Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

ΤΟ "ΜΟΥΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ" ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

14 σχόλια:

  1. Ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια!!!!!Το έχω ακούσει πάνω απ'ο 10 φορές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Κρασάκη πολύ ωραίο τραγούδι♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρόνια πολλά πολύχρωμα ονειρικά να είσαι καλά ένα άτομο δημιουργικό με αγάπη για όλους...
    σε περιμένω να έρθεις απο το blog Μου να μου λες τις απόψεις σου για όσα βάζω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. ¸.•°♡♡⊱彡
    Muita paz e muita luz em nossas vidas, no Natal e sempre!!!

    ⋱ ⋮ ⋰
    ⋯ ✰ ⋯
    ⋰ ⋮ ⋱


    ░F░E░L░I░Z░
    N░A░T░A░L░!!!

    ¸.•°♡♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο φίλος μου, Καλά Χριστούγεννα και ότι ο Θεός φωτίσει τη ζωή σας και όλη την οικογένεια σας. Αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλειο τραγούδι.........
    καλά Χριστούγεννα Αντώνη γεμάτα χαρά-αγάπη-ζεστασιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά, η γέννηση του Χριστού να φέρει αγάπη στις καρδιές όλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχομαι υγεία και ευτυχία!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΑΑ !!!!!!!!!!

    Πάντα με την αγάπη μας, σε όλους,
    Υιώτα "αστοριανη",
    και Δημήτρης, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλη χρονια και πολλα πολλα χαμογελα στα παιδικα προσωπα ευχομαι για το 2014,να έχουν ολα υγεια και οτι ποθησει η ψυχουλα τους.Χρονια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ... αγαπητοί μου φίλοι.. σας εύχομαι με όλη μου την καρδιά, χρονια πολλα και ευτυχισμένο το 2014!! με ΥΓΕΙΑ και ευτυχία!!! να χαίρεστε την Μαριλένα σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη Αντώνη μου!!υγεία,αγάπη χαρά δημιουργικότητα και ψυχική ανάταση μέσα απο την καρδιά μου!σου έχω στείλει mail με ηλ΄καρτούλα δεν ξέρω αν την έλαβες(είχα διακόψει τελευταία τη ροή του ιστολογίου μου γιατί είχα προβλήματα)είδα τα χριστουγεννιάτικα θαύματά σου εδώ,πολύ μου άρεσαν όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ από καρδιάς αγαπημένοι μου φίλοι και μαθητές για τις όμορφες ευχές σας! Σοβαροί λόγοι υγείας αγαπημένου προσώπου της οικογένειας μάς κράτησαν μακριά σας αρκετές μέρες. Από σήμερα τα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ» επανέρχονται στους κανονικούς τους ρυθμούς, με πλούσια θέματα που αφορούν μικρούς και μεγάλους!

    Εύχομαι το 2014 να είναι μια χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη, χαρά, έμπνευση, δημιουργικότητα, ευημερία και αισιοδοξία!!!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αθηνά Λιζάρδου!!!Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου, 2014

    ΚΥΡΙΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!