Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ "ΜΟΥΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ" ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

8 σχόλια:

  1. Ξεκινάνε οι παράτες, οι κλόουν με τις μασκαράτες...
    αλλοίμονο στους σοβαρούς...
    θα παρασυρθούν κι αυτοί με το κεφάτο τραγούδι σας!!!
    Καλώς σας βρήκα...
    ένας χαμένος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝΤΩΝΗ,ο κ.ΛΑΜΠΙΝΟΣ ΛΕΕΙ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΣΟΒΑΡΟΥΣ. ΟΣΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΑΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΗΝ ΧΑΣΩ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ. ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΕΤΣΙ ΨΥΧΡΑ, ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ Σ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Σ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΟΙΟ. ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΕΨΑΧΝΑ ΝΑ ΒΡΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΝΤΥΣΩ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΜΑΡΩΝΩ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ. ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ.ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΥΡΙΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΤΡΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΥΡΙΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΕ ΞΕΣΗΚΩΝΕΙ!ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ!
    (ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ..:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η φαντασία, το ταλέντο, η πολυπλοκότητα, το γέλιο, η ποικιλία και η ζωντάνια ενώνονται, για να προσθέσουν κάτι το ιδιαίτερο στο καρναβάλι της Πάτρας. Κάθε χρόνο το αποτέλεσμα είναι φαντασμαγορικό!!! Μια επίσκεψη θα πείσει και τους πιο δύσπιστους!!!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!