Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015

ΟΜΟΡΦΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015 το πρωί, μετά από την προσευχή, με περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη στην τάξη μου! Οι μαθητές και οι μαθήτριές μου είχαν έρθει στο σχολείο από νωρίς, για να προετοιμάσουν την αίθουσα για το πάρτυ των γενεθλίων μου... Προγραμμάτισαν νωρίτερα την όμορφη εκδήλωση, γιατί την Τρίτη 16 Ιουνίου 2015 που είναι τα γενέθλιά μου, τα σχολεία θα είναι κλειστά...


Στον πίνακα ήταν γραμμένη μια όμορφη ευχή...

"Χρόνια Πολλά" κ. Κρασάκη!!!

Η αίθουσα ήταν στολισμένη με πολύχρωμα μπαλόνια!!! Στο κέντρο της βρίσκονταν ένας όμορφος μπουφές, με αναψυκτικά, τσιπς και διάφορα καλούδια που είχαν φέρει τα παιδιά... Πάνω στην έδρα με περίμενε μια τεράστια τούρτα!!!


Πολλές από τις ευχές των παιδιών ήταν γραμμένες σε χρωματιστά χαρτόνια και διαβάζοντάς τις, με έκαναν να βουρκώσω! Ενδεικτικά αναφέρω κάποιες από αυτές…

Κύριε Κρασάκη, σας εύχομαι
ό,τι επιθυμείτε να το βρείτε στην αγκαλιά σας!
Σας αγαπάμε πάρα πολύ!
Φτιάξαμε μια ομάδα για εσάς, με το όνομα:
“TEAM KRASAKIS, WE LOVE KRASAKIS”

Κύριε Αντώνη, "Χρόνια Πολλά"!
Να τα εκατοστήσετε!
Να είστε ευτυχισμένος και υγιής!
Να σας χαίρεται η οικογένειά σας!
Θα μας λείψετε πολύ…
Είστε ο καλύτερος δάσκαλος!
Σας αγαπάμε όλοι!

Κύριε Κρασάκη, σας εύχομαι
"Χρόνια Πολλά" κι ευτυχισμένα!
Να είστε πάντα καλά και χαρούμενος,
μαζί με την οικογένειά σας!
Είστε ένα εξαιρετικός δάσκαλος και εύχομαι
να συνεχίσετε να δίνετε καθημερινά χαρά σε όλα τα παιδιά!
Μου δώσατε και μου μάθατε πάρα πολλά πράγματα!
Σας αγαπώ και σας εκτιμώ πάρα πολύ!
Καλό καλοκαίρι!

Κύριε, να τα εκατοστήσετε!
Χάρηκα πολύ που περάσαμε μια τέλεια χρονιά μαζί!

Κύριε Κρασάκη, σας εύχομαι
"Χαρούμενα Γενέθλια"!
Να είστε πάντα ευτυχισμένος και χαμογελαστός
και λυπόμαστε πολύ που δεν θα σας έχουμε του χρόνου…
Σας αγαπάμε όλοι μας!

Κύριε Κρασάκη, σας εύχομαι
"Χρόνια Πολλά"!
Να είστε πάντα καλά κι ευτυχισμένος!
Ποτέ μην σταματήσετε να κάνετε αστεία και να χαμογελάτε!

Η συγκίνησή μου ήταν πολύ μεγάλη, γιατί τα παιδιά είχαν οργανώσει την όμορφη εκδήλωση, χωρίς έχει πέσει τίποτα στην αντίληψή μου... Μου ευχήθηκαν τραγουδώντας και μέσα σε κλίμα χαράς, αλλά και συγκίνησης, όλοι μαζί το ευχαριστηθήκαμε, τιμήσαμε δεόντως, τόσο την τούρτα, όσο και τον υπέροχο μπουφέ μας... Στη συνέχεια, κατεβήκαμε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, για να προετοιμαστούμε για τη γιορτή αποφοίτησης από το Δημοτικό Σχολείο.


Αγαπημένοι μου μαθητές και μαθήτριες, σας ευχαριστώ πολύ για την όμορφη έκπληξη που μου ετοιμάσατε, εσείς και οι γονείς σας! Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου να είστε πάντα χαρούμενοι και γελαστοί και να χαρίζετε σε όσους αγαπάτε όμορφες εκπλήξεις και ευχάριστες στιγμές!!! Να έχετε καλή πρόοδο στο Γυμνάσιο και να θυμάστε ότι στη ζωή τίποτα δεν μας χαρίζεται. Χρειάζεται προσπάθεια και αγώνας για τη επίτευξη των στόχων μας!
"Θα μου λείψετε πολύ…"

                                                                                                                      Με αγάπη
                                                                                                                Ο δάσκαλός σας

5 σχόλια:

  1. Θανάσης ΦρειδερίκηΤρίτη, 16 Ιουνίου, 2015

    Χρόνια πολλά κύριε Κρασάκη.Να έχετε ότι επιθυμείτε στην ζωή σας.

    Με αγάπη Θανάσης και Φρειδερίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη και ΔαμιανόςΤρίτη, 16 Ιουνίου, 2015

    Χρόνια πολλά κύριε Κρασάκη.Εύχομαι να 'σαστε πάντα καλά κι ευτυχισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!
    κι ως κάπου ..προ-έγραψα (!) με πολλά ευτυχισμένα παιδιά!!!!!!!!!!
    Να σε χαιρόμαστε!
    Υιώτα Στρατή, "αστοριανή" Νέα Υόρκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριόλα και ΑριέτταΤετάρτη, 17 Ιουνίου, 2015

    Xρόνια πολλά κ.Κρασάκη (για ΧΘΕΣ) σας ευχόμαστε ότι καλύτερο!(Συγγνώμη που δεν σας γράψαμε χθες, αλλά δεν είχαμε πρόσβαση στο ίντερνετ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένοι μου μαθητές και φίλοι, σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις όμορφες ευχές σας! Με συγκινήσατε! Είναι ωραίο να μεγαλώνεις, έχοντα δίπλα σου ανθρώπους που σ' αγαπούν αληθινά, σε σέβονται, σε σκέφτονται, σε χαλαρώνουν, σε βοηθούν και σε υποστηρίζουν όποτε τους χρειαστείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!