Κυριακή, 8 Μαΐου 2016

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ

Τα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ» έχουν τη χαρά να φιλοξενούν ένα τρυφερό και αισιόδοξο ποίημα, αφιερωμένο στα παιδιά που αποτελούν την ελπίδα μας για ένα καλύτερο αύριο! Το έγραψε και μας το έστειλε η κ. Χριστίνα Λέλη, συνάδελφος και αγαπημένη φίλη του ιστολογίου. Αποτελεί μέρος της εξαιρετικής ποιητικής συλλογής της «Στου Ονείρου το Δρόμο». Την ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία της μαζί μου κι εύχομαι να είναι καλοτάξιδη η συλλογή της και να συνεχίσει το ποιητικό έργο ψυχής της, με την ίδια ευαισθησία, αγάπη και πάθος!

                                                                                                  Αντώνης Κρασάκης


Τα παιδιά μου είναι παιδιά όλου του κόσμου.
Τα παιδιά μου είναι παιδιά του ίδιου Θεού.
Τα παιδιά μου είναι ίσα με όλα τ άλλα,
ανεξάρτητα από θρησκεία, χρώμα ή νου.

Τα παιδιά μου θα γεμίσουν τον κόσμο
με αγάπη, χαρά κι ευτυχία
και με κάθε ανθρώπινη αξία.
Ξεγνοιασιά, γέλιο και ειρήνη.

Τα παιδιά μου θα φέρουν στη γη ό,τι λείπει.
Η μικρή νέα γενιά
θα μας δείξει πως ποτέ δεν είναι αργά.
Θα φτιάξουν ένα νέο κόσμο,
γεμάτο ιδέες, όνειρα και ζεστασιά.

5 σχόλια:

  1. Χριστινα ΛεληΚυριακή, 08 Μαΐου, 2016

    Αγαπητε κε Κρασακη
    Σας ευχαριστω για την τιμη που μου κανατε να συνταξιδεψουμε σε μια ημερα τοσο σημαντικη οσο η σημερινη! Τιμη μου!

    Εστάλη στο facebook
    https://www.facebook.com/AntonisKrasakisPaidikaXamogela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια κ. Λέλη για τον όμορφο τρόπο γραφής σας! Το ποίημά σας με εντυπωσίασε και είναι χαρά μου που το μοιραστήκατε με τους μικρούς και μεγάλους φίλους του ιστολογίου μου, την ημέρα της Γιορτής της Μητέρας.

      Τα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ» www.akrasakis.blogspot.gr είναι πάντα ανοιχτά στους συναδέλφους που θέλουν να μοιράζονται τη δουλειά και τις ιδέες τους!

      Καλή συνέχεια στην όμορφη προσπάθειά σας, με έμπνευση και φαντασία! Να είστε πάντα καλά!

      Διαγραφή
    2. Χριστινα ΛεληΚυριακή, 08 Μαΐου, 2016

      Οποια προσπαθεια εχει κεντρο το παιδι ειναι αξιεπαινη! Καλη συνεχεια και τα συγχαρητηρια μου!

      Εστάλη στο facebook
      https://www.facebook.com/AntonisKrasakisPaidikaXamogela

      Διαγραφή
  2. Μάνα για τα παιδιά όλου του κόσμου!
    Άξια ΜΑΝΑ!
    Να χαίρεστε τα παιδιά σας και να σας χαίρονται, κυρία Λέλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα υπέροχο ποίημα, με βαθύτατα μηνύματα για τα παιδιά μας! Μπράβο σας κ. Λέλη!

    Τα παιδιά είναι ΕΥΛΟΓΙΑ! Ομορφαίνουν και εμπλουτίζουν τη ζωή μας και είναι μια ανεξάντλητη πηγή ευτυχίας! Μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους και μας μαθαίνουν να αγαπάμε αληθινά! Οφείλουμε να δημιουργήσουμε έναν πιο όμορφο κόσμο γι’ αυτά, για να ζήσουν τη ζωή που τους αξίζει!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλες τις μανούλες! Να χαίρεστε τα παιδάκια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!