Κυριακή, 5 Ιουνίου 2011

ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΓΗ


ΗΛΙΟΣ
 

Είμαι ο άρχοντας της μέρας
Ήλιος είναι τ’ όνομά μου,
σας ζεσταίνω, σας φωτίζω
από το πρωί ως το βράδυ.


Είμαι κίτρινος, ζεστός
και σας στέλνω όλο φως,
σας χαρίζω με μαγεία
τη ζωή και την υγεία.


Πώς θα φύτρωναν λουλούδια
αν δεν ήμουνα εγώ;
Πώς θα ζούσανε τα ζώα
αν δεν ήμουνα εγώ;
Πώς θα υπήρχαν οι ανθρώποι
αν δεν ήμουνα εγώ;


Σας χαρίζω την τροφή
σας χαρίζω τη ζωή
κι αν δε με πιστεύετε
ρωτήστε και τη Γη.



ΓΗ
 

Έχει δίκαιο ο Ήλιος
αν δεν ήμασταν εμείς
πού θα ζούσατε εσείς;

Γη είναι τ’ όνομά μου

σας φροντίζω και εγώ,
σας δίνω δέντρα και λουλούδια
περιβόλια, ζώα και νερό.

Σφαίρα είμαι και γυρίζω

νύχτα μέρα χωρίς τελειωμό
και τον ήλιο τον ορίζω
και το φεγγάρι πάλι εγώ.

Τα δάση και οι κάμποι

οι χαράδρες, τα βουνά,
όλα παν καταστραφήκαν
απ’ τα χημικά.

Να και τούτο, να και τ’ άλλο

με καταστρέψαν δίχως άλλο,
μ’ όλα αυτά τα χημικά
κι υποφέρουν τα παιδιά.


ΠΗΓΗ: 2GRPE.CHAL.SCH.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!