Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΤΑΞΗ... ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ!!!

Αγαπημένοι μου μαθητές 

ImageChef Word Mosaic - ImageChef.com

και μαθήτριες 

 ImageChef Word Mosaic - ImageChef.com

Σας περιμένω με πολλή χαρά και με μια μεγάλη και ζεστή αγκαλιά, στην έκτη τάξη του 152ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών. Τη Δευτέρα θα γίνει ο Αγιασμός μας στις 9:30. Όλοι μαζί ενωμένοι και με την καρδιά μας γεμάτη αγάπη, θα προσπαθήσουμε και φέτος να μάθουμε πολλά και να περάσουμε μια όμορφη και αξέχαστη χρονιά, πριν οι δρόμοι μας χωρίσουν!!!

"Καλή Πρόοδο" να έχετε!!!

                                                                                                                        Με αγάπη
                                                                                                                   Ο δάσκαλός σας

37 σχόλια:

  1. Αντωνη μου καλημέρα σου.
    Να υποθέσω Ότι αυτή είναι μια τεράστια καρδιά,που κλεινεις μέσα της,την μεγάλη αγάπη προς τους μαθητές σου? Πολύ τυχεροί οι μαθητές σου.Να σε χαίρονται και να σε καμαρώνουν ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ,ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΚΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ(με τα υπέροχα σχόλιά του) ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΟΥ,οι οποίοι είναι πολύ τυχεροί
    που έχουν έναν τέτοιο δάσκαλο, να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του.
    ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ
    ΣΤΗΝ ΠΟΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΡΙΛΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κ.Αντώνη σας εύχομαι καλό χειμώνα
    και καλη σχολική χρονιά.Τα φιλιά μου στην κ. Πόπη και στην Μαριλένα.
    Κλαίρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντώνη, εύχομαι σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες σου και σε σένα προσωπικά, να έχετε μια όμορφη και δημιουργική χρονιά! Είμαι σίγουρη πως θα προσπαθήσετε και φέτος για το καλύτερο δυνατόν, θα μάθετε πολλά και θα' χετε όμορφες αναμνήσεις από την τελευταία τάξη του δημοτικού σχολείου. Καλή αρχή και καλή δύναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ φίλε Αντώνη
    Να ευχηθώ σε σένα και σε όλα τα παιδάκια της τάξης σου
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
    ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ
    Πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Ντένη, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Εύχομαι καλή χρονιά και καλή πρόοδο και στα εγγονάκια σου! Να τα χαιρόσαστε!
    Με την αγάπη μου,
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ευσταθία,
    @ Πόπη: Σας ευχαριστώ πολύ, καλή εβδομάδα να έχετε!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Κλαίρη:
    Αγαπημένη μου μαθήτρια, σε καλωσορίζω στην παιδική γωνιά μου και σ' ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου! Χαίρομαι ιδιαίτερα που πέρασες από δω, αφού ήσουν μια από τις καλύτερες μαθήτριές μου, που καμαρώνω για την πρόοδό της και αγαπώ πολύ! Έχεις πολλά φιλιά από την Πόπη και τη Μαριλένα!!!
    Σου εύχομαι να έχεις καλές σπουδές και κάθε καλό στη ζωή σου!

    Με αγάπη
    Ο δάσκαλός σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Fotolabida1:
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή σχολική χρονιά σε όλους σας! Τι όμορφο blog! Συγχαρητήρια Αντώνη! Τέτοιους προοδευτικούς δασκάλους χρειάζεται η Ελλάδα μας για να πάει μπροστά!Τυχερά τα αστεράκια που κάνεις μάθημα! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημέρα!!!!
    καλή αρχή!!!
    καλή δύναμη!!!!!!
    εύχομαι μια χρονιά αξέχαστη!!
    και δημιουργική!!!!!

    ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ...ΠΑΙΔΑΚΙΑ!!!!


    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή σχολική χρονιά σε όλους και ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ!!! εύχομαι μια χρονιά αξέχαστη να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΣΑΚΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΑΣΚΑΛΟ.ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πέρασα να αφήσω τις ευχές μου για μια όμορφη και δημιουργική χρονιά παρά τα προβλήματα και την κατήφεια που επικρατεί. ΕΊΣΤΕ ΠΑΡΆΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΕΜΆΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένη μου Φανή, σ' ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου και για τις ευχές! Να είσαι και συ πάντα καλά να υλοποιείς τις ιδέες σου, βάζοντας μεράκι και φαντασία!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Φιλικά, Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Irida, αγαπημένη και καλή φίλη του ιστολογίου μου! Οι ευχές σου είναι πάντα ευπρόσδεκτες και μια μέρα σαν κι αυτή, μου δίνουν δύναμη και αισιοδοξία. Σ' ευχαριστώ και εκ μέρους των παιδιών, τα οποία αγαπάς πολύ και το έχεις αποδείξει με την αγάπη που αναφέρεσαι σ' αυτά σε κάθε ανάρτησή σου. Χαίρομαι πολύ για την επικοινωνία μας! Οτιδήποτε χρειαστείς, στη διάθεσή σου...
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φίλε πρέπει να κάνεις πολή καλη δουλεια με τα παιδάκια, μπράβο σου. είμαι από αυτού που πιστεύουν ότι το έργο του δάσκαλου είναι εξίσου σημαντικό με του γονιού. γλώσσα, ιστορία, κοινωνική και περιβαλλοντική συνείδηση σεβασμό, εκτίμηση και πολλά άλλα που πρέπει να μάθουν σε αυτή την κρίσιμη ηλικία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΩΝΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ
    ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΩΜΑΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΣΑΚΗ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπημένοι μου μαθητές Παύλο, Αιμιλία, Γιάννη, Μαρία...
    Σας καλωσορίζω στην έκτη τάξη του σχολείου μας, όπως σας είχα υποσχεθεί! Είμαι πολύ αισιόδοξος και χαρούμενος για σας, ξέρω ότι θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο που μπορούμε...
    Οι υποχρεώσεις σας φυσικά αυξάνουν, όμως με σωστή μέθοδο, τάξη και οργάνωση όλες τις δυσκολίες που θα συναντήσουμε θα τις ξεπεράσουμε... Όλοι μαζί, έτσι?
    Ξεκινάμε αύριο κιόλας, χωρίς καθυστέρηση...
    Καλή αρχή παιδιά!

    Σας φιλώ
    Ο δάσκαλός σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπημένη μου Νίκη, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Με συγκίνησες!!! Καλή χρονιά και στα παιδάκια σου!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kυριε Αντωνη, ευχομαι σε ολους, καλη σχολικη χρονια και καλη δυναμη. Με την αγαπη μου, Κωνσταντινος Σαλμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κωνσταντίνε μου, σ' ευχαριστώ που με θυμήθηκες. Εύχομαι καλή σχολική χρονιά και σε σένα, στο ξεκίνημά σου στο Γυμνάσιο. Είμαι σίγουρος ότι θα διαπρέψεις...
    Με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλώς ήρθες, φίλε Alex! Σ' ευχαριστώ πολύ! Πράγματι, ο ρόλος του δασκάλου είναι εξίσου σημαντικός στη διαπαιδαγώγιση των παιδιών, με εκείνον του γονιού!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αλή σχολική χρονια και καλό φωτεινό φθινόπωρο φίλε μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπημένη φίλη Μarilise, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και την επίσκεψή σου! Καλό Φθινόπωρο και σε σένα!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή σχολική χρονιά εύχομαι,καλή υπομονή και καλή δύναμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΩΝΗ ΜΟΛΙΣ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΧΑΡΗΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!! ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ!

    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΝΝΑ ΑΚΡΙΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή μου Mara, σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου, καλή χρονιά και στα παιδιά σου!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλώς όρισες Άννα μου κι εγώ είμαι χαρούμενος που θα είμαστε και πάλι μαζί! Οι καρδούλες είναι τέλειες!!!
    Καλή χρονιά και καλή πρόοδο!
    Ο δάσκαλός σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καλή πρόοδο σε όλους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπημένοι μου μαθητές Νίκο και Ντενίσα. Καλή χρονιά και σε σας! Πιστεύω ότι και φέτος θα μάθουμε πολλά και θα περάσουμε όμορφα, αφού είστε μια πολύ καλή τάξη!
    Ο δάσκαλός σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή Χρονιά σε όλους!Ελπίζω να μην έχουμε πολλές άσχημες στιγμές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ας είμαστε αισιόδοξοι Σοφία μου!!! Και κάτι απρόοπτο να συμβεί μέσα στο χρόνο, θα το αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί, όσο καλύτερα μπορούμε...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σας ευχαριστώ πολύ κ.Αντώνη..Επίσης καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Θοδωρής ΚαραντάνοςΔευτέρα, 24 Οκτωβρίου, 2011

    Καλή σχολική χρόνια σε όλους, με λιγότερες τιμωρίες. Εύχομαι να είμαστε άριστοι για να πάμε στο Γυμνάσιο. Καταπληκτικές οι καρδιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!