Τετάρτη, 11 Φεβρουαρίου 2015

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ


Ο ΚΛΟΟΥΝ

Ένας κλόουν γελαστός,
καμαρωτός και βιαστικός,
τρέχει εδώ, τρέχει εκεί
να προλάβει να ντυθεί.

Γέλα κλόουν, γέλα Ντουντού
όλοι τώρα, μαζί σου γελούν!
Γέλα κλόουν, γέλα ξανά
και άσ το δάκρυ να κυλά!

Τα παιδιά σαν τον κοιτάνε
και τα μάτια τους γελούν.
Είνένας αστείος κλόουν
με το όνομα Ντουντού!

Γέλα κλόουν, γέλα Ντουντού
όλοι τώρα, μαζί σου γελούν!
Γέλα κλόουν, γέλα ξανά
και άσ το δάκρυ να κυλά!

Η μυτάρα του μεγάλη,
τα παπούτσια του φαρδιά
το αιώνιο το δάκρυ
κι ένα στόμα που γελά!

Γέλα κλόουν, γέλα Ντουντού
όλοι τώρα, μαζί σου γελούν!
Γέλα κλόουν, γέλα ξανά
και άσ το δάκρυ να κυλά!

Και στις πέτρες σαν σκοντάφτει
πέφτει κάτω και γελά
και τα μάτια ανοιγοκλείνει
και παντοτινά γελά!

Γέλα κλόουν, γέλα Ντουντού
όλοι τώρα, μαζί σου γελούν!
Γέλα κλόουν, γέλα ξανά
και άσ το δάκρυ να κυλά!


Ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ

Ανάλαφρος σα συννεφάκι
πετώ ψηλά στον ουρανό,
με συντροφιά μου τ’ αεράκι
μπλέκω σε χορό τρελό!

Χρώματα χίλια η φορεσιά μου
και αξιοζήλευτη η ουρά μου,
τον κόσμο όλο αγκαλιάζω
από ψηλά σαν τον κοιτάζω!

Χάρτινος τι κι αν είμαι εγώ
έχω φτερά σαν τον αετό,
τον κόσμο όλο τριγυρνώ
κι από ψηλά σας χαιρετώ!


Η ΜΑΪΜΟΥΔΙΤΣΑ

Γυρνάμε πόλεις και χωριά
εγώ κι η μαϊμουδίτσα
και τρέχουν πίσω μας παιδιά
αγόρια και κορίτσια.

Εγώ βαρώ το ντέφι μου
χορεύει η μαϊμουδίτσα
και διασκεδάζουν τα παιδιά
αγόρια και κορίτσια.



ΤΟ ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ

Να το γαϊτανάκι
αγόρια και κοπέλες,
άιντε να τυλίξουμε
τριγύρω του κορδέλες.

Αίντε όπλα, όπλα μας
τον όμορφο σκοπό,
να το γαϊτανάκι μας,
το χαρωπό!


ΧΑΡΑΛΑΜΠΗΣ

(δημοτικό τραγούδι)


«Έλα βρε Χαραλάμπη,
να σε παντρέψουμε,
να φάμε και να πιούμε
και να χορέψουμε».

«Δεν τη θέλω!»
«Θα την πάρεις!»
«Άλλα λόγια λέτε, βρε παιδιά,
τι καμώματα ‘ναι τούτα
με το ζόρι παντρειά!»

«Αφήσατε τα λόγια
και τα μοιρολόγια,
ο γερο-Χαραλάμπης
δεν θέλει παντρειά».

«Δεν τη θέλω!»
«Θα την πάρεις!»
«Άλλα λόγια λέτε, βρε παιδιά,
τι καμώματα ‘ναι τούτα
με το ζόρι παντρειά!»

«Το νου σου, Χαραλάμπη,
μίλα πιο λογικά
και θα σε καταφέρω
να βάλεις το χαλκά».

«Δεν την θέλω!»
«Θα την πάρεις!»
«Άλλα λόγια λέτε, βρε παιδιά,
τι καμώματα ‘ναι τούτα
με το ζόρι παντρειά!»



ΤΟ ΒΑΛΣΑΚΙ

Θα φορέσω τα γιορτινά μου
και θα πάω μες στο χορό.
Θα χορέψω με την καρδιά μου
το χορό που τόσο αγαπώ!

Ένα βαλσάκι, ένα βαλσάκι
φτερά θα κάνω σαν το πουλάκι.
Θα χορέψω με την καρδιά μου
το χορό που τόσο αγαπώ!

Με τη Μαίρη και τον Γιώργο,
με την Άννα και τον Τοτό,
στο βαλσάκι θα τριγυρίζω
κι όμορφα θα χοροπηδώ!

1 σχόλιο:

  1. Καλό ξημέρωμα, Αντώνη μου!!!!!!! Οι αναρτήσεις σου είναι όαση γνώσης και ψυχικής αγαλλίασης!!!!!!!!! Να είσαι πάντοτε καλά!!!!!!!!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!