Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΒΡΑΧΟ

Την Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011 οι μαθητές και οι μαθήτριες της τάξης μας θα επισκεφθούν το Μουσείο της Ακρόπολης και τον Παρθενώνα. Την ξενάγηση και στους δυο χώρους θα κάνει ο διευθυντής του 44ου Δ.Σ. κ. Νίκος Καρατάσος. 


Επισκεφθείτε κι εσείς το Μουσείο της Ακρόπολης, πατώντας εδώ και κάντε μια πρώτη γνωριμία με αυτό. Επίσης, μπορείτε να δείτε ένα πολύ ωραίο βίντεο για την κατασκευή του Παρθενώνα, πατώντας εδώ!

Στη συνέχεια, αφήστε τα σχόλιά σας στις παρακάτω ερωτήσεις:
  • Έχετε επισκεφθεί άλλη φορά το Μουσείο της Ακρόπολης;
  • Τι σας έκανε εντύπωση από το βίντεο της κατασκευής του Παρθενώνα;

14 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ.ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΛΗ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΘΩ.ΕΙΔΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΡΜΑΡΑ. ΑΧΜΕΝΤ ΣΑΝΑΜΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ.ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΗΤΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΑΝ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ.ΓΕΝΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΩΜΑΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΑΩ. ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΑΝ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΩΛΗ. ΝΙΚΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ.ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΟΡΤΙΑ.

    ΣΟΦΙΑ ΚΟΥΤΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΩ ΠΟΛΥ.ΕΙΔΑ ΜΕΡΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΓΕΡΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΑΝ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΔΑ ΣΤΟ SITE ΣΑΣ KAI ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ.ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΓΓΕΛΟΒΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΩ ΠΟΛΥ.ΕΙΔΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΠΩΣ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ.ΜΑΡΙΑ ΥΦΑΝΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχω επισκευθει το μουσιειο της ακροπολης μια φορα.Ηταν τελια,ειχε πολλα φανταστικα αγαλματα και περπαταγες σε πλακακια απο γυαλι.Το αγαπημενο μου βιντεο ηταν εκεινο με τη κατασκευη του παρθενονα.Με πολλη αγαπη Φιλιπος κιτσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΘΩ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΦΥΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΤΟΥΣ.
    ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΣΤΟ 1/10 ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ ΤΗΣ ΚΥΖΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΣΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥΣ.
    ΑΝΝΑ ΑΚΡΙΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν εχω επισκεπτει το μουσειο της Ακροπολης , αλλα θα ηθελα πολυ να παω.Μου αρεσε πολυ το βιντεο , ομως πιο πολυ μου αρεσε η κατασκευη του.

    Βασιλης Βασιλειου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΤΟ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙ 1 ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ.ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΡΧΑΙΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ.
    ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΗΛΙΟΥΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΩ ΠΟΛΥ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ.ΠΑΥΛΟΣ ΝΤΑΙΚΟΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν εχω παει στο μουσειο της Ακροπολης αλλα καποια μερα μπορει να παω.Αυτο που με εντηπωσιασε ηταν ολα αυτα τα υλικα της
    κατασκευης του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγω δεν το εχω επισκεφθι αλλα θελω πολυ να το επισκεφθω παραπολυ και να ξερετε οτι σασ αγαπω αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μαριαννα παπαγιαννη εχω γραψη απανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!