Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2016

"Ο ΦΕΓΓΑΡΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΕ ΤΗΝ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ"

Τα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ» έχουν τη χαρά να φιλοξενούν ένα τρυφερό παραμύθι, πλούσιο σε εικόνες και μηνύματα για τη δύναμη της αγάπης. Το έγραψε και μας το έστειλε η Δέσποινα Αρχοντίδου, αγαπημένη φίλη του ιστολογίου, σε εικονογράφηση της Ερμιόνης Νερατζάκη. Την ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία της μαζί μου κι εύχομαι να συνεχίσει να γράφει υπέροχα παραμύθια, με την ίδια αγάπη και ευαισθησία για τα παιδιά!

                                                                                                           Αντώνης Κρασάκης


Μια φορά και έναν καιρό, πολύ παλιά, ήταν ένα καλοκαιρινό απόγευμα... Ο ήλιος χανόταν και άρχισε να βγαίνει το φεγγάρι... Ο Φεγγαρούλης μας! 

Μόνο μια ηλιαχτίδα έμεινε και ο Φεγγαρούλης εντυπωσιάστηκε από τη λάμψη της!

Καλησπέρα! της είπε ο Φεγγαρούλης.


Καλησπέρα! του απάντησε η ηλιαχτίδα. Αλλά δεν έχω πολύ χρόνο για κουβέντες... Πρέπει να φύγω...

Μην φεύγεις! της είπε τότε ο Φεγγαρούλης.  

— Πρέπει, είπε η ηλιαχτίδα. Μα μου αρέσει η παρέα σου! Θα τα πούμε αύριο Φεγγαρούλη την ίδια ώρα! Και ξαφνικά, η ηλιαχτίδα χάθηκε...


Έμεινε μόνος ο Φεγγαρούλης και παραπονεμένος...

Αχ! Πόσο μου λείπεις ηλιαχτίδα μου! φώναξε.

Ήταν μόνος του πια... Και ανυπομονούσε να ρθει το επόμενο απογεύμα για να την ξαναδεί...
 
Τότε πέρασε η νύχτα και ήρθε το επόμενο απόγευμα. Ο Φεγγαρούλης άρχισε πάλι να ξεπροβάλει και συνάντησε την ηλιαχτίδα του.

Αγαπημένη μου ηλιαχτίδα, σε σκεφτόμουν όλο το βράδυ.. 'Εμεινα ξάγρυπνος και ανυπομονούσα πότε θα ερχόταν η ώρα που θα σε ξανάβλεπα...

Μα... Φεγγαρούλη, είναι αδύνατον να είμαστε μαζί... Είμαι η μέρα και είσαι η νύχτα!

Την κοίταξε βαθιά... Και τότε, όλα σκοτείνιασαν... 


Ολική έκλειψη σελήνης, είπαν οι άθρωποι. Αλλά, ο φίλος μας ο Φεγγαρούλης έχασε την λάμψη του όταν η ηλιαχτίδα τον έκανε να δυστυχήσει... 

Ήταν τόσο στεναχωρημένος ο φίλος μας ο Φεγγαρούλης! Η ψυχή του είχε σκοτεινιάσει... Πώς να φώτιζε τώρα την αποψινή νύχτα;
 
Τότε του ήρθε μια ιδέα: Θα της γράψω ένα τραγούδι. Άραγε θα την εντυπωσιάσω; Μακάρι! σκέφτηκε. Και άρχισε σιγά σιγά να ξαναβρίσκει τη λάμψη του...
 

Το επόμενο απόγευμα άργησε να ρθει για τον Φεγγαρούλη μας. Και για όποιον βιάζεται, αργούν οι ώρες να περάσουν... Ως συνήθως... Αλλά, ο Φεγγαρούλης τραγουδούσε και ξανατραγουδούσε το τραγούδι που είχε γράψει για την ηλιαχτίδα του. Και ναι... Ήταν αισιόδοξος!

Ήρθε πάλι το απόγευμα. Επιτέλους!

Καλησπέρα, ηλιαχτίδα μου! της είπε ο Φεγγαρούλης.

Καλησπέρα! του είπε και εκείνη. Ξέρεις, χτες το βράδυ σου έγραψα ένα τραγούδι...

Αλήθεια; Για μένα;

Ναι! της είπε δειλά ο Φεγγαρούλης μαζί με λαχτάρα... 


Αφού καθάρισε το λαιμό του, άρχισε το τραγούδι του...
 
Για μένα είσαι η ηλιαχτίδα μου! Η δυνατή ασπίδα μου! Που μου φωτίζεις την ψυχή! Και συνεχίζω και φωτίζω κι εγώ, πάλι απ την αρχή... Γλυκιά μου ηλιαχτίδα, μην με εγκαταλείπεις... Μένω μόνος, όταν εσύ λείπεις... Στείλε μου ένα χαμόγελό σου... Και θα είμαι για πάντοτε δικός σου!
 
Η ηλιαχτίδα τότε τον πλησίασε.... Και έγινε κάτι που.... ο Φεγγαρούλης δεν το περίμενε! Η ηλιαχτίδα ένωσε τη λάμψη της με αυτήν του Φεγγαρούλη! 


Ο κόσμος τότε τα χασε... Μα τι λάμψη είναι αυτή! λέγαν από στόμα σε στόμα. Κανείς, όμως, δεν ήξερε ότι η ηλιαχτίδα και ο φίλος μας ο Φεγγαρούλης ήταν πια αγκαλιασμένοι και ενωμένοι. Ο Φεγγαρούλης πετούσε στα ουράνια...

Ώσπου, σιγά σιγά άρχισε να ξεθωριάζει αυτό το φως. Ο Φεγγαρούλης μας έμεινε μόνος του και πάλι... 

Αλλά τώρα πια είχε ξαναβρεί τη λάμψη του! Και ήξερε πολύ καλά ότι...


Το επόμενο απόγευμα
θα τον περίμενε η ηλιαχτίδα του!!!


Στη συνέχεια, μπορείτε να διαβάσετε και τις παρακάτω -σχετικές με το θέμα- αναρτήσεις!
 

12 σχόλια:

  1. Τι ωραίο παραμυθάκι και όμορφες εικόνες. Ευχαριστούμε "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ" για τις ωραίες αναρτήσεις! Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζενάκι, καλώς όρισες στα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ"! Εύχομαι μέσα σε αυτά να βρίσκεις πάντα θέματα που σε ενδιαφέρουν! Χαίρομαι που σου άρεσε το παραμύθι!

      Καλό Σαββατοκύριακo και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. Είναι τέλεια η ιστοριούλα! Μπράβο στην κ. Δέσποινα που την έγραψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, τα παραμύθια και οι όμορφες ιστορίες πάντα συγκινούν τους μικρούς μας φίλους! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ιστορία του Φεγγαρούλη και της Ηλιαχτίδας του! Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο παραμυθάκι και χαρούμενες εικόνες! Συγχαρητήρια! Μια ζεστή ηλιαχτίδα που φωτίζει την υπέροχη σημερινή μας μέρα! Αλλά κι Φεγγαρούλης, είναι πολύ τρυφερός! Τέτοια παραμύθια χρειάζονται τα παιδιά. Που να τονίζουν τη δύναμη της αγάπης και της φιλίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα! Πολύ καλή προσπάθεια που χάρισε πολλά χαμόγελα στα παιδιά που διάβασαν το παραμύθι! Ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  4. Αντωνη θελω να σε ευχαριστησω για μια ακομη φορα για την δημοσιευση του παραμυθιου και που πιστεψες για μια ακομη φορα στο γραψιμο μου!

    Χαιρομαι που και αυτο το παραμυθι μου προστεθηκε στο ιστολογιο σου!! Ενα ιστολογιο με τοσα πλουσια θεματα που αφορουν κυριως τα παιδια! Να σαι παντα καλα! Εμενα και την Ερμιονη μας εδωσες μεγαλη χαρα!

    Ελπιζω και σε αλλη συνεργασια!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Despina σ' ευχαριστώ πολύ και εκ μέρους των παιδιών, για την όμορφη προσπάθειά σου και το παραμύθι που μου έστειλες προς ανάρτηση στο ιστολόγιο "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ". Είναι γεγονός ότι κάθε ένα από τα παραμύθια σου έχει τη δική του χάρη. Κι εσύ στο γράψιμό σου είσαι κάθε φορά και καλύτερη! Μπορεί να φαίνεται απλό, αλλά δεν είναι εύκολο να γράφει κανείς παραμύθια για παιδιά! Σου εύχομαι ειλικρινά, να καλλιεργήσεις αυτό το ταλέντο και να συνεχίσεις να γράφεις. Θα κάνεις πολλά παιδάκια χαρούμενα!

      Διαγραφή
    2. Αντωνη πραγματικα δεν εχω λογια!!!..Ευχομαι να ξανασυνεργαστουμε!!..Ειναι μεγαλη μου χαρα αυτο που λες για τα παιδια!!!...Να σε εχει ο Θεος παντα καλα!!!

      Εστάλη στο facebook
      https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα κύριε Κρασάκη,υπέροχο παραμύθι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κ. Askoxilaki, χαίρομαι πολύ που σας άρεσε το παραμύθι της φίλης μας Δέσποινας, που μεταδίδει πολύ τρυφερά μηνύματα στα παιδιά. Η γνώμη σας ως φιλολόγου είναι πολύ σημαντική! Τα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ" δίνουν πάντα την ευκαιρία στους καλούς φίλους που τα διαβάζουν, να δημοσιεύουν δικές τους δημιουργίες που ενδιαφέρουν τα παιδιά και τους γονείς τους. Θα ήταν μεγάλη μου χαρά αν στο μέλλον στέλνατε κι εσείς κάτι δικό σας που θα ενδιέφερε τα παιδιά, προς ανάρτηση! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Πραγματικά πολύ όμορφο παραμύθι,με αισθαντικότητα και τρυφερά μηνύματα στα παιδιά αλλά και στους αναγνώστες γενικότερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Κρασάκη για την ευγενική πρόταση-πρόσκληση που μου κάνατε,αναφορικά με προσωπική μου δημοσίευση στο υπέροχο αυτό ιστολόγιο το οποίο εκπροσωπείτε επάξια με το αξιόλογο συγγραφικό έργο σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αν κάποια στιγμή βρεθώ σε δημιουργική έμπνευση,με μεγάλη μου χαρά να κάνω μια προσωπική μου ανάρτηση στην καταπληκτική ιστοσελίδα σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τιμή μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!Καλό βράδυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Εστάλη στο facebook
      https://www.facebook.com/PaidikaXamogelaAntonisKrasakis

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!