Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2014

ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΟΛΙΔΙ


Ένα εκπληκτικό τραγούδι, με υπέροχους στίχους, γεμάτους ευαισθησία και τρυφερότητα, για της ζωής μας τα στολίδια... Τα παιδιά μας!

Με τα χέρια στο κεφάλι 
έκρυψα του νου τη ζάλη,
στέκομαι και σε κοιτάζω
  κι από μέσα ξεθωριάζω...

Κάνε συ τα βήματά σου
μες στα ροδοπέταλά σου
κι άσε εμένα να λυπάμαι
τη ζωή μου όταν θυμάμαι... 

Άγγελέ μου, ακριβέ μου,
γιε μου συνομήλικέ μου,
τόσα που μου έχεις μάθει,
δε σηκώνει άλλα λάθη...

Κι όσο και να το φοβάμαι
πάντοτε μαζί σου θα μαι,
στης ζωής μου το ταξίδι,
εσύ θα ‘σαι το στολίδι! 

Με τα χέρια στο κεφάλι
έκρυψα φωνή μεγάλη,
στέκομαι και σε κοιτάζω
και το αύριο σχεδιάζω...

Κι όσο εσύ θα μεγαλώνεις
όλο και θα δυναμώνεις,
να μου δείχνεις πώς βαδίζουν,
όλοι αυτοί που ξεχωρίζουν!

ΣΤΙΧΟΙ/ΜΟΥΣΙΚΗ/ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΑΛΕΞΗΣ ΚΑΡΑΒΕΡΓΟΣ
ΔΙΣΚΟΣ: "Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΩ" (2008)


7 σχόλια:

  1. ευσταθια καραγκουνηΔευτέρα, 24 Νοεμβρίου, 2014

    ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ!!!! ΓΙ' ΑΥΤΑ ΖΟΥΜΕ, ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ, ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις, Ευσταθία! Τα παιδιά μας είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε!. Η ζωή μας ομορφαίνει με την παρουσία τους κι αποκτά μεγάλη αξία! Ως γονείς οφείλουμε να τα μάθουμε να πετάνε με τα δικά τους φτερά και να τα στηρίζουμε, όποτε μας έχουν ανάγκη.
      Σου στέλνω την αγάπη μου!
      Αντώνης

      Διαγραφή
    2. ευσταθια καραγκουνηΤρίτη, 25 Νοεμβρίου, 2014

      Οι σωστοί γονείς δίνουν στα παιδιά τους ρίζες και φτερά. Ρίζες για να ξέρουν που βρίσκεται το σπίτι τους. Φτερά για να πετάξουν μακριά. Τ Τσολκ. (Α. Κρασάκης Τηλεφωνικό Ευρετήριο) Αντώνη μου πρέπει να κρατάμε πάντα ότι καλό πέφτει στα χέρια μας γιατί θα μας είναι χρήσιμο, ιδιαιτέρως όταν αυτό έχει σχέση με τα ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΤΙΣ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ΜΟΥ!!!

      Διαγραφή
    3. Πόσα χρόνια πέρασαν από τότε που τυπώθηκε αυτό το τηλεφωνικό ευρετήριο, Ευσταθία και μοιράστηκε στους αγαπημένους μαθητές μου, μεταξύ αυτών και στην Κλαίρη σου! Συγκινήθηκα πολύ που μου το θύμισες... Η φράση που μου γράφεις είναι πολύ ξεχωριστή και αντιπροσωπευτική! Να χαίρεσαι τα κορίτσια σου!
      Αντώνης

      Διαγραφή
  2. Μπέττυ ΑποσπόρηΔευτέρα, 24 Νοεμβρίου, 2014

    Τα χελιδόνια μας... που κάθε μέρα φέρνουν την ΑΝΟΙΞΗ στην καρδιά μας !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό!!!!!!!!!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόση, μα πόση τρυφερότητα, κρύβουν αυτοί οι στίχοι! Για το πιο λατρεμένο πλάσμα στον κόσμο... Το παιδί μας! Αυτό, που με τη γέννησή του μας αλλάζει ολοκληρωτικά, μας κάνει να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας, να αναγνωρίσουμε τα λάθη και να συνειδητοποιήσουμε τις ευθύνες μας απέναντί του!!!

    Στης ζωής μας το ταξίδι αυτό θα 'ναι το στολίδι.... Εκείνο που θα μας δίνει νόημα για να μπορούμε να ατενίζουμε το μέλλον, να κάνουμε όνειρα και να παλεύουμε για την πραγματοποίησή τους!!!

    Συγκινήθηκα τόσο πολύ από την ερμηνεία του υπέροχου αυτού καλλιτέχνη και συνειδητοποίησα τη δύναμη και το μεγαλείο των στίχων και της μουσικής του!

    Σ' ευχαριστούμε πολύ, Αντώνη για τις εξαιρετικές μουσικές επιλογές σου, που καλλιεργούν την ψυχή μας και την κάνουν πιο ευαίσθητη! Όμορφα ακούσματα γαληνεύουν την καθημερινότητά μας, σ' αυτή τη δύσκολη εποχή που ζούμε, εμείς και τα παιδιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!