Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2015

ΜΑΛΛΙΑΡΟΣ


Έχουμε ένα σκύλο
μαύρο μαλλιαρό
κι αγαπάει να μπαίνει
στο νερό.

Τι φωνές, τι πήδους
κάνει σα με δει
πως στο χέρι παίρνω
το ραβδί!

Το πετάω; Τεντώνει
μια στιγμή τα αυτιά
και σα σπίθα ρίχνει
μια ματιά·

και με κρότο πέφτει
παφ! μες στο νερό,
κι αψηλά τινάζει
τον αφρό.

Μες στα δυο πώς λάμπει
μάτια του η χαρά
σα γυρνάει κουνώντας
την ουρά!

Το ραβδί πώς δίνει
με την κεφαλή,
για ναν τον χαϊδέψω,
χαμηλή!

Κι όταν ναν τ’ αρπάξει
πίσω προσπαθεί,
πώς και με λασπώνει…
να χαθεί!

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΛΛΗΣ

2 σχόλια:

  1. Τι μου θύμισες, Αντώνη μου ... Καλησπέρα!!!!! Ήταν το πρώτο τραγουδάκι, που έμαθα να παίζω στο μαντολίνο, υπό την, αυστηρή, καθοδήγηση του θείου μου, ο οποίος ήταν εξαιρετικός μουσικός με ευρύτατη μόρφωση και αγαπούσε πολύ τα σκυλάκια!!!!!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, η αλήθεια είναι ότι αυτό το ποιηματάκι το είχα σε ένα πολύ παλιό βιβλίο με παιδικά ποιήματα! Είναι τόσο τρυφερό και αρέσει στα παιδιά! Χαίρομαι που στο θύμισα! Σου στέλνω την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!