Κυριακή, 11 Οκτωβρίου 2015

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΕΙΡΗΝΗΣ ΑΠΟΣΠΟΡΗ

Το Σάββατο 10/10/2015 βραβεύτηκε η περσινή μου μαθήτρια, Ειρήνη Αποσπόρη, η οποία πήρε την 1η θέση από το 152ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, στον 9ο Μαθητικό Διαγωνισμό στα Μαθηματικά «Παιχνίδι και Μαθηματικά», έτους 2015, για την ΣΤ' τάξη. Η τελετή βράβευσης έγινε από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, στην αίθουσα τελετών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου-Αθήνα.


Συγχαρητήρια, Ειρήνη!!! 

Να έχεις καλή πρόοδο 
και πάντα επιτυχίες στη ζωή σου!

6 σχόλια:

  1. Πολλά μπράβο για την επιτυχία σου, Ειρήνη μου! Εύχομαι σε όλη σου τη ζωή να ζήσεις πολλές τέτοιες στιγμές χαράς και όλοι εμείς που σε αγαπάμε να είμαστε περήφανοι για σένα!
    Ο δάσκαλός σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη ΑποσπόρηΔευτέρα, 12 Οκτωβρίου, 2015

      Κύριε Κρασάκη, σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια αλλά και για την υποστήριξη,την φροντίδα και την αγάπη που μου προσφέρατε απλόχερα μια ολόκληρη χρονιά!

      Διαγραφή
  2. Ειρήνη μου, συγχαρητήρια κι από μένα! Σου εύχομαι τα βήματα σου να είναι πάντα σταθερά και η κάθε μέρα να σε φέρνει και πιο κοντά στην επιτυχία των στόχων σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη ΑποσπόρηΔευτέρα, 12 Οκτωβρίου, 2015

      Κυρία Πόπη,σας ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σας λόγια και την ενθάρρυνση για τα επόμενα βήματα στη ζωή μου!

      Διαγραφή
  3. Αγαπητοί μου Αντώνη - Πόπη.
    Δώστε στο παιδάκι τα συγχαρητήριά μου. Πάντα ψηλά.
    Δεν το γνωρίζω αλλά τέτοιες επιτυχίες μας κάνουν όλους περήφανους.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη ΑποσπόρηΔευτέρα, 12 Οκτωβρίου, 2015

      Dennis Kontarinis, σας ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια και τα τρυφερά σας λόγια! Εύχομαι πάντα να έχετε κι εσείς πολλές επιτυχίες στη ζωή σας!

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!