραφή
  11. καλη σχολικη χρονια χωρις προβληματα Αντωνη σε σενα και σε ολους τους εκπαιδευτικους

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Ειρήνη, σ' ευχαριστώ! Πάντα με συγκινείς! Εύχομαι κάθε καλό σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς κι αυτή τη δύσκολη σχολική χρονιά, που μόλις ξεκίνησε!
      Αντώνης

      Διαγραφή
  12. Αντώνη μου Καλή σχολική χρονιά… είμαι σίγουρη ότι κοντά σου τα παιδιά θα είναι πολύ μα πολύ ευτυχισμένα… και αυτό είναι κινητήριος δύναμη για την αγάπη τους προς τη μάθηση!!! Να είσαι πάντα καλά!!!!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yiouli μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου στη μικρούλα Ζένια!
      Αντώνης

      Διαγραφή
  13. Καλή σχολική χρονιά κύριε Αντ'ωνη με υγεία και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνε μου! Καλή πρόοδο να έχεις!
      Ο δάσκαλός σου

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες, Κατερίνα στα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ"! Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση κι εύχομαι σε κάθε σου επίσκεψη να περνάς όμορφα μαζί μας!
      Αντώνης

      Διαγραφή
  15. Φρειδερικη ΠαπανικολαουΚυριακή, 15 Σεπτεμβρίου, 2013

    Κυριε Αντωνη λογω του λιγοστου χρονου που εχω δεν προλαβα να ερθω να σας χαιρετησω. Σας ευχομαι να εχετε μια υπεροχη σχολικη χρονια,ελπιζω μια μερα να ερθω να σας δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Φρειδερίκη μου! Καλή πρόοδο σου εύχομαι και να είσαι πάντα καλά! Θα χαρώ πολύ να συναντηθούμε και να μάθω νέα σου. Όποτε θέλεις να περάσεις από το σχολείο...
      Ο δάσκαλός σου

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!