Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2016

ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ


Κουνελάκι μου στις κούνιες που θα πας,
πες μου πως θα με θυμάσαι,
πες μου πως θα μ’ αγαπάς,
βάλε μες στο κουβαδάκι σου μια πέτρα και για μένα,
βάλε και δυο λουλουδάκια πατημένα.

Κι όταν θα βρεθείς στην υπεραγορά,
μπες μες στο καρότσι κι άπλωσε τα χέρια σου ψηλά
κι ό,τι βρίσκεται στο πάνω πάνω ράφι κράτησέ το
και το βράδυ απ’ το μπαλκόνι πέταξέ το.

Κουνελάκι μου όταν φτάσεις στης γιαγιάς,
πες μου πως θα με θυμάσαι,
πες μου πως θα μ’ αγαπάς,
μπες μες στην παλιά ντουλάπα κρύψου πίσω από τα ρούχα,
μύρισε το παιδικό σκοτάδι που ‘χα.

Κι όταν βρεις τα χίλια χάρτινα κουτιά,
που ‘χουν μέσα κοιμισμένους, υπερήρωες και παπιά,
βρες αυτό που πιο πολύ θα με θυμίζει στη φιγούρα,
σκίσ’ το εξώφυλλο και κάν’ του μια μουντζούρα.

Κουνελάκι μου, στον ύπνο σου όταν πας,
πες μου πως θα με θυμάσαι,
πες μου πως θα μ’ αγαπάς,
κι αν πετύχεις την αράχνη τ’ ουρανού, τη μαύρη χήρα,
χάιδεψέ την, μη φοβάται η κακομοίρα.

Κι όταν έρθεις πάλι πίσω το πρωί,
κάτσε λίγο και χουζούρεψε,
συγχώρα τη ζωή,
που ‘χει κάτι βιαστικό
που δεν κοιτάει ποτέ της πίσω,
κι όταν θέλεις φώναξέ μου να ξυπνήσω...

ΑΛΜΠΟΥΜ: "ΚΑΛΛΙΘΕΑ" (2015)
ΣΤΙΧΟΙ/ΜΟΥΣΙΚΗ/ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΦΟΙΒΟΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ

 

4 σχόλια:

  1. Μπέττυ ΑποσπόρηΤρίτη, 18 Οκτωβρίου, 2016

    Τρυφερό...απαλό σαν χνούδι...γεμάτο δικές μας εικόνες του χθες...γεμάτο εικόνες των παιδιών μας...
    Δεν το είχα ξανακούσει...με συγκίνησε βαθιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα με συγκίνησε πολύ το τραγούδι αυτό, κ. Μπέττυ, γι' αυτό και το ανέβασα στα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ"! Το κουνελάκι της φωτογραφίας είναι ο μικρούλης ΣΤΙΦ, το αγαπημένο μας κατοικίδιο. Είναι ενός (1) έτους, παρατηρητικός, παιχνιδιάρης και πολύ χαδιάρης! Η λατρεμένη παρέα της κόρης μου!

      Διαγραφή
  2. Ελισαβετ ΜπινετοπουλουΠέμπτη, 01 Δεκεμβρίου, 2016

    Τι γλυκούλι που είναι!!!!!! Αυτό είναι πολύ όμορφο ποίημα και νομίζω πως ταιριάζει με τη φωτογραφία του Στιφ που κάθεται σε στάση που κοιτάει έξω απο το μπαλκόνι. Πραγματικά είναι πολύ γλυκούλης, να τον χαιρόσαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, αγαπημένη μου Ελισάβετ! Ο ΣΤΙΦ είναι η ωραιότερη παρέα μας, η πιο τρυφερή συντροφιά και είναι πολύ χαρούμενος όταν βρίσκεται στο μπαλκόνι και παρατηρεί τον κόσμο από ψηλά.

      Ο δάσκαλός σου

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!