Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2011

ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ...



Μικροί μου φίλοι και φίλες,

γράψτε ως σχόλιο πιο κάτω τις εντυπώσεις σας από τις καλοκαιρινές σας διακοπές και μετά από κλήρωση που θα γίνει την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου, τα  «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ» θα προσφέρουν σε τρεις (3) από εσάς μία πρόσκληση δύο (2) ατόμων, για να παρακολουθήσετε ταινία της επιλογής σας στον κινηματογράφο "ΟΣΚΑΡ" (Αχαρνών 330-Κάτω Πατήσια). Μην ξεχάσετε να αναφέρετε το όνομα και το επίθετό σας.

                                                                                                                 Καλή επιτυχία! 

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Στην κλήρωση συμμετέχουν όσοι/ες αφήσουν σχόλιο, σχετικό με το θέμα του διαγωνισμού: "Eντυπώσεις από τις καλοκαιρινές σας διακοπές ".

12 σχόλια:

  1. καλη επιτυχια και απ μενα....

    μου αρεσε πολυ ο τουιτι αντι για βελακι...

    σε λιγο ανοιγουν τα σχολεια..

    θα μυρισει ο τοπος βιβλια...

    καλα να περνατε....

    καλο ξημερωμα με φιλια γλυκα παιδικα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ανάρτηση Αντώνη! Δηλώνει για άλλη μια φορά, την αγάπη σου για τα παιδιά.
    Εγώ να ευχηθώ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σ' αυτά, αλλά και ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ,τόσο σε εσένα, όσο και στους μικρούς και μεγάλους μαθητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Σε λίγο ανοίγουν τα σχολεία...
    θα μυρίσει ο τόπος βιβλία..."
    Πολύ όμορφη φράση!!!
    Από αύριο ξανά στα σχολεία εμείς οι εκπαιδευτικοί... Προετοιμασία, για να υποδεχθούμε τους μαθητές μας σε μια νέα σχολική χρονιά, γεμάτη προσδοκίες για μάθηση και γνώση...
    Αγαπημένες φίλες του ιστολογίου μας, σας ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές και την αγάπη σας στα παιδιά! Όταν εισπράττουμε τόση αγάπη και θετική ενέργεια από όλους εσάς, δεν μπορούμε παρά να τη μεταφέρουμε κι εμείς με τη σειρά μας στους μαθητές μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΣΑΚΗ ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΜΟΥ ΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΚ ΜΕΡΟΥ ΣΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΗΤΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!ΠΡΩΤΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ,ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΕΝΟΙ. ΕΚΕΙ ΒΡΗΚΑ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΖΑΜΕ.ΕΠΙΣΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΑΜΕ ΤΗ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ!!! ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ,ΣΤΗ ΣΚΥΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΙΦΝΟ.ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΚΑΛΑ!

    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΝΝΑ ΑΚΡΙΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΠΗΛΙΟΥΣΗΣΤρίτη, 13 Σεπτεμβρίου, 2011

    Φέτος πέρασα πάρα πολύ καλά. Πήγα στο χωριό μου το Καναλάκι που βρίσκεται στην Ήπειρο. Επίσης πήγα στην Πάργα και είδα στις 15 Αυγούστου τη γιορτή που κάνουν εκεί με μουσική και αρκετά βαρελότα. Επίσης πήγα στην Πρέβεζα στο πανέμορφο λιμάνι, όπου οι πολύχρωμες βάρκες καθρεπτίζονταν στα καταγάλανα νερά της. Θα μπορούσα να γράψω περισσότερα αλλά δε θέλω να σας κουράσω με τις αξέχαστες διακοπές μου, όπου έκανα και αρκετούς φίλους. Εύχομαι σε όλους και ιδιαίτερα στον αγαπημένο μας δάσκαλο τον κ. Κρασάκη καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.
    Παντελεήμων Πηλιούσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φέτος το καλοκαίρι πήγα στο χωριό της μαμάς στο Καλαπόδι Αταλάντης Φθιώτιδας και στον Αλμυρό Βόλου όπου πέρασα πολύ ωραία!

    Το πρωί- πρωί πηγαίναμε για ψάρεμα στη Σκάλα και για μπάνιο στην Αρκίτσα και το απόγευμα για ποδήλατο και μπάλα στην πλατία του χωριού.

    Στίς αρχές Αυγούστου πήγαμε στον Αλμυρό Βόλου μείναμε στο ξενοδοχείο Φιλοξένια μαζί με τους γονείς μου και τα αδέλφια μου και πηγαίναμε για μπάνιο και ψάρεμα. Από τον Αλμυρό πήγαμε εκδρομή στο Πήλιο και στην παραλία του Αι Γιάννη. Στο Πήλιο η μαμα μου αγόρασε και μία γαρδένια γιατί λένε ότι οι γαρδένιες του Πηλίου είναι οι καλύτερες!!

    Το 15 Αύγουστο πήγαμε στο πανηγύρι και στο παζάρι στην Αταλάντη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το καλοκαίρι πέρασα υπέροχα! Πήγα στο χωριό μου το Παλαιοχώρι Αθαμανίο και στο άλλο μου χωριό το Γραμμένο. Ήταν όμορφα αφού σχεδόν κάθε μέρα ήμασταν στο βούνο! Πρωί-πρωί έβγαινα βόλτα στο δάσος με την ξαδελφούλα μου την Βάγια μέχρι να ετοιμαστεί το πρωινό μας. Το βραδάκι πηγαίναμε στην ταβέρνα με τους υπόλοιπους φίλους μας και τρώγαμε. Στις 15 πήγαμε στη Μεσούντα για τη γιορτή της Παναγίας. Στις 18 γυρίσαμε στην Αθήνα. Μετά από λίγες μέρες πήγαμε στην Θεσσαλονίκη για τον γάμο και την βάπτιση και επιστρέψαμε μετά από 2 μέρες.
    Με λιγα λόγια πέρασα ΤΕΛΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΠέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου, 2011

    Το καλοκαίρι πέρασα πολύ όμορφα! Πήγαινα με την οικογένειά μου στη θάλασσα και έκανα μπάνιο. Επίσης, έκανα επαναλήψεις μαθημάτων για να είμαι πανέτοιμη για τη νέα σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φετος το καλοκαιρι το περασα στην Αθηνα μαζι με την οικογενεια μου. Πηγα σε πολλες παραλιες, οπως Σχοινια οπου εκει στήσαμε και σκηνη για να μεινουμε εκει το βραδυ και να ξυπνησουμε την αυγη με τον καθαρο αερα. Παιξαμε πολλα ενδιαφεροντα παιχνιδια (Τεννις , Χαρτια , Μπαλα... ).Ητανε ενα υπεροχο καλοκαιρι ελπιζω και τα αλλα που ερχονται να ειναι ακομα καλυτερα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητε Κ.Κρασακη φετος το καλοκαιρι πηγα πρώτα στο Αιγιο που ειναι τα ξαδελφια μου. Μετα περασα απο την Πρεβεζα. Εκει απο την πρωτη μερα πηγενα συχνα για μπανιο στο NICOPOLIS CLUB μια υπεροχη παραλια. Μια φορα πηγα για ψαρεμα με τον μπαμπα μου και ενα ψαρι μας πηρε το αγκιστρι και μια φορα βγαλαμε ενα κιβωτιο. Φιλικα Φιλιππος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΕΡΑΣΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ! ΠΡΩΤΑ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΗ ΝΑΞΟ ΓΙΑ 5 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ ΓΙΑ 20 ΜΕΡΕΣ. ΠΕΡΑΣΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΧΜΕΝΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!