Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΡΟΧΗ

Две маленьких собачки сидят под красным зонтиком

ΨΙΧΑΛΙΖΕΙ

Ψιχαλίζει, ψιχαλίζει
στη μικρή μας την αυλή,
το φθινόπωρο π
αρχίζει
τ
αγαπώ πολύ πολύ!

Το
χω μέσα στην καρδιά μου
και πετάω από χαρά
να μαζεύω στην ποδιά μου
φύλλα κίτρινα, ξερά.

 Ψιχαλίζει, ψιχαλίζει
στο δρομάκι το στενό
κι ένα σύννεφο μαυρίζει
κει ψηλά στον ουρανό.


Και στον τσίγκο μας απάνω
έγινε καλή αρχή.
Ήρθε να μας παίξει πιάνο
αχ, η δεσποινίς βροχή!

Ψιχαλίζει, ψιχαλίζει
ένα σπουργιτάκι εδώ,
μες στην μπόρα τουρτουρίζει
δεν προφταίνω να το δω.

Θε μου, όταν πιάνει μπόρα,
τα παιδάκια τα φτωχά
και τα σπουργιτάκια τώρα,
μην τ’ αφήνεις μοναχά...

Κι έτσι, όταν ψιχαλίζει
στη μικρή μας την αυλή,
το φθινόπωρο που αρχίζει
θα μ’ αρέσει πιο πολύ!


ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ

Καλό μου συννεφάκι
σταμάτα και λιγάκι!
Μη βρέχεις άλλο πια,
μας έκανες παπιά!

Στη ράχη πίσω γύρε,
κι αλλού να βρέξεις σύρε,
σε χώρες και χωριά
που
ναι καλοκαιριά!

Ψηλά να δούμε πάλι
τον ήλιο να προβάλει,
να βγούμε στην αυλή
να παίξουμε πολύ!

Καλό μου συννεφάκι
σταμάτα και λιγάκι!
Μη βρέχεις άλλο πια,
μας έκανες παπιά!



Η ΒΡΟΧΗ 

Η βροχή, τίκι τίκι, στάζει
και ποτίζει τα φυτά.
Μία δυναμώνει
και έπειτα ησυχάζει
και το τζάμι μου χτυπά...


Η βροχή, τίκι τίκι, στάζει
την ομπρέλα μου κρατώ.
Πέσε βροχούλα
τώρα δε με νοιάζει
με χαρά θα δροσιστώ!

7 σχόλια:

  1. γλυκά ποιηματα.. τέλεια φωτο.. και βροχή και σήμερα!! καλά να είστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙΙΙΙΙΙ!!ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑΑΑΑΑ!!ΜΙΑ ΒΡΟΧΕΡΗ ΗΜΕΡΑΑΑ!!!!!!!!ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα ποιηματάκια!
    Η βροχή είναι η μουσική της φύσης, το νανούρισμά μου αυτό το φθινοπωρινό βράδυ! Την αγαπώ πολύ! Είναι η ευκαιρία μου για σκέψεις πιο ανθρώπινες, όταν μαζεύομαι στο σπίτι. Ο ρυθμός της με συντροφεύει όταν είμαι μόνη ή με άτομα αγαπημένα! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΠαρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2013

      Ποπη μου πολυ ομορφο το ποιηματακι γυρισε λιγο το μυαλο μου οταν ημουν μαθητρια στο δημοτικό.ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ. ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ, Ευσταθία μου! Απολαμβάνω διπλά ένα βροχερό βράδυ, σαν κι αυτό και κάνω τον πιο όμορφο και ξεκούραστο ύπνο!
      Όνειρα γλυκά!!!

      Διαγραφή
  4. Σ'...εμάς, δεν άρχισε η βροχή... μόνο το κρύο!
    Που θα πάει;;; Δεν γλυτώνουμε!

    Πόπη και Αντώνη μας, μ΄ευχές, και πολλή Αγάπη,
    Υιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο χειμώνας δε θ' αργήσει να μας επισκεφθεί. Κρύο, βροχή και χιόνι είναι αναμενόμενα... Πρέπει να προετοιμαστούμε για να τον αντιμετωπίσουμε, καθώς προβλέπεται βαρύς...
    Να είστε πάντα καλά!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!