Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2011

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ...

MySpace and Orkut Christmas Glitter Graphic


Τα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»   
δημοσιεύουν τα συγκινητικά γράμματα 
που έστειλαν οι φίλοι και οι φίλες μας 
στον αγαπημένο τους Άγιο Βασίλη!

Ας τα διαβάσουμε ένα ένα κι ας νιώσουμε
την τρυφερότητα και την ευαισθησία τους!!!

                              
Glitter GraphicsΑγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, γεια σου! 
Είμαι ένα αξιολάτρευτο μωράκι, μόλις 3 μηνών και θα περάσω την πρώτη μου Πρωτοχρονιά μαζί με την οικογένειά μου που με λατρεύει! Αυτό που θα ήθελα να μου φέρεις είναι ένα παιχνίδι οδοντοφυΐας, που το χρειάζομαι επειγόντως, για να σταματήσω να πιπιλίζω τα χεράκια μου! Ακόμα, θα ήθελα μια κουδουνίστρα και ένα σκουφάκι για τις κρύες μέρες του χειμώνα. Όμως, δεν θέλω να ξεχάσεις και τα άλλα μωράκια του κόσμου και να τους φέρεις τα δώρα που σου ζήτησαν!!!

Με πολλή αγάπη
Μπέμπα (Νεφέλη) Νεονάκη


Glitter GraphicsΑγαπημένε μας Άγιε Βασίλη,
είμαστε 3 αδελφάκια, ο Στέλιος που είναι 4 ετών, ο Αλέξανδρος που είναι 2,5 ετών και εγώ ο Αντώνης που είμαι 8 ετών και πηγαίνω στη Β' Δημοτικού!!! Μένουμε στο όμορφο Ρέθυμνο της Κρήτης! Άγιε Βασίλη, να ξέρεις ότι σε αγαπάμε πολύ και σε περιμένουμε!!! Ο μπαμπάς και η μαμά μάς λένε ότι ήμασταν πολύ καλά παιδιά όλη τη χρονιά και μπορούμε να σου ζητήσουμε ό,τι δώρο θέλουμε! Ο Στέλιος θέλει τον “Πύργο του Πράσινου Δράκου”, o Αλέξανδρος θέλει τη φάρμα των “LITTLE PEOPLE” και εγώ, ο Αντώνης, θέλω “PLAYSTATION”!!! Άγιε Βασίλη, θα σου αφήσουμε μπισκοτάκια των Χριστουγέννων, που φτιάξαμε με τη μαμά ειδικά για σένα, μελομακάρονα και το αγαπημένο σου γάλα!!! Ελπίζουμε να έρθεις στο σπίτι μας και να προλάβεις να πας σε όλα τα παιδάκια του κόσμου, να μην αφήσεις κανένα παραπονεμένο, γιατί όλα τα παιδάκια σ’ αγαπάνε και σε περιμένουν!!! 

 

ΧΟ! ΧΟ! ΧΟ!
«Καλά Χριστούγεννα» σε όλα τα παιδιά του κόσμου!!!



 
Με πολλή αγάπη
Αντώνης-Στέλιος-Αλέξανδρος Μαρκίδης



altΑγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
είμαι η Μαριτίνα. Φέτος ήμουν καλό παιδί, βέβαια το ξέρεις, πιστεύω... Άκουγα τη μαμά μου, πήρα καλούς βαθμούς στο σχολείο και στα αγγλικά και δεν μάλωνα πολύ συχνά με την αδελφή μου. Φέτος δεν θέλω να μου φέρεις ακριβά και πολλά δώρα. Ξέρω, πως υπάρχουν πολλά παιδιά στον κόσμο που χρειάζονται πιο σημαντικά πράγματα από τα παιχνίδια. Έτσι, λοιπόν, αποφάσισα να μου φέρεις ένα μικρό δώρο και ένα για την αδελφή μου. Προσπάθησε να χαρίσεις σε όσο πιο πολλά παιδιά καταφέρεις, ό,τι χρειάζονται. Ξέρω, πως θα είναι πολύ κουραστικό για εσένα. Όμως, ξέρω επίσης, πως έχεις πολύ καλούς βοηθούς και πάντα τα καταφέρνεις. Σου στέλνω πολλά φίλια και εύχομαι όλα τα παιδιά του πλανήτη να είναι καλά και ευτυχισμένα!



Με πολλή αγάπη
Μαριτίνα

Glitter Graphics 
Αγαπητέ μου Άγιε Βασίλη,
φέτος τα Χριστούγεννα θα ήθελα να βοηθήσεις τους Σύριους που αγωνίζονται για την ελευθερία τους και για ένα καλύτερο μέλλον! Εγώ θα ήθελα το καινούριο παιχνίδι “WE ALL STARS”. Άγιε μου, σε παρακαλώ βοήθα και την Ελλάδα να βγει από την οικονομική κρίση και να μην καταρρεύσει! Επίσης, να σώσεις την Παλαιστίνη από τους άκαρδους Ισραηλινούς. Εύχομαι το «2012» να λυθούν τα προβλήματα του κόσμου και να γίνει καλύτερος!

Με σεβασμό
Άχμεντ Σανάμπ



                                                      
altΑγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
φέτος την Πρωτοχρονιά θέλω να μου φέρεις το “PAINT BULL”. Θέλω να φέρεις αγάπη σε όλον τον κόσμο και να βοηθήσεις τα ορφανά παιδιά. Στην αδελφή μου θέλω να φέρεις μια “BARBIE” για να της κάνεις έκπληξη και στον αδελφό μου το ίδιο παιχνίδι μ’ εμένα. Σε παρακαλώ, πάντα να φέρνεις δώρα και χαρά σ’ όλον τον κόσμο!

Με αγάπη
Νίκος Γαβαλάς



Glitter Graphics Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
φέτος ήμουνα καλό παιδάκι, γι’ αυτό θα ήθελα να μου φέρεις την Πρωτοχρονιά μια μπλούζα “WESC”. Σε παρακαλώ, μη με ξεχάσεις! Επειδή όμως πολλά παιδιά δεν έχουν καθόλου παιχνίδια και ρούχα, αν μπορείς, στείλε τους ένα δωράκι! Βέβαια, δεν έχουν σημασία μόνο τα υλικά αγαθά. Γι’ αυτό, εύχομαι να σκορπίσεις, όταν έρθεις την Πρωτοχρονιά, σε όλους τους ανθρώπους χαρά, ευτυχία και αγάπη. Άγιε μου Βασίλη, εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να μου φέρνεις δώρα. Επίσης, να κάνεις όλους τους ανθρώπους ευτυχισμένους και χαρούμενους!

Με αγάπη
Άννα Ακριώτη



Glitter Graphics
Αγαπητέ μου Άγιε Βασίλη,
φέτος ήμουνα πολύ καλό παιδάκι, γι’ αυτό θέλω να μου φέρεις ένα επαγγελματικό αρμόνιο για να παίζω πιο εύκολα τα κομμάτια μου. Η αδερφή μου ήταν πολύ καλό παιδί φέτος, γι’ αυτό θέλω να της φέρεις ένα ωραίο επιτραπέζιο παιχνίδι. Σε λίγες μέρες θα πάμε στο χωριό μου, που είναι στον πανέμορφο Τυμφρηστό. Θα πάρουμε μαζί μας και τα ζωάκια μου. Αν μπορείς, φέρε κι ένα δώρο σ’ αυτά! Άγιε Βασίλη, ξέχασα να σου πω κάτι… Να πάρεις κι ένα δώρο στον μπαμπά μου, που είναι στο καράβι τώρα και δε θα περάσει τα Χριστούγεννα μαζί μας. Άγιε Βασίλη, μην ξεχάσεις να μας φέρεις τα δώρα μας κάτω από το στολισμένο αληθινό έλατο, στο χωριό μας! Θα τα πούμε του χρόνου!

Με αγάπη
Μαρία Υφαντή


Glitter GraphicsΑγαπητέ Άγιε Βασίλη, 
σε ευχαριστώ πάρα πολύ που κάθε χρόνο φέρνεις χαρά στην οικογένειά μου, ειδικά στην αδερφή μου και στην ξαδέρφη μου, γιατί μόλις έρχονται τα δώρα είναι πολύ χαρούμενες! Αναρωτιέμαι, αν φέτος ήμουν καλό παιδί… Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι τα φτωχά παιδιά, που όλο το χρόνο δεν έχουν ανέσεις, όπως εμείς. Επειδή αυτά τα παιδιά είναι σ’ αυτήν την κατάσταση, εύχομαι να τους δώσεις χαρά και ευτυχία, έστω και για μια φορά το χρόνο!

Με πολλή αγάπη
Φίλιππος Κίτσος


Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,
σου εύχομαι «Καλά Χριστούγεννα» και «Καλή Πρωτοχρονιά»! Εγώ, προς το παρών, δεν θέλω να μου φέρεις δώρο, αλλά θέλω να περάσεις απ’ όλον τον κόσμο και ν’ αφήσεις από ένα δωράκι! Θα θέλαμε πολύ να σε δούμε, εγώ και ο ξαδελφούλης μου, ο οποίος σε ζητάει συνέχεια και σου στέλνει γραμματάκια!

Με αγάπη
Γιώργος Ραπούσης



Glitter GraphicsΑγαπητέ Άγιε Βασίλη,
σου εύχομαι «Χρόνια Πολλά», γεμάτα αγάπη και υγεία. Το δώρο που θα ήθελα, είναι ένα λογοτεχνικό βιβλίο. Ο τίτλος του είναι: «Η δασκάλα που το κεφάλι της έγινε καζάνι». Είναι ένα πολύ αστείο βιβλίο, με ωραία κείμενα και σε λογική τιμή! Θέλω ακόμη να δώσεις σε όλα τα παιδιά του κόσμου από ένα δώρο, ας είναι και μικρό! Θέλω όλα τα παιδιά να είναι χαρούμενα και γεμάτα υγεία! Σου εύχομαι «Καλό Ταξίδι» και «Καλή Δουλειά»! Σου ζητώ ακόμη να δώσεις δώρα στην οικογένειά μου, στους φίλους μου, στο δάσκαλό μου, στους υπόλοιπους δασκάλους μου και σε όλους τους ανθρώπους της Γης!

Με αγάπη
Σοφία Κουτσιά

4 σχόλια:

  1. Ελπιζω τα παιδια να πηραν τα δωρα που ηθελαν απο τον Αγιο Βασιλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι πάντα τα γράμματα προς τον Άγιο Βασίλη... Ευαίσθητα, αθώα και πάντα μας δημιουργούν ανάμεικτα συναισθήματα χαράς και συγκίνησης!

    Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά που μοιραστήκατε τις τρυφερές σας σκέψεις και τα "θέλω" σας μέσα από τα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ"!!!

    Εύχομαι ο Άγιος Βασίλης να πέρασε από την καμινάδα ή την πόρτα του σπιτιού σας και να ακούμπησε κάτω από το δέντρο σας τις... επιθυμίες σας!

    Μικρά ή μεγάλα δώρα, δεν έχει σημασία! Σημασία έχει που και φέτος ικανοποιήθηκαν τα όνειρά σας! Είναι πολύ όμορφο να πλάθουμε όνειρα και να τα πραγματοποιούμε! Είναι κάτι που εύχομαι σε όλα τα παιδιά! Να έχετε πάντα χαρά, μέσα από τα μικρά και τα μεγάλα, να έχετε αγάπη, στοργή κι ανθρώπους που θα είναι πάντα κοντά σας για να σας φροντίζουν και να σας νοιάζονται πραγματικά!

    κος Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλύκα είναι τα γραμματάκια τον παιδιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΑΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!