Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ

  
Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ

Είμαι δυο φορές παιδί σας,
έτσι λέει ο λαός,
και γι’ αυτό και μ’ αγαπάτε
και με θέλετε διαρκώς.

Η γιαγιά και ο παππούς μου
της ζωής είναι σοφοί,
κάθομαι στην αγκαλιά τους
που ν’ απ’ όλες πιο ζεστή.

Θέλω εγώ να μεγαλώσω
και χαρές σ’ εσάς να δώσω,
περηφάνια και καμάρι
να με δείχνετε όλο χάρη.


Τον Θεό ευχαριστώ
και το χέρι σας κρατώ,
άγγελοι εσείς κοντά μου
ο παππούς και η γιαγιά μου.




ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ, ΠΑΠΠΟΥΛΗ ΜΟΥ
(Θέτη Χορτιάτη)


Έχω µαγικό παππούλη
που ‘ναι λούνα παρκ τρελό,
έχει γόνατα αλογάκια
δίνω µια και καβαλώ.

Κάνω κούνια σε δυο χέρια
και τσουλήθρα σ’ αγκαλιά,
παίζω ένα βουβό ταµπούρλο
τη µεγάλη του κοιλιά.

Φέγγουν πάνω του λαμπιόνια
μάτια πίσω από γυαλιά,
τραγουδάει βραχνή κασέτα
και λαλεί σοφή μιλιά.

Έχει τσέπες µαγαζάκια
νύχτα µέρα ανοιχτά,
παίρνω τσίκλες σοκολάτες
κι ό,τι θες χωρίς λεφτά.

Μα πληρώνω εισιτήριο
κι είναι ακριβό πολύ,
για να µπω στο λούνα παρκ µου
δίνω σφυριχτό φιλί.

2 σχόλια:

  1. θαυμάσια ευκαιρία.. να θυμηθούμε τον παππού .... και την γιαγιά... ναστε καλα... χαίρομαι που είμαι εδώ.. και παλι!! καλή επιτυχία στα ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ σας... με λιγότερα προβλήματα!! καλώς σας βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μας φίλη lamprini, χαιρόμαστε τις επισκέψεις σου!
      Ο παππούς και η γιαγιά είναι από τα πιο αγαπημένα πρόσωπα των παιδιών, γι' αυτό κι εμείς δεν τους ξεχνάμε.. Τα ποιημάτακια αυτά, αποτελούν ένα μικρό αφιέρωμα για την μεγάλη προσφορά τους στην ελληνική οικογένεια!

      Ευτυχώς, τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε τελευταία με τον blogger ξεπεράστηκαν και συνεχίζουμε ακάθεκτοι τις αναρτήσεις μας...
      Σ' ευχαριστούμε για την αγάπη σου!
      Αντώνης-Πόπη

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!