Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2011

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ

Παναγία μου, σε βλέπω στην εικόνα σου. Τι όμορφη που είσαι! Δεν έχω δει καμιά άλλη με τόση ομορφιά! Και τι γλυκιά! Και με πόση αγάπη κρατάς τον Χριστούλη στην αγκαλιά σου! Είσαι η πιο μεγάλη Μητέρα! Η Μητέρα των μητέρων, μου είπε η μαμά μου.Και η πιο καλή... Γι' αυτό σε λένε Παναγία! 


Σ' αγαπώ πολύ, Παναγίτσα μου και θα σου πω ένα ποιηματάκι, που μ΄ έμαθε η μαμά μου, αντί για άλλη προσευχή απόψε: 

Ω Δέσποινά μου Παναγία,
γλυκιά μητέρα του Χριστού,
συ που χαρίζεις ευλογία
μες στην ψυχή κάθε πιστού!

 
Μύριες ψυχές την άγια μορφή σου
ευλαβικά την προσκυνούν,
Βασίλισσα του Παραδείσου,
και με άγιο δέος σ' ανυμνούν.

2 σχόλια:

  1. τα μάθαμε όλα απ΄εξω αυτα τα τραγουδάκια. αμα έχεις παιδί όλα πρέπει να τα ξέρεις :). ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο αντώνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΕ ALEX KI ΕΓΩ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!
    ΑΝΤΩΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!